WCC har bytt tillbaka till sitt ursprunliga namn "Codemplosion".
"http://codemplosion.co.uk" är adressen och för att få tillgång till botarna krävs det att du registrerar dig.
Bara jag som inte kan registrera mig på varken Codemplosion eller Thebuddyforum? Får inget activation mail av någon av dom, och ja. Jag har fyllt i rätt mail.
Bara jag som inte kan registrera mig på varken Codemplosion eller Thebuddyforum? Får inget activation mail av någon av dom, och ja. Jag har fyllt i rätt mail.
Kompis har samma problem! Har du cash så tycker jag du ska köpa honorbuddy
Kompis har samma problem! Har du cash så tycker jag du ska köpa honorbuddy
Löste sig. Be honom prova logga in ändå. Funka för mig.
Jo, köpte HB igår. Funkar kanon att lvla med.
Dock en fråga, kör på kickazz quest profil med en mge som är lvl 18nu. Den börja precis i redridge och dom första questerna där, dom i vattnet, springer boten bara runt på samma runda utan att göra nått. Är de quests som "buggar" och man ska fixa själv eller går det att lösa?
Löste sig. Be honom prova logga in ändå. Funka för mig.
Jo, köpte HB igår. Funkar kanon att lvla med.
Dock en fråga, kör på kickazz quest profil med en mge som är lvl 18nu. Den börja precis i redridge och dom första questerna där, dom i vattnet, springer boten bara runt på samma runda utan att göra nått. Är de quests som "buggar" och man ska fixa själv eller går det att lösa?
Vart finns botten när man väl loggat in ? Ibland kan quest bugga och det brukar funka om du stoppar och startar botten. Ibland får du göra något quest manuellt sedan starta igen.
Vart finns botten när man väl loggat in ? Ibland kan quest bugga och det brukar funka om du stoppar och startar botten. Ibland får du göra något quest manuellt sedan starta igen.
Finns under bots download, på buddyforum iaf. Dock googla jag efter buy honorbuddyför hitta inte de på sidan.
Ah, okej. Får testa de när jag kommer hem.
Ska nog tilläggas att jag enbart kör med de profiler som fanns med honorbuddy nör jag ladda ner det. Kanske behöver ladda ner något extra?
Finns under bots download, på buddyforum iaf. Dock googla jag efter buy honorbuddyför hitta inte de på sidan.
Ah, okej. Får testa de när jag kommer hem.
Ska nog tilläggas att jag enbart kör med de profiler som fanns med honorbuddy nör jag ladda ner det. Kanske behöver ladda ner något extra?
Syfta på vart botten finns den crackade så min snåla polare med kan få en bot Tror det är samma kicks profiler som finns med som finns på sidan.
Jag har gjort ett account på http://codemplosion.co.uk men får inte fram Honorbuddy. Ifall nån skulle kunna fixa filerna så jag får Honorbuddy skulle jag vara evigt tacksam.
(Har letat i tråden men eftersom dem bytt hemsida och allt funkar inte de förra länkarna)
Har precis upptagit WoW igen och har därmed startat ett helt nytt Battle.net account. Min plan är att botta från level 1-85 och detta med Kick's profiler. När jag dingat 85 kommer jag inte använda botten på ett bra tag och endast grinda achievements i väntan på MoP. Planen är att botta från 10-02 (16h) i stort sett varje dag. Kommer ha god uppsikt över botten och kommer ha möjlighet att svara på whispers samt "unstucka" karaktären om det skulle behövas.
Dessa frågor har säkerligen blivit ställda hundratals gånger i tråden innan, men jag tycker att mitt fall skiljer sig lite med tanke på att det är ett helt nytt Battle.net- samt WoW account och jag har hört att detta inte skall vara helt rekommendabelt.
Hur säkert är det att botta 16h/dag, allt i ett sträck?
Hur mycket säkrare är det att botta med pauser?
Var kan jag hitta program som gör dessa pauser åt mig?
Kan självklart söka upp detta själv, men om någon sitter på en länk eller känner sig lite extra vänlig skulle jag inte ha något emot en hänvisning.
Hur hade ni mer erfarna bottare gjort om ni skulle bottat upp en karaktär från 1-85, med ett sprillans nytt account. Dränk mig i välbehövliga tips.
Tack på förhand!
Senast redigerad av ZeddyBear 2012-08-05 kl. 18:07.
Hur säkert är det att botta 16h/dag, allt i ett sträck?
Hur mycket säkrare är det att botta med pauser?
Var kan jag hitta program som gör dessa pauser åt mig?
Kan självklart söka upp detta själv, men om någon sitter på en länk eller känner sig lite extra vänlig skulle jag inte ha något emot en hänvisning.
Hur hade ni mer erfarna bottare gjort om ni skulle bottat upp en karaktär från 1-85, med ett sprillans nytt account. Dränk mig i välbehövliga tips.
Tack på förhand!
Jag skulle inte tro att det är speciellt osäkert, du skulle ju kunna slänga på en instancebuddy lite då och då för instancer som fungerar felfritt. Jag har själv bottat 16h i sträck 1-85 på ett flertal av mina karaktärer.
Köp 14-16 slots väskor
Joina en guild
Botta inte jättelånga sträckor utan att vara i hemmet, för det finns vissa passager i Kicksprofiler som du måste göra manuellt. Jag har iaf aldrig kunnat lvla 1-85 helt automatiskt. 1-60 brukar funka relativt smärtfritt.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!