Citat:
Ursprungligen postat av
General.Maximus.
Hitta något annat gym. Vikter och skivstänger är löjligt dyrt.
Problemet är bara att man bor flera timmar från närmaste stad som verkar ha något dugligt gym med ordentliga redskap. Måste erkänna att när jag läste på sidan Stronglifts.com så blev jag inspirerad av att ha ett eget gym för mig själv. Pengar har jag men det tråkiga är att det inte finns någon plats alls för grejerna.
Citat:
Ursprungligen postat av
Hodur
Sjukt kul att du blivit taggad av SL5x5, deras sida/upplägg/app är helt perfekta. Vad ser du fram emot mest sen när du börjar?
Att bli mera hälsosam i överlag samt bli en starkare person. Är inte precis ute efter att bli en bodybuilder men om jag inom en snar framtid (säg 1-2 år) hade lagt på mig några kilon, fått bort en hel del kroppsfet och blivit allmänt starkare så hade jag inte tackat nej till det.
Jag har dock redan nu börjat ändra lite på saker och ting. Ingen mer läsk, inget mer godis, massor av frukt, grönsaker och kött. Saknar något smått att tugga på om dagarna men oftast brukar någon banan hjälpa.
Synd bara att det lokala gymmet suger hårt. Kände mig verkligen motiverad att gå måndag, onsdag och fredag morgon, träna i någon timme eller två sedan gå hem och känna mig stolt.