Citat:
Ursprungligen postat av Berserker
Hej!
Jag har lite frågor, jag är kille och undrar litet.
Jag har ganska mycket fördomar mot homosexuella, speciellt homosexuella killar/män. Jag har ingenting emot homosexuella just för att de är homosexuella men jag störs ibland av deras sätt. (Förlåt generaliseringen, men det är ett måste ibland för att göra saker begripliga, fråga Jimmie Åkesson).
Jag kan tycka att en kille är snygg, men vissa bögar uppför sig så groteskt, låt mig ta ett exempel. Männen i Lady Gaga's video, tycker ni dem är snygga? Jag tycker de hade groteskt sliskiga blickar och rörde sig på ett mycket avtändande sätt, ni kanske tycker likadant?
Speciellt det här "över-feminina" beteendet, tycker jag är lite "fult" och ruskigt störande.
Nåja, här kommer lite frågor.
1. Vad är viktigaste på en kille/man? (Kroppen, ögonen, läpparna?)
2. Snyggaste killen/mannen i världen?
3. Brukar ni gå på klubbar där folk har gruppsex hej vilt osv?
4. När ni drar hem/går hem till "one night stands" känner ni inte ibland att det kan vara lite äckligt att köra i tvåan?
5. Föredrar ni att vara dominanta eller bli dominerade?
Tackar för svar!
Okej. Jag har under de senaste året, skrivit inlägg på denna sida angående min egna sexuella läggning, jag var svag och behövde hjälp att få reda på vem jag var, och är. Jag ville bli malplacerad och vet du vad, det blev jag. Jag vet vad jag är, och vad jag vill ha av livet. Att gå ut med rosa trikåer på Pide eller någon annan HBTQ evenemang generaliserar inte oss HBTQ människor. Jag är jätte manlig av mig, fast har en feminim tendens. Jag är känslig, och öppen, och kan snabbt sätta mig in i andra människors emotionella problem. Men jag hatar allt som Pride står för. Jag kan inte fatta vad vitsen med det hela är. Man går ut, visar upp sig i Halloween dräkter, sen går heterosexuella människor runt och tror att vi alla är sån. NEJ det är vi inte. Jag är jätte manlig av mig som jag beskrev innan, och tänder inte på den där Broadway/village people sättet som presenteras i media. Inte heller går jag på knull-träffar. Jag tycker inte om sånt. Jag är den romantiska killen, vill uppvakta eller bli uppvaktad av en annan man. Det som får mig att tända hos en man är ögonen och läpparna. Snyggaste mannen i mitt liv är min pojkvän (tyvärr du får ingen bild). Vi har inte gruppsex och sånt skit som tyvärr många inom HBTQ världen engagerar sig i.. Att vara en överdel/underdel är var och ens personliga/privata tillställning inom sängkammaren. Oftast så brukar det vara "ombytlig" inom preferens ramen. Det var bra av dig att ställa dessa frågor. Det är vad jag tror, många straighta/experimentella/nyfikna killar som undrar dessa frågor. Men det är upp till var och en att tycka som han/hon vill.