Hej Hej!
Min fråga lyder, har någon utav er någonsin känt intresse för/varit med en tjej?
Jag frågar därför jag var ihop med en kille en tid som tonåring (vi träffades ungefär i 7-8 månader), denna kille var väldigt kär i mig och hade varit intresserad i nästan 2 år innan vi blev ihop. Efter jag på ett ganska kyligt och taskigt sett informerat denna stackare via sms att intresset från min sida svalnat, sågs han aldrig med en tjej igen. Idag (8 år senare) har denna kille pojkvän sedan flera år tillbaka, och lever som 100% gay.
Tror ni att han var homo redan då, och kanske bara hade en osäker period?
Iofs fanns det väl lite varningsklockor.. det var ju lite mysko att han
bara hade tjejkompisar... Och att han gick på bugg medans andra killar spelade fotboll..

våran relation var aldrig sexuell heller. (inte för att någon av oss i inte ville, det blev bara inte så antar jag)
Har pratade en gång med en bekant som varit/är denna killens bästa vän sedan de var små, och hon sa att hon då (för kanske 3 år sedan) inte trodde att han var gay all the way, utan mer bi. Och baserade detta just mycket på att han hade varit så kär i mig så länge, och även varit mycke ledsen efter jag gjort slut med han. Kan mitt dåliga betende påverkat han tror ni? att han kanske inte vågade ge det en chans med någon annan tjej efter det?