2025-04-05, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dafwid
Kan ni ge tips på hur en väldigt blyg, tystlåten och osäker kille kan få kontakt med andra killar? Är inte den här typen som festar och går ut på klubbar, och då är det väl svårt att få kontakt med några andra misstänker jag. Känns som att alla andra bögar är så framåt och vet vad dem vill.

Grindr. Vet att det är mycket trams, kåthet, och oseröst där (i vart fall vad jag hört; är i förhållande sedan många år men utgår ifrån att det fortfarande är aamma) - men det går att hitta seriösa även där om det är det man letar efter. Det är så jag träffade min man.
Citera
2025-04-09, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jaggaj5
e de sant att ni blir kåta på män som trycker sin penis i er rumpa så att han krossar er prostata?
e de sant att ni strejta blir kåta på lukten av fisk?
Citera
2025-04-09, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PimpleDick
Hur känns det att bajsa ut sperma? Är det som diarré?
Nope, det känns typ ingenting eftersom det är så väldigt lite sperma i jämförelse med riktig diarré.
Citera
2025-04-09, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Var brukar ni bögar spruta när ni kommer? Om ni t.e.x. får en avsugning och inte tar varann bakifrån elr om killen rider den andra.

Sprutar ni i ansiktet?
En hyfsat straight kille jag har sex med ibland älskar när jag kommer i hans röv, och jag måste nog säga att jag tycker det är skönast just med honom. Men ibland beror det också på vem man har där framför sig - oftast är det skönast att komma i röven på någon men ibland är det skönast att spruta i ansiktet.

Så för mig kan det bero på den andre men som helhet är röven det skönaste att spruta i.
Citera
2025-04-09, 22:10
Medlem
Äntligen rätt destination.
Jag har ett par frågor som säkert är lätt besvarade.

Kallar ni varandra Hovslätt eller hur använder ni generellt uttrycket?
Säger ni/du oftast "ja han är Hovslätt/are" eller j"a ja en Hovslätt, ingen tvekan om saken".

Är det okej att säga att någon hovslättar någon?

Frågeställningar dök upp i ett helt annat delforum.
Citera
2025-04-10, 07:24
Medlem
PimpleDicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luckygay
En hyfsat straight kille jag har sex med ibland älskar när jag kommer i hans röv, och jag måste nog säga att jag tycker det är skönast just med honom. Men ibland beror det också på vem man har där framför sig - oftast är det skönast att komma i röven på någon men ibland är det skönast att spruta i ansiktet.

Så för mig kan det bero på den andre men som helhet är röven det skönaste att spruta i.
Om en annan man älskar att få den i röven är han definitivt inte sträjt.

Är det vanligt annars med smygbögeri? Alltså att till exempel familjefäder packar bajs i smyg?
Citera
2025-04-15, 21:20
Medlem
Mohaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XY3000
Kallar ni varandra Hovslätt eller hur använder ni generellt uttrycket?
Säger ni/du oftast "ja han är Hovslätt/are" eller j"a ja en Hovslätt, ingen tvekan om saken".

Är det okej att säga att någon hovslättar någon?
Jag har aldrig hör dessa ord i bögsammanhang eller i andra. Vad skulle det betyda att man hovslättar någon?

Jag kommer att tänka på ett annat ord som jag hört bögvänner använda: musta.

Det betyder - om jag fattat det rätt - att när man sprutat sin sats i mottagarens röv så suger man eller någon annan närvarande homofil upp den direkt från röven med ett sugrör. Är detta vanligt förekommande?
Citera
2025-04-15, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Jag har aldrig hör dessa ord i bögsammanhang eller i andra. Vad skulle det betyda att man hovslättar någon?

Jag kommer att tänka på ett annat ord som jag hört bögvänner använda: musta.

Det betyder - om jag fattat det rätt - att när man sprutat sin sats i mottagarens röv så suger man eller någon annan närvarande homofil upp den direkt från röven med ett sugrör. Är detta vanligt förekommande?
Jag vet faktiskt inte.
Men det tycks vara ett begrepp som sprider sig...
Citera
2025-04-21, 17:01
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave

Nej. Det är väl samma som att fråga om det är vanligt förekommande att straighta män suger ut sperma ur sin flickväns fitta när hon har sex med nån annan?

Finns någ säkert nån som går igång nåt tokigt på det därute i stugorna - men "vanligt förekommande" är det verkligen inte.
Citera
2025-04-21, 17:03
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dafwid
Kan ni ge tips på hur en väldigt blyg, tystlåten och osäker kille kan få kontakt med andra killar? Är inte den här typen som festar och går ut på klubbar, och då är det väl svårt att få kontakt med några andra misstänker jag. Känns som att alla andra bögar är så framåt och vet vad dem vill.

RFSL och olika underorganisationer har ofta sociala events och träffar kring ett gemensamt ämne. Säg brädspelsträffar i Regnbågshuset i GBG. Finns liknande litet varstanns.
Det fina med det är att det inte lägger press på dig direkt utan du kan bara umgås, snacka med andra och få polare eller träffa nån - ELLER bara ha en skoj kväll, vilket inte är fel det heller.
Citera
2025-04-22, 02:28
Bannlyst
Hur kan ni ens gå ut och vara normala i skallen efter att en man har tryckt i er bagaget?

Skäms ni inte?

Om ni runkar av en man, leker ni feminina? Ljus röst etc?

Varför e de alltid någon som lajvar kvinna och den andra man? Är det för att försöka låtsas vara normala människor?

Hur mycket problem får ni med att ni inte kan stänga analen efter att ha blivit penetrerad av en man flera år? Det är ett massivt problem vad jag fått höra.

Har ni någonsin fått stryk efter att ni försökt flörta med en annan man?

Ser ni er som kvinnor mer än män? Var ärliga.

Är det er dröm att någon knullar er i doggy samtidigt som han drar ert hår hårt bakåt?

Hur kan ni ens gå ut efter en sådan händelse?
Citera
2025-04-22, 02:36
Medlem
Stiert-Munnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HJALPMIGSNABBT
Hur kan ni ens gå ut och vara normala i skallen efter att en man har tryckt i er bagaget?

Skäms ni inte?

Om ni runkar av en man, leker ni feminina? Ljus röst etc?

Varför e de alltid någon som lajvar kvinna och den andra man? Är det för att försöka låtsas vara normala människor?

Hur mycket problem får ni med att ni inte kan stänga analen efter att ha blivit penetrerad av en man flera år? Det är ett massivt problem vad jag fått höra.

Har ni någonsin fått stryk efter att ni försökt flörta med en annan man?

Ser ni er som kvinnor mer än män? Var ärliga.

Är det er dröm att någon knullar er i doggy samtidigt som han drar ert hår hårt bakåt?

Hur kan ni ens gå ut efter en sådan händelse?
Är det inte lite gay att fundera så mycket över analsex och att runka av män att man har typ tio frågor om saken?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in