2025-07-26, 18:28
Bannlyst
Om ni blir tillfredsställda av att gå kuk i röven, hur ser ni på att bli rimmade.

Även hetero män kan bli tillfredsställda av en kvinna som skickar rumpan (mannen står dock upp)
Citera
2025-07-26, 18:59
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Visningstuben
Skäms du inte för att vara bög.

Jag kan erskänna att det är en grej att ha känslor/bli kåt över andra män. Alltså, föds man så föds man ju så.

Tio viss grad kan jag även förbise att man runkar till det hemma.

Men att faktiskt göra det, ha sex med en annan man och bo tillsammans/gifta sig är sinnesjukt.

Citat:
Har ni någonsin knullats av en neger?

Citat:
Rumpan är gjord för att bajsa inte för att bli knullad. Är du dum eller?

Citat:
Om ni blir tillfredsställda av att gå kuk i röven, hur ser ni på att bli rimmade.

Även hetero män kan bli tillfredsställda av en kvinna som skickar rumpan (mannen står dock upp)

Du verkar tänka väldigt mycket på hur vi har sex. Vissa män gillar analsex, vissa gillar att bli påsatta. En kuk så tillvida man inte blir våldtagen påverkar lika mycket som annat som går in eller ut ur samma kroppsöppning så därför påverkar det inte nåt och verkligen inte storleken på röven.

Varför tror du heteromän som blir rimmade alltid står upp?

Angående mitt förhållande med min man: jag kunde inte skämmas mindre. Alls. Jag har nån jag älskar i mitt liv som älskar mig och vi har vart ihop så länge att vårt förhållande är förbi rösträtt. Vi gifte oss några år efter samkönade äktenskap blev legala i Sverige och det är antagligen det smartaste jag någonsin gjort.
Jag somnar glad och vaknar lycklig att nån som han älskar mig, och att nån som jag fann kärlek hos nån så bra som honom.
Citera
2025-07-26, 19:34
Bannlyst
Om homosex är så normalt, varför tar ni preparat innan ni ska ha sex då?
Citera
2025-07-26, 19:46
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Om homosex är så normalt, varför tar ni preparat innan ni ska ha sex då?

Preparat? Ett glas vin och en lätt middag eller menar du annat? Eller tänker du på typ poppers som man använde på 90-talet? Vad dom gör är att flera olika muskler slappnar av, bland annat musklerna som kontrollerar blodflöde till kuken vilket gör att man får ett hårdare stånd och mer blodflöde i känsliga delar vilket enligt flera som använde dom gjorde att man blir känsligare temporärt.
Citera
2025-07-26, 19:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Preparat? Ett glas vin och en lätt middag eller menar du annat? Eller tänker du på typ poppers som man använde på 90-talet? Vad dom gör är att flera olika muskler slappnar av, bland annat musklerna som kontrollerar blodflöde till kuken vilket gör att man får ett hårdare stånd och mer blodflöde i känsliga delar vilket enligt flera som använde dom gjorde att man blir känsligare temporärt.
Prep menade jag. Det visste du dock förstås.
Citera
2025-07-26, 19:54
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Prep menade jag. Det visste du dock förstås.

JAHA! Nej det hajjade jag inte. Faktiskt.

Ja, om man har mycket sex med flera personer och är singel så gjorde prep att det fanns en flockimmunitet där. Alltså att dom som hade HIV/Aids inte smittade, och om nån gjorde det så var det ingen som blev smittad.
Det är enormt coolt att under min livstid har jag sett en enorm medicinsk katastrof bli gjord harmlös genom hårt arbete av läkare och forskare och enormt modiga personer som aktivt tog del i försöksstudier.

Men nu har jag inte vart singel på snart 20 år så Prep är nåt jag missade helt. Kan vara varför jag inte hajjade vad du syftade till.
Citera
2025-07-27, 10:55
Kommande vecka är det ju Fjollveckan. Har någon av er bögar tänkt att delta? Själv bor jag ju i Fjollträsk men planen är att hålla mig så långt bort från spektaklet som möjligt. Ogillar den här veckan av hela mitt hjärta.
Citera
2025-07-27, 10:58
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dafwid
Kommande vecka är det ju Fjollveckan. Har någon av er bögar tänkt att delta? Själv bor jag ju i Fjollträsk men planen är att hålla mig så långt bort från spektaklet som möjligt. Ogillar den här veckan av hela mitt hjärta.

Jag bor ju inte i Stockholm men var på vårt West Pride här i GBG och det var kul.

Jag menar det är en färggrann promenad genom stan och sen en massa olika events och ofta svindyr öl... men med några vänner brukar det vara rätt trevligt.
Själv är jag inte toppen-förtjust i folksamlingar så brukar gå in och ur tåget som jag känner och det är genuint rätt gött.

Om jag vore du skulle jag ta en sväng dit eller kolla om det finns nån utomstående programpunkt som du tycker verkar kul (vet att spelnördar brukar ha nån form av queer-brädspelskväll kopplat till den i Malmö och antagligen här också, och det kan ju vara skoj).
Men skit i att köpa öl eller inträde om det är ett område med inträde det brukar sällan vara värt det.
Citera
2025-07-27, 14:54
Medlem
Monerokungens avatar
Vad händer om 2
Bögar älskar varandra men ingen av dom vill ha den i röven eller munnen? Utan bara ge?

Är det slut då?
Citera
2025-07-27, 14:56
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Monerokungen
Vad händer om 2
Bögar älskar varandra men ingen av dom vill ha den i röven eller munnen? Utan bara ge?

Är det slut då?

Antar det... eller sex blir inte så skoj. Eller så får dom väl lösa det?

Det här är varför man har termer som top/bottom/switch/side osv. Alltså snubben som knullar, snubben som blir knullad, snubben som inte bryr sig vilket av dom, och snubben som inte vill ha analsex.
Citera
2025-07-28, 02:02
Bannlyst
Vad använder ni för att samlaget ska bli enkelt? Vanligt glidmedel? Är ni rakade?

Om man behöver produkter såsom glidmedel (eller prep i vissa fall (tydligen inte alls som tar det, vilket jag tvivlar på)) säger det inte ganska mycket om att det man gör är väldigt onaturligt?
Citera
2025-07-28, 02:06
Bannlyst
När visste ni att ni var homo och hur reagerade er far?

Jag fattar ärligt inte. Varför skulle man ens säga en sån grej (alltså att man har sex med samkönat, inte att man föddes med attraktion till samma kön) till ens far. Varför? Allt handlar inte om dig dig dig dig dig. Varför inte ta faderns välmående i tanke? Ska du göra honom besviken bara för att säga att du tar den i baken?

En fråga till som jag undrar är om bögar även idag får lite snea blickar från andra människor när ni säger att ni är bögar? Jag förstår att det inte är lika tabu som förr, men är det lite ändå?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in