2023-01-13, 09:54
Medlem
Trivselgruppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CockWitch
Ja och vadå då. Det har heller inte alltid ansetts som något märkligt med det. Finns fortfarande kulturer som ser det som en helt ok grej att pyssla med om man nu vill det.
Jag håller helt med dig.
Senast redigerad av Trivselgruppen 2023-01-13 kl. 10:01.
Citera
2023-01-19, 00:56
Medlem
GretelThronbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skogs08
Qruiser och Bodycontact har jag försökt på bra länge men det är väldigt svårt. Folk som säger ja det är min fetisch men sen när man frågar vad de har för gear säger de "inte köpt än men vill ha" "inte hunnit skaffa än" eller bara "nä tyvärr" haha känns lagom seriöst

Ska kolla på Darkside, medlem sen några år men aldrig varit aktiv tidigare.
Grindr fattar jag inte riktigt bara skriva till random med "tilltalande" profilbild eller? verkar som många bara blockar eller ignorerar om man bara tar kontakt på måfå.

Darkside är stendött. Grindr funkar lite bättre sedan jag tog bort min ålder där och hokuspokus så får man meddelanden igen. Verkar verkligen som det finns en skarp "bäst före" redan vid 26-28, även fast man ser yngre ut

Citat:
Ursprungligen postat av Casual-Culture
Hej bögar hur har ni det?
Hur kan ni tända på mansdoften och även kuklukt och bajs lukt från en annan kille? Jag själv tycker min dick luktar skit på slutet av dagen och klarar inte ens av det hur står ni ut att få den i munnen?

Kuklukt, spermalukt gillar jag. aldrig känt bajsdoft?

Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
- Ser du någon koppling mellan sagoberättande transor på bibliotek och pedofili?

- Ser du någon överrepresentation av bögar och pedofili?

Det är väl möjligt, men så länge inga övergrepp begås så är det väl ingen fara, folk får väl ha vilken läggning eller attraktion de vill.

Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Hur känns det att behöva gå med blöja efter 3-4 år som "bottom". Är det värt det?

Har varit semo-bottom i åtminstone 12 år och har inga sådana problem alls.
Citera
2023-01-25, 22:35
Medlem
Westgoethes avatar
Är det vanligare med påsättare eller med påsatt eller bögar som gör både och, finns det nån övervikt åt ena hållet på köttmarknaden?
Citera
2023-01-25, 22:38
Medlem
kulturstrategs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GretelThronberg
Darkside är stendött. Grindr funkar lite bättre sedan jag tog bort min ålder där och hokuspokus så får man meddelanden igen. Verkar verkligen som det finns en skarp "bäst före" redan vid 26-28, även fast man ser yngre ut

Kuklukt, spermalukt gillar jag. aldrig känt bajsdoft?

Det är väl möjligt, men så länge inga övergrepp begås så är det väl ingen fara, folk får väl ha vilken läggning eller attraktion de vill.

Har varit semo-bottom i åtminstone 12 år och har inga sådana problem alls.

Inkluderar det smegma?
Citera
2023-01-25, 23:18
Medlem
patajavels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Westgoethe
Är det vanligare med påsättare eller med påsatt eller bögar som gör både och, finns det nån övervikt åt ena hållet på köttmarknaden?

På köttmarknaden så vill nog de flesta bli påsatta. Men i verkliga livet och i en relation så är det sällan jag har varit med om att man sätter på varandra.
Min erfarenhet, så är inte analsex så man ligger med varandra i ett förhållande. Typ dom hos straighta, man hottar till det ibland.

Dåligt svar, men ändå...
Citera
2023-01-26, 02:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Westgoethe

Övervikt mot de som helst vill bli påsatt. Men största delen gör båda delarna.

I förhållanden så kan det gå i perioder men som sätterpå.
Citera
2023-01-30, 21:38
Medlem
Om en kille kommer ut som trans och säger att hans liv som man varit en lögn varför skulle isåfall det nya livet som kvinna inte vara en lögn också?

En person har ju sin kredibilitet. Om han kommmer ut och säger att han ljugit (för sig själv eller andra) varför skulle man då tro på det nya påståendet? Kredibiliteten har ju rykt.

Det är svårt för mig att ta transpersoner på allvar pga det.
Citera
2023-01-30, 22:19
Bannlyst
Fråga: Hur vet ni som gaymän att en annan kille är gay?

Och om en kille surfar på shemales, vägrar ha sex med sin nya tjej, enbart äger analporr, är oskuld till långt upp i 40-årsåldern och kallar en bög snygg på en fest, vi snackar drar undan honom och säger "Men du är ju snygg ju.." medvetandes om att killen är bög..Då är han väl ändå bög själv?
Senast redigerad av Vildblom 2023-01-30 kl. 22:23.
Citera
2023-01-31, 22:16
Medlem
fardtjanstens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trivselgruppen
Jag hittade en fråga inbäddad i din förvirring (jag tog mig friheten att feta den ovan) och svarar på den: Det kan vi absolut. En del av oss har emellertid ingen lust att lägga band på sig bara för att inte störa just dig. När du blir vuxen kommer du att märka att ditt liv blir mycket enklare när du slutar irritera dig på hur andra lever sina liv.
Jag är inte förvirrad, kan bara inte förstå varför man måste manifestera sin sexuella läggning.
Jag skiter fullständigt i vad folk har för sig i sängen, men höra på en fjolla stör mig.
Varför går det inte att vara bög utan att manifestera det?
Snart får det väl bli en parad där folk visar att dom är heterosexuella, hur skall den flaggan se ut?
Varför kan inte bögar, bisexuella ha ett liv utan att visa upp, här är vi, vi är bögar.
Citera
2023-02-19, 06:15
Medlem
sexualiserar och onanerar homosexuella till hetero män? och är de medvetna om att hetero män inte vill ha kontakt med dem av denna anledning?
Citera
2023-02-19, 11:04
Citat:
Ursprungligen postat av Reptiliannews
sexualiserar och onanerar homosexuella till hetero män? och är de medvetna om att hetero män inte vill ha kontakt med dem av denna anledning?

Personligen onanerar jag helst till heteromän eftersom många är så pass snygga!! Men jag är väl medveten om att det aldrig kan bli mer än just en fantasi, eftersom en heterosnubbe inte tänder på kukar som jag gör. Men fantisera kan man ju alltid göra, eller hur?
Citera
2023-02-20, 14:43
Försökte mig på att se reprisen av QX gaygala idag, men orkade knappt titta 10 minuter innan jag var tvungen att stänga av. Är det fler bögar som känner likadant? Att ni liksom inte klarar av den här ytliga galan som, enligt mig då, inte representerar alla bögar/flator/transor etc. Det är ju typ bara en form av åsikter som är acceptabla där och passar du inte in, ja då är du inte med på tåget helt enkelt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in