2025-05-03, 22:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Varför får jag känslan att du är och slåss för att komma ut ur en garderob så djup att du lika gärna kunde vara i Narnia?

Men visst - kan svara på frågor: Nej analen förstörs inte av analsex. Gör det ont när du har analsex bör du sluta direkt - alltså inte låtsas ont, utan genuint ont. Glidmedel, ta det långsamt, och kommunikation så kommer det gå bra för dig i framtiden.

Nej att borsta tänderna med nåns kuk är det nog ingen som gör, att göra det med sin egen kuk känns bara dumt om man nu är så vig.

Karaktärsdraget som garanterar att nån är bög är att dom säger att dom är det. Det är 2025 i Sverige, inte 1930 eller Iran. Det är nästan 100% säkert att du känner, har träffat och vet om flera bögar - det är bara att dom kanske inte nämnt det och din gaydar inte är toppen.

Dom flesta vuxna bögar är ute. Jag är ute på jobbet, i det privata, jag håller min man i handen om vi går på stan och har inga problem att prata om honom och oss som ett par.

Bajs på kuken, ALLA som har haft analsex, homo som hetero, man som kvinna - har nån gång fått bajs på kuken, eller strap-onen om det är en person med fitta som dönar på nån. Det undviks bäst med att antingen tvätta analen (douches mm finns, och det finns gott om guider online för dig i framtiden) eller en bra och fiberrik kost. Så slipper man det.

Frågan om dålig hållning hajjar jag inte... kan bara utgå från mig själv att jag inte bara kan både svanka OCH trycka fram höften till och från i mitt liv utan att få dålig hållning för det.

Hoppas det svarar på dina frågor.
Sluta projicera.

Jag skrev förstorat, inte förstört.

Men det stämmer ju i och för sig att analen blir förstörd. Den är inte gjord för att bli knullad.
Citera
2025-05-03, 22:57
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HJALPMIGSNABBT
Sluta projicera.

Jag skrev förstorat, inte förstört.

Men det stämmer ju i och för sig att analen blir förstörd. Den är inte gjord för att bli knullad.

Bror, jag är ute är garderoben sen decennier tebax, jag projicerar inget här

Analen blir inte förstorad ELLER förstörd. Hade det vart sant hade du inte kunnat vistas i mörka rum utan att dina ögon fuckades upp för evigt.

Mitt argument är att nån som så aktivt som du frågar samma saker om och om igen, saker som sen länge har besvarats, som är enkla att få reda på vart som helst, med förhoppningen att ett homo ska säga nåt om det - antagligen inte är här för att få svar utan har litet djupare dolda problem.

Lycka till med att komma ut i framtiden!
Citera
2025-05-03, 22:59
Bannlyst
Citat:
Bror, jag är ute är garderoben sen decennier tebax, jag projicerar inget här

Analen blir inte förstorad ELLER förstörd. Hade det vart sant hade du inte kunnat vistas i mörka rum utan att dina ögon fuckades upp för evigt.

Mitt argument är att nån som så aktivt som du frågar samma saker om och om igen, saker som sen länge har besvarats, som är enkla att få reda på vart som helst, med förhoppningen att ett homo ska säga nåt om det - antagligen inte är här för att få svar utan har litet djupare dolda problem.

Lycka till med att komma ut i framtiden!
Vad menar du med ditt andra stycke?

Nja, varför skäms du då?
Citera
2025-05-03, 23:01
Bannlyst
När någon knullar er, låter det typ plask plask med vätskan (glidmedlet) eller?

Tar det någonsin stopp i rumpan när man knullar?

Om en man knullar er hårt i röven, har ni någonsin blivit så hårt knullade att ögonen åkt in i bakhuvudet? (Att ni tittar upp med ögonen alltså)
Citera
2025-05-03, 23:09
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Vad menar du med ditt andra stycke?

Nja, varför skäms du då?

Andra stycket: du har enormt många ringmuskler i din kropp. Inklusive dina ögon. Deras förmåga att förstoras eller förminskas är litet deras USP. Så tillvida du inte forserar nåt så är det ingen fara.

Ingen skäms vännen... bara du <3
Citera
2025-05-04, 00:39
Bannlyst
Citat:
Andra stycket: du har enormt många ringmuskler i din kropp. Inklusive dina ögon. Deras förmåga att förstoras eller förminskas är litet deras USP. Så tillvida du inte forserar nåt så är det ingen fara.

Ingen skäms vännen... bara du <3
Det är välkänt att analen utvidgas och att bajs rinner ut.

Det vet alla, försök inte ljuga för oss icke bögar för att på något sätt normalisera ditt beteende.
Citera
2025-05-04, 00:40
Bannlyst
Ni får aids om ni har sex med varann?
Citera
2025-05-04, 00:43
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Det är välkänt att analen utvidgas och att bajs rinner ut.

Det vet alla, försök inte ljuga för oss icke bögar för att på något sätt normalisera ditt beteende.

Mhm... ja alla kvinnor som nånsin har haft analsex går med vuxenblöja.

Vad tror du händer när du bajsar? Att ringmuskeln, yttre och inre, bit för bit förstörs?
Citera
2025-05-04, 00:46
Bannlyst
Citat:
Mhm... ja alla kvinnor som nånsin har haft analsex går med vuxenblöja.

Vad tror du händer när du bajsar? Att ringmuskeln, yttre och inre, bit för bit förstörs?
Haha, bögar lider av kroppsdysfori. Du är inte en kvinna.
Dessutom så har kvinnor inte rumpsex dagligen. vi vet hur mycket bögar bögar med varandra. Fjant.

Rumpan är gjord för att bajsa inte bli knullad.
Citera
2025-05-04, 00:49
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Haha, bögar lider av kroppsdysfori. Du är inte en kvinna.
Dessutom så har kvinnor inte rumpsex dagligen. vi vet hur mycket bögar bögar med varandra. Fjant.

Rumpan är gjord för att bajsa inte bli knullad.

Du tänker på transpersoner, jag är en cisman och har inte kroppsdysfori.

Ehm... tror väldigt få har analsex dagligen. Porrstjärnor kanske? Dom har inte heller rymdblöjor på sig.

Munnen är gjord för att prata med och tugga mat med, inte bli knullad. Så folk som har oralsex har trasiga munnar?
Citera
2025-05-04, 01:10
Bannlyst
Citat:
Du tänker på transpersoner, jag är en cisman och har inte kroppsdysfori.

Ehm... tror väldigt få har analsex dagligen. Porrstjärnor kanske? Dom har inte heller rymdblöjor på sig.

Munnen är gjord för att prata med och tugga mat med, inte bli knullad. Så folk som har oralsex har trasiga munnar?
Man kan lätt bli hes efter att ha fått kuk i munnen och ont i käkarna.

Erfarenheter?
Citera
2025-05-04, 01:30
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Man kan lätt bli hes efter att ha fått kuk i munnen och ont i käkarna.

Erfarenheter?

Blir du hes när du sugit av nån?

Min erfarenhet är att du är uppenbart hyperfokuserad mer än normalt. Det är ok och inte ovanligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in