2025-08-05, 09:36
Bannlyst
Jag undrar hur ni reagerade i tonåren när ni visste att ni var homos. När smakade ni för första gången på er egen sperma?

Vad händer när ni sprutar i en mans rumphål? Var tar spermierna vägen?

Har ni någonsin haft en kukfajt? Där ni tar era två hårda penisar och fajtar med varandra och sen sprutar på varandra?

Har ni någonsin haft det som så att ni tar era båda två kukar och trycker ollonen mot varandra och sen sprutar?

Vem av er är kvinnan? Vem är det som gör det mesta tar emot?
Citera
2025-08-05, 12:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Jag är en av dom. Eller det är en tråkig promenad, men färgglatt - och ibland är det bra events men mestadels föreläsningar och ölen är svindyr. Jag är ju inte mycket för folksamlingar men tycker Pride är rätt kul så var på vårt för en månad sen.
Vad är din syn på prideparader?

Hur jävla sjukt är det inte egentligen att gå runt och stoltsera men sin läggning?

Ni går runt och säger att är ni homosexuella? Wtf?

Hade varit konstigt med heterosexuella parader också. Lägg ner nu.
Citera
2025-08-05, 13:03
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YUJJIOP
Vad är din syn på prideparader?

Hur jävla sjukt är det inte egentligen att gå runt och stoltsera men sin läggning?

Ni går runt och säger att är ni homosexuella? Wtf?

Hade varit konstigt med heterosexuella parader också. Lägg ner nu.

Jag tyckte inlägget du svarade var en rätt klar beskrivning av vad jag tycker?

Dom har vart enormt bra på att göra det enklare att vara HBTQ i Sverige och är en historisk del i en rörelse ... och som "värst" en random folkfest med massa färgglada flaggor och annat som majoriteten av Svenskarna verkar uppskatta och det är väl kul det med?

Tycker Sverige har litet ont om folkfester och då får man väl ta vad man har?

(minns när man deklarerade innan allt blev datoriserat och just sista dan man kunde lämna in lappen var genuint kul. Folk stog i kö på att få lägga den i lådan utanför skattekontoret, några var litet smålulliga med vänner och man hade folk som sålde korv och annat varmt käk utanför mitt i natten.
Är ju inte direkt nån rolig sak man gjorde, men man gjorde den ihop och gjorde den rolig och jag tycker vi behöver mer sånt)
Citera
2025-08-05, 13:06
Bannlyst
Citat:
Jag tyckte inlägget du svarade var en rätt klar beskrivning av vad jag tycker?

Dom har vart enormt bra på att göra det enklare att vara HBTQ i Sverige och är en historisk del i en rörelse ... och som "värst" en random folkfest med massa färgglada flaggor och annat som majoriteten av Svenskarna verkar uppskatta och det är väl kul det med?

(minns när man deklarerade innan allt blev datoriserat och just sista dan man kunde lämna in lappen var genuint kul. Folk stog i kö på att få lägga den i lådan utanför skattekontoret, några var litet smålulliga med vänner och man hade folk som sålde korv och annat varmt käk utanför mitt i natten.
Är ju inte direkt nån rolig sak man gjorde, men man gjorde den ihop och gjorde den rolig och jag tycker vi behöver mer sånt)
Är du en vanlig person?

Är det inte jävligt konstigt med Pride parader och alla latex och skinnkläder?

Kan du inte erkänna att bögar och lesbiskar är så jävla konstiga?
Citera
2025-08-05, 13:12
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Är du en vanlig person?

Är det inte jävligt konstigt med Pride parader och alla latex och skinnkläder?

Kan du inte erkänna att bögar och lesbiskar är så jävla konstiga?

Pride är ju inte så mycket lack och latex men det finns det med.

Vi (HBTQ-folk) är runt 10% av befolkningen så värst ovanliga är vi inte, och bögar och lesbiska är som folk är mest i min erfarenhet?

Angående om JAG är vanlig eller inte, ja jag vill ju gärna påstå att jag är unik och speciell men det tycker nog alla människor och sett utifrån är jag väl mest en medelålders filur som röker för mycket och där slutar väl "ovanligheterna"?
Citera
2025-08-05, 13:16
Bannlyst
Citat:
Pride är ju inte så mycket lack och latex men det finns det med.

Vi (HBTQ-folk) är runt 10% av befolkningen så värst ovanliga är vi inte, och bögar och lesbiska är som folk är mest i min erfarenhet?

Angående om JAG är vanlig eller inte, ja jag vill ju gärna påstå att jag är unik och speciell men det tycker nog alla människor och sett utifrån är jag väl mest en medelålders filur som röker för mycket och där slutar väl "ovanligheterna"?
Är det roligt att gå i en parad? Vad säger man liksom? ”Jag tar den i tvåan”?

En prideparad gör ingenting för homosexuella.

Idag är det inte på något sätt farligt eller nedsättande att vara bög eller lesbisk (när jag skriver bög menar jag båda två).
Citera
2025-08-05, 13:20
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Är det roligt att gå i en parad? Vad säger man liksom? ”Jag tar den i tvåan”?

En prideparad gör ingenting för homosexuella.

Idag är det inte på något sätt farligt eller nedsättande att vara bög eller lesbisk (när jag skriver bög menar jag båda två).

Svarade det på inlägget du citerade ovan

Citat:
Jag är en av dom. Eller det är en tråkig promenad, men färgglatt - och ibland är det bra events men mestadels föreläsningar och ölen är svindyr. Jag är ju inte mycket för folksamlingar men tycker Pride är rätt kul så var på vårt för en månad sen.

Och sen precis ovanför svarade jag det andra

Citat:

Citera
2025-08-05, 13:31
Bannlyst
Citat:
Svarade det på inlägget du citerade ovan

Och sen precis ovanför svarade jag det andra
Men helt onödiga idag.

Varför tillåts barn vara i närheten?

Och du skrev att 10% av befolkningen var homosexuell? Menar du då 10% av länken och 10% av kvinnorna? Eller menar du 10% overall? Förövrigt så är det en solklar lögn. Så många bögar finns det inte.
Citera
2025-08-05, 13:36
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Men helt onödiga idag.
Ok, jag håller inte med som du kan se på föregående inlägg.

Citat:
Varför tillåts barn vara i närheten?
För att Paraden inte är barnförbjudet.

Citat:
Och du skrev att 10% av befolkningen var homosexuell? Menar du då 10% av länken och 10% av kvinnorna? Eller menar du 10% overall? Förövrigt så är det en solklar lögn. Så många bögar finns det inte.
Man brukar säga att 10% av befolkningen är HBTQ på ett ungefär. Du behöver inte hålla med om du inte känner för det.
Citera
2025-08-05, 13:37
Medlem
Dollmens avatar
Va på bilparaden efter prideparaden. Såg inte en enda regnbågsflagga. Varenda jänkare borde ha en bögvimpel fram. Min fråga, gillar inte raggare bögar?
Citera
2025-08-05, 13:44
Bannlyst
Citat:
Jag har svarat på dina inlägg, du citerar svaren när du frågar samma sak. Du verkar alldeles för känslostyrd för att hantera ämnet och väljer att fråga samma sak om och om igen.
En bög kallar en man för känslostyrd

Han som tar emot, han har stånd under ”sexet”? Eller är hans penis slak? När han kommer pga av att den andra mannen knullar hans rumphål, ejakulerar han från penis då?
Citera
2025-08-06, 09:19
Medlem
zebra121s avatar
Hur känns det egentligen att få en kuk i analen när ni kör typ Doggy? Går det att förklara känslan att bli uppfylld av en stenhård kuk? Någon fara?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in