2025-02-10, 05:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PimpleDick
Är det dyrt med bromsmediciner?

Går via skatten precis som kommunikatörer och värdegrundsstrateger som regionerna svämmar över av.

Citat:

Vilken bil gillar bögar mest?
SAAB
Citera
2025-02-10, 13:02
Medlem
Finns det bögar som har problem med att få sex?

Heterosexuella män har ju det i de flesta fall men är det så att bland bögar så är det bara gå ut på ett dejtingsida eller bög krog och då är det massa kåta bögar där med?

Känns som det måste va väldigt lätt att ligga som bög
Citera
2025-02-10, 23:28
Medlem
Mohaves avatar
Vilken av killarna i årets Mello skulle du helst knulla med?

Är det Måns "Mumsmums"? Eller någon annan?
Citera
2025-02-11, 20:51
Medlem
Merwinnas avatar
Förekommer det överhuvudtaget (sexuellt) trogna förhållanden i era kretsar, eller är det som Gardell har berättat att tillfälligt sex får man ha med vem man vill och när man vill, men den känslomässiga intimiteten får man bara ha med sin partner?
Citera
2025-02-12, 19:33
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Förekommer det överhuvudtaget (sexuellt) trogna förhållanden i era kretsar, eller är det som Gardell har berättat att tillfälligt sex får man ha med vem man vill och när man vill, men den känslomässiga intimiteten får man bara ha med sin partner?

Det sägs att män inte är skapta för att vara monogama och trogna. Ingen skilland mellan bögar och normala män. Men precis som många straighta män vill vara trogna så finns det säkert många bögar som också vill det.
Citera
2025-02-12, 19:43
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohanSverkersson
Det sägs att män inte är skapta för att vara monogama och trogna. Ingen skilland mellan bögar och normala män. Men precis som många straighta män vill vara trogna så finns det säkert många bögar som också vill det.

Ja, det kan ju vara så att bögpar är mer villiga att öppna upp förhållandet. Just för att båda är män och därför vill samma sak. Få kvinnor accepterar ju något sådant. Och detta med att möta upp främmande människor på offentliga toaletter och i parker för att ha sex, är knappast något som kvinnor gör överhuvudtaget. Vad jag vet... För män ligger sådant närmare till hands, men det är bara som bögar de kan hitta andra villiga individer. Kvinnor som tröttnat på gubben därhemma, drömmer mera om en spännande kärleksaffär än ett tillfälligt möte på en toalett.
Citera
2025-02-12, 19:50
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ja, det kan ju vara så att bögpar är mer villiga att öppna upp förhållandet. Just för att båda är män och därför vill samma sak. Få kvinnor accepterar ju något sådant. Och detta med att möta upp främmande människor på offentliga toaletter och i parker för att ha sex, är knappast något som kvinnor gör överhuvudtaget. Vad jag vet... För män ligger sådant närmare till hands, men det är bara som bögar de kan hitta andra villiga individer. Kvinnor som tröttnat på gubben därhemma, drömmer mera om en spännande kärleksaffär än ett tillfälligt möte på en toalett.

Ja. Har hört bögar på flashback säga att vi normala män är avundsjuka eftersom vi inte kan hitta en ny sexpartner varje dag som de kan.

Jag minns att redan i gymmnasiet för mer än 20 år sedan sa min magister något angående AIDS att "bögar är så otroligt promiskuösa, därför sprids AIDS lättare hos dem".
Citera
2025-02-12, 23:18
Citat:

Finns kvinnor som springer på klubbar och knullar med allt och alla, gärna då även gangbangs, men absolut att det är mer av ett manligt beteende. Jämför man lesbiska par med bögpar så har de senare oerhört mycket fler partners än de förra. Det är ett enda knullande på bögarna (bekant med några st bögar så jag har någorlunda insikt i deras livsstil).
Citera
2025-02-13, 06:05
Citat:
Ursprungligen postat av Smushkush
Finns det bögar som har problem med att få sex?

Heterosexuella män har ju det i de flesta fall men är det så att bland bögar så är det bara gå ut på ett dejtingsida eller bög krog och då är det massa kåta bögar där med?

Känns som det måste va väldigt lätt att ligga som bög

Här är en bög som har problem med det. Alla som säger att det är lätt för en bög att få ligga borde testa på att bli homo för en dag och se att det minsann inte är så lätt. Kan bli lite provocerad av att alla säger att det är så lätt, men så är inte fallet.
Citera
2025-02-13, 09:40
Medlem
PimpleDicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dafwid
Här är en bög som har problem med det. Alla som säger att det är lätt för en bög att få ligga borde testa på att bli homo för en dag och se att det minsann inte är så lätt. Kan bli lite provocerad av att alla säger att det är så lätt, men så är inte fallet.
Testat Grindr? Det knullas hej vilt där av vad jag förstått på de bögar jag pratat med.
Citera
2025-02-13, 16:45
Citat:
Testat Grindr? Det knullas hej vilt där av vad jag förstått på de bögar jag pratat med.

Japp har testat det mesta och inget napp. Bögvärlden är så otroligt ytlig och ser man inte ut som en hunk så får man inte ligga.
Citera
2025-02-13, 16:56
Citat:
Ursprungligen postat av Dafwid
Japp har testat det mesta och inget napp. Bögvärlden är så otroligt ytlig och ser man inte ut som en hunk så får man inte ligga.

Hur ser du ut då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in