2024-12-22, 13:32
Medlem
DisneyMouses avatar
Har ni tips på hur man håller rumpan ren?
Förutom sån där anal douche. Nåt med kost å tänka på?

Hur vanligt är det med watersports?
Citera
2024-12-22, 17:50
Medlem
DisneyMouses avatar
Förberedelser inför penetration!?

Har ni någon/några favoritgenre av bögporr?
Jag kan gilla en del tysk vintage.
Citera
2024-12-22, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DisneyMouse

Kost kan inte jag svara på iallafall, men jag har använder en Anal Douche. Inte upplevt problem eller klagomål
Citera
2024-12-25, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DisneyMouse

Tja, jag äter generellt hälsosamt, mycket grönsaker och protein och fiber. Känner också min kropp rätt väl, och vet när det funkar att köra på utan douche. Nu för tiden behöver jag oftast inte förbereda särskilt.

Om det ska rimmas så kommer jag dock såklart skölja ut, samma om jag är tveksam till hur penetration skulle gå utan douche.

Oklart hur vanligt warersports är - nu är det många år sedan jag var på några appar, men vill minnas att det alltid fanns någon som öppet visade sig vara intresserad av det.
Citera
2025-01-05, 02:36
Medlem
Westgoethes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EttTillKonto2
Det här fick mig att skratta till: https://www.dn.se/insidan/hur-gor-ja...xuellt-passiv/

Är det ett vanligt problem bland bögar? Båda vill rövknulla - ingen vill bli rövknullad?

Rent vetenskapligt (ja på riktigt) gjorde jag en undersökning på Bodycontact. Skapade ett konto å kollade in annonserna under kategori "kille söker kille" och VÄLDIGT många där "vill ha" kuk, både i mun å analt. Väldigt få söker en rumpa att köra kuken i.

Detta betyder ju inte att det avspeglar att alla som bögar är så, utan bara om de som annonserar på Bodycontact, men jag tycket det var intressant.
Citera
2025-01-05, 10:00
Medlem
Jag själv och de andra straighta män jag har diskuterat det äcklas av tanken att knulla med en man. Känner ni bögar samma sak inför att ha sex med en kvinna?
Citera
2025-01-05, 10:15
Medlem
En kvinnlig vän till mig berättade att ett bögpar hon kände ville testa att knulla en kvinna och hon ställde upp. Det var lite avvaktande i början som blev det alla mot alla. Båda bögarna passade på att doppa i musen men hon berättade att hennes mun och rumpa fick mer uppmärksamhet.
En intressant observation hon gjorde var att båda bögarna var mycket intresserade av känna på och suga på hennes tuttar. Min gissning är att alla, oavsett kön o sexuell läggning gillar bröst.
Citera
2025-01-06, 12:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PerAlbinErlander
Jag själv och de andra straighta män jag har diskuterat det äcklas av tanken att knulla med en man. Känner ni bögar samma sak inför att ha sex med en kvinna?

Citat:
En kvinnlig vän till mig berättade att ett bögpar hon kände ville testa att knulla en kvinna och hon ställde upp. Det var lite avvaktande i början som blev det alla mot alla. Båda bögarna passade på att doppa i musen men hon berättade att hennes mun och rumpa fick mer uppmärksamhet.
En intressant observation hon gjorde var att båda bögarna var mycket intresserade av känna på och suga på hennes tuttar. Min gissning är att alla, oavsett kön o sexuell läggning gillar bröst.

Jag personligen tycker att tanken på att jag skulle ha sex med en kvinna är lite äcklig/avtändande, men långt ifrån den överdrivna och dramatiska reaktion som många heteromän visar upp när bögar diskuteras.

Och jag är inte alls intresserad av kvinnors bröst. Tycker mest de verkar skumma, lixomt två mjuka klumpar bara lixom.
Citera
2025-01-06, 13:32
Bannlyst
Citat:
Nej absolut inte. Bebisar kanske…
Citera
2025-01-06, 16:42
Citat:

Jag skulle tro att det är så. 🙂 Men nu svarar jag mest utifrån egen erfarenhet, du kanske får ett helt annat svar om du frågar en annan bög.
Citera
2025-01-06, 19:27
Citat:
Skulle gissa att många bögar tycker att det inte är lika äckligt eftersom de har ju exponerats för heterosexualitet under hela sitt liv, till exempel genom media och sociala interaktioner.
Citera
2025-02-01, 16:04
Medlem
PimpleDicks avatar
Är det dyrt med bromsmediciner?

Vilken bil gillar bögar mest?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem