Citat:
Min högstadielärare sa att oralsex (suga kuk alltså) är vanligare än analsex hos bögar som har sex med varandra.
Stämmer detta?
Kan tänka mig att detta stämmer, och att bögar använder dildos istället när det kommer till analsex.
För då är det i det fallet bara den som använder dildon som har "kvinnorollen" i akten så att säga.
En man som knullar en annan man i röven kan knappast vara kvinnan i akten, vilket väl typ är grejen med att vara bög och vad en bög tänder på (bli påsatt snarare än att sätta på).
Tänder bögar verkligen på att se på bögporr där snubbar sätter på varandra? Har jag också tänkt på.
I min värld handlar homosexualitet om kvinnlighet och kvinnlig sexuell njutning som går ut på att ta emot och vara undergiven i akten, och bisexualitet om att vara tvekönad och därmed gilla både och.
Jag har för övrigt personligen inga som helst problem med homosexuella eller bisexuella. Skulle kalla mig bi själv.
Däremot lite problem med "Pride" och dess "Fistingtält" etc. Sex hör inte hemma i offentligheten oavsett läggning.
En grej jag minns min psykologilärare i gymnasiet sa, var att ALLA föds som bisexuella från start och sedan skolas in i respektive könsroll av samhället.
Stämmer detta?
Kan tänka mig att detta stämmer, och att bögar använder dildos istället när det kommer till analsex.
För då är det i det fallet bara den som använder dildon som har "kvinnorollen" i akten så att säga.
En man som knullar en annan man i röven kan knappast vara kvinnan i akten, vilket väl typ är grejen med att vara bög och vad en bög tänder på (bli påsatt snarare än att sätta på).
Tänder bögar verkligen på att se på bögporr där snubbar sätter på varandra? Har jag också tänkt på.
I min värld handlar homosexualitet om kvinnlighet och kvinnlig sexuell njutning som går ut på att ta emot och vara undergiven i akten, och bisexualitet om att vara tvekönad och därmed gilla både och.
Jag har för övrigt personligen inga som helst problem med homosexuella eller bisexuella. Skulle kalla mig bi själv.
Däremot lite problem med "Pride" och dess "Fistingtält" etc. Sex hör inte hemma i offentligheten oavsett läggning.
En grej jag minns min psykologilärare i gymnasiet sa, var att ALLA föds som bisexuella från start och sedan skolas in i respektive könsroll av samhället.
Fistingtält? Ok... nu tror jag att du läst på nån lustig hemsida med hittepå

Homosexualitet har inget med kvinnligt/manligt att göra - utan att man tänder på och blir förälskad i samma kön som en själv. Det finns inte en "kvinnlig part" när två män har sex med varandra. Lika litet som ett BDSM-förhållande mellan en man och en kvinna gör att parterna byter kön med varandra om det är kvinnan som har en dominant roll.
När två personer har sex med varandra betyder inte det att en per automation är undergiven, lika litet som det är sant när två heterosexuella har sex.
Dom flesta bögar tänder på porr och dom som tänder på porr, tänder på bögporr. Säkert finns det varianter - men för dom allra flesta är det hett att se två eller fler snubbar ha sex
Analsex är ovanligare eftersom det kräver en jävla massa mer förarbete. Det du ser i porrfilmer (hetero, homo, bi vad som) är ju editerat så du ser inte förspel, eller andra detaljer. I heteroporr till exempel är det ont om fitt-fisar även om det händer i verkligheten. Porr är ju inte en dokumentär, eller en instruktion - det är ren underhållning. Samma med analsex - det SER UT som en part bara pressar in kuken men det är inte alls det som händer. Det är en jävla massa förspel och jobb innan som editeras ut
Orsaken varför NÅN har analsex, män som kvinnor, är för att man gillar det. För män finns det också möjlighet att få prostataorgasmer.
Det har alltså inget med att vara undergiven att göra, det KAN, men det har inget med det andra att göra.
Det här med "alla föds bisexuella" är säkert en möjlighet. Ingen är plåthundra på varför vissa är homo eller bi eller pan eller hetero för den delen.
Senast redigerad av triptyken 2024-04-19 kl. 08:28.
Senast redigerad av triptyken 2024-04-19 kl. 08:28.