2024-06-06, 10:21
Medlem
[quote=novitiosis|88486442]Du är respektlös. Vågar du ställa dessa frågor i verkligheten?
/QUOTE]
Såklart jag vågar fråga bögar i min omgivning om chem sex, och har så gjort. Vad med det är respektlöst menar du?
Citera
2024-06-06, 10:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dooey
Min högstadielärare sa att oralsex (suga kuk alltså) är vanligare än analsex hos bögar som har sex med varandra.
Stämmer detta?

Kan tänka mig att detta stämmer, och att bögar använder dildos istället när det kommer till analsex.
För då är det i det fallet bara den som använder dildon som har "kvinnorollen" i akten så att säga.

En man som knullar en annan man i röven kan knappast vara kvinnan i akten, vilket väl typ är grejen med att vara bög och vad en bög tänder på (bli påsatt snarare än att sätta på).

Tänder bögar verkligen på att se på bögporr där snubbar sätter på varandra? Har jag också tänkt på.

I min värld handlar homosexualitet om kvinnlighet och kvinnlig sexuell njutning som går ut på att ta emot och vara undergiven i akten, och bisexualitet om att vara tvekönad och därmed gilla både och.

Jag har för övrigt personligen inga som helst problem med homosexuella eller bisexuella. Skulle kalla mig bi själv.
Däremot lite problem med "Pride" och dess "Fistingtält" etc. Sex hör inte hemma i offentligheten oavsett läggning.

En grej jag minns min psykologilärare i gymnasiet sa, var att ALLA föds som bisexuella från start och sedan skolas in i respektive könsroll av samhället.

Lite tveksam till det, men tror faktiskt alla är åtminstone lite bisexuella, vilket kan ha en viss evolutionär fördel i och med att det tordes vara en förutsättning för att som man eller kvinna känna sig attraktiv eller känna vad som är attraktivt eller inte hos en själv. Svårt att känna sig attraktiv om man inte kan tända ett dugg på sitt eget kön.

Känns allmänt som mer ok för en kvinna att göra det, och att de riktigt heta kvinnorna också vet om sin attraktion eftersom de kan känna av den själv. Inte lika ok för en man däremot, vilket kan göra det lite svårare för män att känna sig attraktiva faktiskt kanske.

Homofobi och bögförakt har nog mycket av sin grund i religion, där vissa länder har dödstraff för bögar, och även i kvinnofientliga attityder från religion. Finns kraft i det kvinnliga som religion vill trycka ner.
Det mörkade stämmer inte alls och bevisar varför skolan är så rutten.

Bokstavligt talat 0 sanning. - till och med. Minus alltså.
Citera
2024-06-11, 18:00
Medlem
DisneyMouses avatar
När ni ger avsugning?
Får ni själva stånd då, e det varje gång eller bara ibland?
Citera
2024-06-12, 08:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DisneyMouse
När ni ger avsugning?
Får ni själva stånd då, e det varje gång eller bara ibland?

Det är nog olika från person till person. Jag får det iaf, älskar att suga kuk och tycker det är hett.
Citera
2024-06-14, 15:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dafwid
Bögar på Flashback, nu vill jag ha er uppriktiga åsikt; vad tycker ni om fenomenet Pride Month? Jag behöver nog inte sticka under stol med vad jag tycker om det, har framkommit i tidigare inlägg ganska tydligt. Men det fina i kråksången är ju att man tycker olika, och därför skulle jag vilja veta hur ni ser på det hela.

I Sverige är pride oftast ett familjevänligt evenemang, iaf i små städer. Känner personligen inget behov av att delta i detta även om det kan vara kul. Det var väldigt bra när man var yngre och kunde känna sig accepterad och lära känna likasinnade. Känns inte som pride behövs (i Sverige) i samma utsträckning idag. Personligen har jag aldrig känt mig diskriminerad, visst har man hört något glåpord men inget man tar åt sig. Men nuförtiden känns det ofta lite överdrivet - måste det vara parader i varje stad varje år? Måste alla företag gå all in? Det är endast ett fåtal företag som samlar in pengar för att hjälpa utsatta mm medans de absolut flesta bara gör det för PR, vilket känns ganska B.
Citera
2024-06-15, 09:59
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quijio
Det är nog olika från person till person. Jag får det iaf, älskar att suga kuk och tycker det är hett.

Kan du förklara varför det är hett? Gäller det alla kukar du suger av?
Citera
2024-06-17, 04:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av novitiosis
Det mörkade stämmer inte alls och bevisar varför skolan är så rutten.

Bokstavligt talat 0 sanning. - till och med. Minus alltså.
Nja. Nu var det ju specifikt en psykologilärare, och idén om en inert bisexualitet tidigt i den psykosexuella utvecklingen ligger rakt i linje med hur såväl Freud, Klein, Fonagy och Winnicott ser på saken. Det är klart att andra perspektiv på saken kan tas, men läser du tillräckligt mycket psykoanalytisk teori kommer du springa på teorin. Din syn på skolan får mig dock att tro att det inte lär hända.
Citera
2024-06-22, 15:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Kan du förklara varför det är hett? Gäller det alla kukar du suger av?

Tja, enda gången det inte varit så Nice är om han är lite ofräsch lixom - men kuken är det inget fel på i sig.

Svårt att förklara, det känns intimt, hett att ta hela kulen i mun/hals, varm och hård, tydlig "återkoppling" när han njuter, emellanåt gillar jag att bli hårdare munknullad och "använd", hett att bli sprutad i munnen.

Men det blir ju egentligen bara exempel på saker som är hett - svårt att i sig säga vad som glr det hett. Intimt, nära njutningen, att få ge åt någon som njuter, emellanåt vara lite "undergiven". Typ så..
Citera
2024-06-22, 16:28
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quijio
Tja, enda gången det inte varit så Nice är om han är lite ofräsch lixom - men kuken är det inget fel på i sig.

Svårt att förklara, det känns intimt, hett att ta hela kulen i mun/hals, varm och hård, tydlig "återkoppling" när han njuter, emellanåt gillar jag att bli hårdare munknullad och "använd", hett att bli sprutad i munnen.

Men det blir ju egentligen bara exempel på saker som är hett - svårt att i sig säga vad som glr det hett. Intimt, nära njutningen, att få ge åt någon som njuter, emellanåt vara lite "undergiven". Typ så..

Ok ok... Hur träffar du dina killar som du suger av?
Citera
2024-06-22, 16:42
Medlem
Hur bemöter/hanterar du eller ni homofobi på bästa sätt?
Citera
2024-06-29, 06:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
Ok ok... Hur träffar du dina killar som du suger av?

Jag är gift, så det är väl i praktiken så att vi bara ses hemma efter jobbet
Citera
2024-06-29, 13:26
Medlem
Spelar storleken roll? Ja hade gärna träffat någon men är blyg/feg haha
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in