2023-10-24, 03:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dafwid
Någon mer här i forumet som har det delikata bekymret att ni tänker på nakna män 24/7??

Är jag kanske sexuellt frustrerad på något sätt? Inte för att det är något besvärligt att tänka på heta snubbar, men ibland skäms jag lite över det om jag ska vara ärlig.

Ja du behöver knulla av dig en hel del.
Citera
2023-10-24, 17:26
Medlem
GretelThronbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nextlife
Då får man ju tänka till lite innan man klumpigt raggar på en muslim….

Har legat med ett antal muslimer, aldrig stött på några problem. En mörkhyad kille (ca. 19 år gammal) som tog med sig en bönematta som han bad till mekka på i min hall, före vi slickade varandra i röven i min säng. Funderar ibland på om det är vad muslimerna menar de vill när de höjer asset upp, huvet ner.
Citera
2023-10-24, 22:00
Medlem
Westgoethes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WalkonWater
Tack för att ni lägger ner sådant ryggbrytande arbete för vetenskapen 😅❤️ Potentiell topbrist alltså? Där ser man!

Jag fick skapa nytt konto hade inte nåt kvar men har spanat lite nu.
Har inte räknat exakt men det verkar fortfarande vara en fördelning ungefär 65% är passiva som vill bli påsatta eller snaska kotte. 20% verkar kunna tänka sig både ge och ta och 15% uttrycker någon sorts dominant läggning och vill sätta på. Ungefär som jag mindes det. Kanske man kan låta nån AI analysera annonserna och bygga nån sorts statistik och visualisernig?

Det här betyder ju inte att det inte är en exakt fördelning 50-50 på "aktiva" och "passiva" utan bara att passiva kanske annonserar mer och bjuder ut sig... intressant. Finns det några riktiga studier på det här, alltså om bögar är mest sådana som vill ha kuk eller som vill ge kuk?
Citera
2023-10-27, 19:16
Medlem
Getkalles avatar
Varför är bögar mer fjolligare än kvinnor?

Är det en roll dom spelar eller är dom inte helt med i matchen?

Är det inte så att förr i tiden så var judarna dom lättkränkta? Idag verkar det var bögarna som tagit över korvpinnen…
Citera
2023-10-29, 00:18
Medlem
Serialfreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Getkalle

Är det inte så att förr i tiden så var judarna dom lättkränkta? Idag verkar det var bögarna som tagit över korvpinnen…
Det finns bögar som är fjolligare än kvinnor. Anledningen till detta är nog två saker, för det första så är det befriande att få bete sig som man själv vill. Sen finns det bögar som liksom mig är mer manlig i sättet. Fjolliga killar är en livstil liksom emo eller punkstil.

mär det kommer till din andra fråga så håller jag med dig bögarna är känsligare än de en gång var.
Citera
2023-10-29, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Getkalle

Mer fjolligare? Hur tänkte du när du skrev det?
Citera
2023-11-01, 16:55
Bannlyst
Förstår bögar att de hade blivit utrensade om det inte funnits 8 miljarder människor på jorden? Dvs, hade människan kämpat för sin överlevnad hade bögarna dödats direkt. Är bögar införstådda med att de tillåts leva endast pga att det finns så många människor?
Citera
2023-11-04, 00:03
Medlem
Hur får ni er rena i rumpan?
Spola ur er och inget mera?
Jag tömmer mej själv så gott det går sedan spolar jag säkert 8-10 ggr mtn det är inte rent vatten som kommer med någon liter vatten varje gång, låter även vattnet rinna.
vad ska jag göra för att bli helt clean?
Om man inte spolar sej det har man ju inte gjort om det blir spontant knull, kan man gå på en träff utan att skölja sej?
Citera
2023-11-05, 17:16
Medlem
Gbg-Smokes avatar
Varför är ni så äckliga? Jag som är lyckligt gift med en underbar kvinna blir ständigt iaktagen av er bögar? Hur ska man göra för att ni inte ska tycka om en?
Hur skrämmer man iväg bögar?
Citera
2023-11-06, 06:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg-Smoke
Varför är ni så äckliga? Jag som är lyckligt gift med en underbar kvinna blir ständigt iaktagen av er bögar? Hur ska man göra för att ni inte ska tycka om en?
Hur skrämmer man iväg bögar?

Då finns det två möjliga orsaker.

— Du har ett bögigt uttryck så män tror att du stöter på dom.

— du har förtryckt din läggning och därav tolkar mäns iakttagande på det viset.
Citera
2023-11-06, 15:39
Medlem
Gbg-Smokes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vt420
Då finns det två möjliga orsaker.

— Du har ett bögigt uttryck så män tror att du stöter på dom.

— du har förtryckt din läggning och därav tolkar mäns iakttagande på det viset.

Men hur skrämmer man iväg bögar? Hur får man dom att tycka att man är äcklig?
Citera
2023-11-09, 04:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg-Smoke
Men hur skrämmer man iväg bögar? Hur får man dom att tycka att man är äcklig?

Lev ut din fjolliga sida så vill färre bögar ha dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in