2023-08-16, 11:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 25cm-slak
När jag tänker efter, så kan det nog också vara så, att de äldre bögar som inte gillar analt, var de som överlevde aidsepidemin.

Felaktigt. Alla bögar har inte hiv, oavsett vad du tror. Jag har blivit KÖRD i röven hela mitt liv och är inte det! Jag harKÖRT andra i rävecvela mitt liv och har inte det.

KJULLA MIG SNÄLLA
Citera
2023-08-16, 12:25
Medlem
Kommer SD någonsin, "komma någon vart" ? Var det där en vink till programmet SD-Bögar?
Citera
2023-08-16, 13:08
Medlem
vonblixens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanintevaraettvis
Kommer SD någonsin, "komma någon vart" ? Var det där en vink till programmet SD-Bögar?

Jag vet inte vilken vink du refererar till i serien SD-Bögar, men jag tror att de utspel som SD gjort bara är illa för de själva. Om de nu siktar på att ingå i en regering efter valet 2026 så måste de vara regerings-dugliga. De här typen av utspel gör att de ses som udda och extrema, och gör att de inte kommer att kunna ingå i en regering.

"De gräver sin egen grop" som man brukar säga. Och som borgerlig så tycker jag bara att det är bra, det kan göra att fler väljare byter från SD till övriga borgerliga partier.
Citera
2023-08-16, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Viskdeu
Felaktigt. Alla bögar har inte hiv, oavsett vad du tror. Jag har blivit KÖRD i röven hela mitt liv och är inte det! Jag harKÖRT andra i rävecvela mitt liv och har inte det.

KJULLA MIG SNÄLLA

Har du AIDS, eller varför är du så dement? Det jag noterade var att typiskt de som överlevde epidemin inte gillar analt.

Att du drar upp dig själv, duger inte ens till anekdotisk bevisföring.
Citera
2023-08-16, 18:55
Bannlyst
Citat:
Har du AIDS, eller varför är du så dement? Det jag noterade var att typiskt de som överlevde epidemin inte gillar analt.

Att du drar upp dig själv, duger inte ens till anekdotisk bevisföring.

Jag har varken HIV eller AIDS.

Du ljuger eftersom bögsex inte fungerar utan penetration av analen, om man inte bara kör kuksugning. Jag tror jag vet mer om detta än du. Jag älskar att knulla män och att bli knullad. Jag har haft börsen i otaliga år, och jag har aldrig ens använt kondom (för att inte bli smittad). Jag har haft sex med ungefär 150 män över hela landet. Oavsett om vi sätts i affären eller på nätet. Jag har aldrig fått HIV eller AIDS eller någon annan sjukdom.

Brukar du få aids när du sänker luder? Nej just det. Bara för att vi har sex med andra män betyder det inte att vi har massa sjukdomar.

Jag tror du drivs av böghat och hittar på att vi har sjukdomar för att frysa ut oss från samhället och få folk att se ner på oss, som att vi vore någon pest.

Ska tillägga att jag har haft sex med både mörkhyade män och ljushyade svenskar bara. Jag tycker inte om andra raser.

Du kanske skall sluta hata på bögar och kanske erkänna för dig själv att du attraheras av killar?

När du ligger där och en muskulös svarting trycker in sin stora mastodont kuk i ditt vita, petita arsle så är inte sjukdomar något som kommer på tanken.

Lev ditt liv och kom ut ur garderoben, alla i din närhet ser igenom din falska fasad.
Citera
2023-08-16, 21:28
Medlem
Citat:
Jag har varken HIV eller AIDS.

Du ljuger eftersom bögsex inte fungerar utan penetration av analen, om man inte bara kör kuksugning. Jag tror jag vet mer om detta än du. Jag älskar att knulla män och att bli knullad. Jag har haft börsen i otaliga år, och jag har aldrig ens använt kondom (för att inte bli smittad). Jag har haft sex med ungefär 150 män över hela landet. Oavsett om vi sätts i affären eller på nätet. Jag har aldrig fått HIV eller AIDS eller någon annan sjukdom.

Brukar du få aids när du sänker luder? Nej just det. Bara för att vi har sex med andra män betyder det inte att vi har massa sjukdomar.

Jag tror du drivs av böghat och hittar på att vi har sjukdomar för att frysa ut oss från samhället och få folk att se ner på oss, som att vi vore någon pest.

Ska tillägga att jag har haft sex med både mörkhyade män och ljushyade svenskar bara. Jag tycker inte om andra raser.

Du kanske skall sluta hata på bögar och kanske erkänna för dig själv att du attraheras av killar?

När du ligger där och en muskulös svarting trycker in sin stora mastodont kuk i ditt vita, petita arsle så är inte sjukdomar något som kommer på tanken.

Lev ditt liv och kom ut ur garderoben, alla i din närhet ser igenom din falska fasad.

Ha ha ha!

Okej, jag är lurad. Du är inte mera bög än vad jag är.
Citera
2023-08-16, 21:58
Bannlyst
Citat:
Ha ha ha!

Okej, jag är lurad. Du är inte mera bög än vad jag är.

Lol, är du också bög? Varför hatar du andra bögar då?
Citera
2023-08-16, 23:33
Medlem
flugornass avatar
Varför finns det inget tåg att gå i för att visa att vi heterosexuella?
Bögar/ homosexuella är helt okej, men fjollor med femin röst får mig att kräkas.
Citera
2023-08-17, 05:18
Medlem
Citat:
Lol, är du också bög? Varför hatar du andra bögar då?

Nej, jag är inte bög, och ingenstans har jag uttryckt hat mot bögar.
Citera
2023-08-17, 05:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Varför finns det inget tåg att gå i för att visa att vi heterosexuella?
Bögar/ homosexuella är helt okej, men fjollor med femin röst får mig att kräkas.

En strålande idé. Låt 17 augusti bli heterodagen. Du kan börja med att paradera nu i eftermiddag.
Citera
2023-08-17, 09:53
Bannlyst
Citat:
Nej, jag är inte bög, och ingenstans har jag uttryckt hat mot bögar.

Att påstå att alla bögar har HIV och AIDS just för att de är bögar är just böghat.

Skärp dig och kom ut ur garderoben smygbög.
Citera
2023-08-17, 11:27
Medlem
Citat:
Att påstå att alla bögar har HIV och AIDS just för att de är bögar är just böghat.

Skärp dig och kom ut ur garderoben smygbög.

Vilket jag alltså inte har gjort.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in