2023-08-11, 17:26
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kadmium99
Jag tror och har alltid trott att detta är en psykisk sjukdom, något fel i hjärnan.
Vi är skapta som man och kvinna och passar endast ihopa så.
Min teori är att de som inte är av denna "normala" typ har någon defekt i hjärnan, alternativt saknat någon av de två könen i uppväxten som förebilder.
Att växa upp med två pappor eller två mammor tror jag har en skadlig inverkan på barnet då man behöver en förebild av varje kön.
Sen är det ju ren fakta att homosexuella män och kvinnor är extremt likt det motsatta könet, typ bögar som är mer feminina än vissa kvinnor vilket är något riktigt fel i hjärnan.
Återställer tråden med kunskap.

Homosexualitet finns i hela djurriket och det skapar balans enligt vetenskapen. Homofober finns bara i en art. Psykopaterna brukar vara den korrekta termen. Där saknas det viktig genetik som är livsviktig för människans överlevnad.

Att det finns män som upplever attraktion för män på samma sätt kvinnor skadar ingen.
Senast redigerad av LeCastle 2023-08-11 kl. 17:30.
Citera
2023-08-11, 17:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 25cm-slak
När jag tänker efter, så kan det nog också vara så, att de äldre bögar som inte gillar analt, var de som överlevde aidsepidemin.

Det är en myt att bögar har aids mer än heterosexuella.

Det är helt absurt och sjukt att man hatar bögar så mycket att man ska hitta på saker och ljuga om att vi alla har hiv.

Jag har blivit tryckt i prutten och knullat andra i röven och har aldrig haft någon könssjukdom…
Citera
2023-08-11, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fkxfboh
Det är en myt att bögar har aids mer än heterosexuella.

Det är helt absurt och sjukt att man hatar bögar så mycket att man ska hitta på saker och ljuga om att vi alla har hiv.

Jag har blivit tryckt i prutten och knullat andra i röven och har aldrig haft någon könssjukdom…

Ha ha ha ha ha ha ha !!! Du är kul du!
Citera
2023-08-11, 19:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 25cm-slak
Ha ha ha ha ha ha ha !!! Du är kul du!

Vad menar du?
Citera
2023-08-11, 20:14
Bannlyst
Jag är en bög. Fråga på, finns inga dumma eller kränkande frågor!
Citera
2023-08-11, 21:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Regnpojken
Nej det har mer att göra med biologiskt gruppbeteende.
Som exempel är det vanligare att man blir homosexuell ju fler äldre syskon man har.

Syftet är att de som föds senare inte ska vara så intresserade av att föröka sig med motsatt kön utan istället bidra till att barnen som de äldre syskonen får klarar sig, detta innebär att deras gener sprids vidare ändå samtidigt som det gynnar gruppen om inte alla får barn och konkurrerar om partners på samma sätt.

Jag är övertygad om att detta är en psykisk defekt, onormalt beteende.
Citera
2023-08-11, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle

Homosexualitet finns i hela djurriket och det skapar balans enligt vetenskapen. Homofober finns bara i en art. Psykopaterna brukar vara den korrekta termen. Där saknas det viktig genetik som är livsviktig för människans överlevnad.

Att det finns män som upplever attraktion för män på samma sätt kvinnor skadar ingen.

Kunskap? Dom böckerna du studerat borde låsas in, detta är ingen kunskap utan tecken på okunskap om biologin.
Snälla vi är skapta som man och kvinna, detta är det normala, allt annat är onormalt och borde inte uppmärksammas.
Citera
2023-08-11, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle

Nä homosexuelatitet i mänsklig bemärkelse finns inte i djurriket. Om två delfiner eller svanar av samma kön har någon typ av positiv långvarig relation med varandra så innebär de inte att de är bögar.

Hundar juckar ibland mot diverse föremål och ibland antagligen också andra han-hundar det innebär inte att hunden har gått och blivit bög.

Det finns inga djur som sätter på varandra i röven så som bögar gör.
Citera
2023-08-11, 23:48
Medlem
Mohaves avatar
Stämmer det att ni bögar producerar ett slem i anus när ni blir kåta, så kallat rövsmör, på samma sätt som tjejer producerar slem i slidan när de blir kåta, för att underlätta samlag?
Citera
2023-08-12, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Stämmer det att ni bögar producerar ett slem i anus när ni blir kåta, så kallat rövsmör, på samma sätt som tjejer producerar slem i slidan när de blir kåta, för att underlätta samlag?

Har du själv märkt att det savar i baken på dig när du blir kåt?
Citera
2023-08-13, 15:56
Medlem
vonblixens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dafwid
Ja det verkar vara så. Men ändå så står man och skanderar "allas lika värde" och så vidare. Men när det väl gäller så är det inte alls så.

Ja, jag kan bara hålla med dig!
Citera
2023-08-16, 11:55
Bannlyst
Jag ill ha en stor kuk i mitt arsle!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in