Citat:
Ursprungligen postat av
Saftxbulle
Håller med.
Hur upplever ni bögar lutningen av blockpolitik? Alltså höger vänster. Förr fick man intrycket att alla bögar röstade vänster.
Är det vanligt att homos är emot bögfjollor och transor?
Används fortfarande Poppers i röven?
Jag är vänster, anser att homos som sympatiserar med t.ex. SD förråder vår grupp.
Älskar transungdomar, och är jätteglad att det blir allt vanligare.
Citat:
Ursprungligen postat av
flugornas
Hur gör ni om ni känner för analsex på morgonen, är det tarmsköljning först eller?
Seriöst det här har jag aldrig förstått rent praktiskt, lite snopp in i rumpan och ut med bajs på den är väl ingen höjdare?
Hur löser ni det?
Morgon sex är väl alla roade av oaktat läggning, men homosexuellt verkar vara krångligare.
jag tänker man kvinna som tillsammans och lusten faller på måste ju vara enklare än, du älskling måste skita först så vänta jag är klar inom fem, du kan väl runka lite under tiden.
Har inte analsex på morgonen. Det fungerar egentligen ganska enkelt med analsex; det är något man inte kan ha spontant likt vaginal- eller oralsex. Analsex är mest lämpligt att ha efter att man nyligen gjort nummer 2, för då är det så att säga tomt i kanalen. Kör ingen tarmsköljning på min pv, det räcker med att han håller sin röv helt fri från hår och duschar röven innan vi har sex, då går det bra att både slicka och sätta på honom.