2023-08-10, 22:02
Medlem
GretelThronbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Saftxbulle
Håller med.

Hur upplever ni bögar lutningen av blockpolitik? Alltså höger vänster. Förr fick man intrycket att alla bögar röstade vänster.

Är det vanligt att homos är emot bögfjollor och transor?

Används fortfarande Poppers i röven?

Jag är vänster, anser att homos som sympatiserar med t.ex. SD förråder vår grupp.
Älskar transungdomar, och är jätteglad att det blir allt vanligare.

Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Hur gör ni om ni känner för analsex på morgonen, är det tarmsköljning först eller?
Seriöst det här har jag aldrig förstått rent praktiskt, lite snopp in i rumpan och ut med bajs på den är väl ingen höjdare?
Hur löser ni det?
Morgon sex är väl alla roade av oaktat läggning, men homosexuellt verkar vara krångligare.
jag tänker man kvinna som tillsammans och lusten faller på måste ju vara enklare än, du älskling måste skita först så vänta jag är klar inom fem, du kan väl runka lite under tiden.

Har inte analsex på morgonen. Det fungerar egentligen ganska enkelt med analsex; det är något man inte kan ha spontant likt vaginal- eller oralsex. Analsex är mest lämpligt att ha efter att man nyligen gjort nummer 2, för då är det så att säga tomt i kanalen. Kör ingen tarmsköljning på min pv, det räcker med att han håller sin röv helt fri från hår och duschar röven innan vi har sex, då går det bra att både slicka och sätta på honom.
Senast redigerad av GretelThronberg 2023-08-10 kl. 22:07.
Citera
2023-08-11, 03:52
Medlem
Citat:
Håller med.

Hur upplever ni bögar lutningen av blockpolitik? Alltså höger vänster. Förr fick man intrycket att alla bögar röstade vänster.

Är det vanligt att homos är emot bögfjollor och transor?

Används fortfarande Poppers i röven?
Jag är inte gay jag har inte någon insyn i den världen. Jag tänkte på något jag såg på TV. Stephen Fry pratade med med en afrikansk politiker och nämnde att de sker fler anala samlag i heterosexuella förhållanden än det gör i homosexuella förhållanden. Han sa också att han inte har den typen av sex trots att han är bög.
Citera
2023-08-11, 06:10
Citat:
Ursprungligen postat av GretelThronberg
Jag är vänster, anser att homos som sympatiserar med t.ex. SD förråder vår grupp.
Älskar transungdomar, och är jätteglad att det blir allt vanligare.

Har inte analsex på morgonen. Det fungerar egentligen ganska enkelt med analsex; det är något man inte kan ha spontant likt vaginal- eller oralsex. Analsex är mest lämpligt att ha efter att man nyligen gjort nummer 2, för då är det så att säga tomt i kanalen. Kör ingen tarmsköljning på min pv, det räcker med att han håller sin röv helt fri från hår och duschar röven innan vi har sex, då går det bra att både slicka och sätta på honom.

Så bara för att jag röstar på Sverigedemokraterna, är jag inte en "riktig" bög för det? Tycker det är lite intolerant att säga att man är en förrädare bara för att man röstar på ett visst parti. Men det är min åsikt, du får självklart tycka så, men det är väl bra med mångfald av politiska åsikter även inom hbtq?? Eller har jag fel?
Citera
2023-08-11, 08:44
Medlem
vonblixens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dafwid
Så bara för att jag röstar på Sverigedemokraterna, är jag inte en "riktig" bög för det? Tycker det är lite intolerant att säga att man är en förrädare bara för att man röstar på ett visst parti. Men det är min åsikt, du får självklart tycka så, men det är väl bra med mångfald av politiska åsikter även inom hbtq?? Eller har jag fel?

Vänsterbögar är alltid mer intoleranta. Jag var på en middag häromdagen, och det var (förstås) flera vänsterbögar där. Deras intolerans märktes tydligt när vi diskuterade koranbräninngarna, Björn Söders uttalande osv. Själv är jag ju borgerlig som sagt, men uppskattar förstås också vänsterbögar.
Citera
2023-08-11, 08:58
Medlem
Mohaves avatar
Citat:

Nyligen kom TV-serien SD-bögar.

https://www.svtplay.se/sd-bogar

Gemensamt för dessa verkar vara att de ser massinvandringen av böghatande muslimer som ett stort problem.
Citera
2023-08-11, 09:11
Medlem
Jag tror och har alltid trott att detta är en psykisk sjukdom, något fel i hjärnan.
Vi är skapta som man och kvinna och passar endast ihopa så.
Min teori är att de som inte är av denna "normala" typ har någon defekt i hjärnan, alternativt saknat någon av de två könen i uppväxten som förebilder.
Att växa upp med två pappor eller två mammor tror jag har en skadlig inverkan på barnet då man behöver en förebild av varje kön.
Sen är det ju ren fakta att homosexuella män och kvinnor är extremt likt det motsatta könet, typ bögar som är mer feminina än vissa kvinnor vilket är något riktigt fel i hjärnan.
Citera
2023-08-11, 11:29
Medlem
GretelThronbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dafwid

SD är ett parti jag inte kan acceptera. Men visst, det fanns ju bögar som sympatiserade med nazisterna i Nazityskland med, tills den dag det blev deras tur för gaskammaren. Vi skall ha en gemensam åsiktsgrund inom hbtq+ folket.

Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
Nyligen kom TV-serien SD-bögar.

https://www.svtplay.se/sd-bogar

Gemensamt för dessa verkar vara att de ser massinvandringen av böghatande muslimer som ett stort problem.

Det där är ett inbillat problem. Jag upplever snarare att homosexualitet är mer förekommande bland muslimerna i Sverige. Har haft sex med flera t.ex. afghaner som sagt sig vara muslimer, men sedan gått igång 100% på snuskigt sex med killar. De flesta muslimerna som kommer till Sverige tror jag inte är särskilt mycket mer religiösa än svenskar inom svenska kyrkan. Tvärtom, invandringen av framför allt mörkare killar har ökat utbudet jättemycket för alla oss homosexuella i Sverige, det är toppen!
Senast redigerad av GretelThronberg 2023-08-11 kl. 11:33.
Citera
2023-08-11, 16:49
Citat:
Ursprungligen postat av vonblixen
Vänsterbögar är alltid mer intoleranta. Jag var på en middag häromdagen, och det var (förstås) flera vänsterbögar där. Deras intolerans märktes tydligt när vi diskuterade koranbräninngarna, Björn Söders uttalande osv. Själv är jag ju borgerlig som sagt, men uppskattar förstås också vänsterbögar.

Ja det verkar vara så. Men ändå så står man och skanderar "allas lika värde" och så vidare. Men när det väl gäller så är det inte alls så.
Citera
2023-08-11, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kadmium99
Jag tror och har alltid trott att detta är en psykisk sjukdom, något fel i hjärnan.
Vi är skapta som man och kvinna och passar endast ihopa så.
Min teori är att de som inte är av denna "normala" typ har någon defekt i hjärnan, alternativt saknat någon av de två könen i uppväxten som förebilder.
Att växa upp med två pappor eller två mammor tror jag har en skadlig inverkan på barnet då man behöver en förebild av varje kön.
Sen är det ju ren fakta att homosexuella män och kvinnor är extremt likt det motsatta könet, typ bögar som är mer feminina än vissa kvinnor vilket är något riktigt fel i hjärnan.
Nej det har mer att göra med biologiskt gruppbeteende.
Som exempel är det vanligare att man blir homosexuell ju fler äldre syskon man har.

Syftet är att de som föds senare inte ska vara så intresserade av att föröka sig med motsatt kön utan istället bidra till att barnen som de äldre syskonen får klarar sig, detta innebär att deras gener sprids vidare ändå samtidigt som det gynnar gruppen om inte alla får barn och konkurrerar om partners på samma sätt.
Citera
2023-08-11, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tryckvakt
Jag är inte gay jag har inte någon insyn i den världen. Jag tänkte på något jag såg på TV. Stephen Fry pratade med med en afrikansk politiker och nämnde att de sker fler anala samlag i heterosexuella förhållanden än det gör i homosexuella förhållanden. Han sa också att han inte har den typen av sex trots att han är bög.

Bögar av den gamla stammen påstår ofta att de inte kör analt, för de tror att den stora massan av hetros tycker det är skitäckligt. (Häpp!) De hänger inte med i tiden.

Sen kan det väl kanske också vara så att det är de äldre bögarna som inte gillar analt, är de som överlevde aidsepedimin.
Citera
2023-08-11, 17:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av 25cm-slak
Bögar av den gamla stammen påstår ofta att de inte kör analt, för de tror att den stora massan av hetros tycker det är skitäckligt. (Häpp!) De hänger inte med i tiden.

Jag är bög och bli gärna körd i röven varje chans jag får. Jag älskar kuk i min rumpa. Den ska vara lång och stor omkrets. Älskar att bli körd i röven.
Citera
2023-08-11, 17:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fkxfboh
Jag är bög och bli gärna körd i röven varje chans jag får. Jag älskar kuk i min rumpa. Den ska vara lång och stor omkrets. Älskar att bli körd i röven.

När jag tänker efter, så kan det nog också vara så, att de äldre bögar som inte gillar analt, var de som överlevde aidsepidemin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in