Citat:
Ursprungligen postat av
flugornas
Är analsex ett måste när man är i ett homosexuellt förhållande?
Jag tänker att om ingen vill vara den som tar om man säger så.
Måste man krångla med tarm sköljning och planera sexet, om man nu vill köra analt?
Då verkar bög sex krångligt.
Vad får killen ut av att bli slickad på/runt sitt anus? Det kan väl knappast vara skönt eller?
Nu inser jag att jag är full av fördomar men vad betyder storleken på en penis för er?
Bryr ni om om den är omskuren eller är det av mindre betydelse?
Nu är detta rent sexuella frågor, känslor och kärlek ifrågasätter jag inte oaktat köns tillhörighet.
Seriöst svar emot ses.
Analsex - douching är ju bäst för att göra det rent och fint MEN en bra diet löser en jävla massa problem. Mycket fibrer, litet eller inget rött kött och ibland fibertillskott. Ändtarmen är rätt komplex med hur skit tar sig ut och har man bra mage så är det också renare där. En avvaskning innan dock är väl bra överlag och har man inte en perfekt stabil mage så kan douching vara skillnaden mellan lyckat och katastrof. (det bästa är att kunna säga "det här är inte nåt vi ska göra ikväll")
En kompis som är läkare har dragit fram en teori att bögar som har mycket analsex också har ett skydd mot ändtarmscancer och andra åkommor meeeeeen det är bara en skoj tanke så ta det med en nypa salt.
Det finns en herrans massa bögar som helt enkelt inte vill ha analsex. Och det är ju inga problem alls. Sex är brutalt mycket mer än att en stoppar kukek i en annan.
Vissa män och kvinnor gillar att bli rimmade så det gäller oberoende sexualitet och är väl för att dom tycker det är skönt. Finns en jävla massa nervändar i hela området mellan benen så det är väl därför? (Karpalasekten i Norrland hade ju en analpenslingsritual och det var ju både män och kvinnor så...)
Storlek på penis är en sån grej som jag tror heterosnubbar bryr sig om mer. En polare påstog att det är för att vi bögar faktiskt ser andras kukar close up, medans hetersnubbar bara ser dom på avstånd på andra och sin egen från en ofördelaktig vinkel och nojjar upp om det. Personligen har jag aldrig stött på en för liten kuk (eller för stor). Den största majoriteten är av storlek "normalstor" (skoj undersökning från ett tag sen som påstog att bögar ofta hade större kukar - MEN precis som den litet större penisundersökningen som det skrevs om i kvällstidningar nyligen där "alla män har fått större penis dom senaste tio åren" så är problemet ALLTID självrapportering så man får ta det med en nypa salt)
Omskuren eller inte, kuk som kuk. Nackdelen med folk som INTE är omskurna och är väldigt oerfarna är att dom ofta inte tvättar kuken så bra. Samma med heterosnubbar. Klassikern är väl heteromän som inte hajjar varför deras flickvänner eller fruar alltid bara vill suga av dom i duschen. Vinsten med bögar är ju att man lär sig brutalt snabbt att man måste tvätta kuken litet.
---------------------------------------------------------
Penisundersökning 1:
https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/10410197/
Penisundersökning 2:
https://eu.usatoday.com/story/news/h...y/11250643002/