2023-05-23, 09:16
Medlem
Jag kollar på en reality såpa som heter 90 days. Där är det 2 bögar, kom inte ihåg hur dom la fram det men typ så är det inte bara att bli kär i en kille man måste kolla också, vad den gillar sexuellt också för tydligen är det så för bögar att folk gillar väldigt olika. I många bögförhållande så är det tydligen en givare och en som tar emot, inte att båda ger och får. Har för mig det fanns ett 3 förslag. I deras fall så var det ingen som vill ta emot utan bara ge men dom lyckades tydligen lösa det på något sätt.

För mig som straight låter det jättekonstigt att man som bög inte går fullt ut inom det sexuella.

Stämmer detta?

Har för mig att jag har hört detta innan men det låter så konstigt.
Citera
2023-05-23, 09:45
Medlem
vonblixens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt
Jag kollar på en reality såpa som heter 90 days. Där är det 2 bögar, kom inte ihåg hur dom la fram det men typ så är det inte bara att bli kär i en kille man måste kolla också, vad den gillar sexuellt också för tydligen är det så för bögar att folk gillar väldigt olika. I många bögförhållande så är det tydligen en givare och en som tar emot, inte att båda ger och får. Har för mig det fanns ett 3 förslag. I deras fall så var det ingen som vill ta emot utan bara ge men dom lyckades tydligen lösa det på något sätt.

För mig som straight låter det jättekonstigt att man som bög inte går fullt ut inom det sexuella.

Stämmer detta?

Folk är olika och gillar olika saker. En del är aktiva och gillar bara att sätta på, en del är passiva och gillar bara att bli påsatta - och en del är "vers" och gillar att byta om flera gånger när man kör.
Citera
2023-05-23, 22:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfikenpaallt

Stämmer detta?

Aktiv (stoppar in kuken)
Passiv ( får kuk)
Ombytlig

Vanligaste är ombytlig med övervikt åt något håll. Sånt kan ändras med tiden i ett förhållande.
Citera
2023-05-23, 23:09
Medlem
flugornass avatar
Är analsex ett måste när man är i ett homosexuellt förhållande?
Jag tänker att om ingen vill vara den som tar om man säger så.
Måste man krångla med tarm sköljning och planera sexet, om man nu vill köra analt?
Då verkar bög sex krångligt.
Vad får killen ut av att bli slickad på/runt sitt anus? Det kan väl knappast vara skönt eller?
Nu inser jag att jag är full av fördomar men vad betyder storleken på en penis för er?
Bryr ni om om den är omskuren eller är det av mindre betydelse?
Nu är detta rent sexuella frågor, känslor och kärlek ifrågasätter jag inte oaktat köns tillhörighet.
Seriöst svar emot ses.
Senast redigerad av flugornas 2023-05-23 kl. 23:18.
Citera
2023-05-23, 23:20
Medlem
Aaarghhhs avatar
En gång för alla, ring i ena örat, vilken sida är bögsidan, höger eller vänster öra?
Citera
2023-05-23, 23:29
Medlem
flugornass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aaarghhh
En gång för alla, ring i ena örat, vilken sida är bögsidan, höger eller vänster öra?
Jag tror inte det spelar någon roll i dessa tider men frågan är intressant, jag hade mitt peace örhänge i höger i öra, det förklarar ett och annat i tunnelbanans katakomber ! Så ja gärna ett konkret svar på det?
Citera
2023-05-24, 07:42
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Måste man krångla med tarm sköljning och planera sexet, om man nu vill köra analt?
Vad får killen ut av att bli slickad på/runt sitt anus? Det kan väl knappast vara skönt eller?
Nu inser jag att jag är full av fördomar men vad betyder storleken på en penis för er?
Nu är detta rent sexuella frågor, känslor och kärlek ifrågasätter jag inte oaktat köns tillhörighet.
Seriöst svar emot ses.

Analsex - douching är ju bäst för att göra det rent och fint MEN en bra diet löser en jävla massa problem. Mycket fibrer, litet eller inget rött kött och ibland fibertillskott. Ändtarmen är rätt komplex med hur skit tar sig ut och har man bra mage så är det också renare där. En avvaskning innan dock är väl bra överlag och har man inte en perfekt stabil mage så kan douching vara skillnaden mellan lyckat och katastrof. (det bästa är att kunna säga "det här är inte nåt vi ska göra ikväll")
En kompis som är läkare har dragit fram en teori att bögar som har mycket analsex också har ett skydd mot ändtarmscancer och andra åkommor meeeeeen det är bara en skoj tanke så ta det med en nypa salt.

Det finns en herrans massa bögar som helt enkelt inte vill ha analsex. Och det är ju inga problem alls. Sex är brutalt mycket mer än att en stoppar kukek i en annan.

Vissa män och kvinnor gillar att bli rimmade så det gäller oberoende sexualitet och är väl för att dom tycker det är skönt. Finns en jävla massa nervändar i hela området mellan benen så det är väl därför? (Karpalasekten i Norrland hade ju en analpenslingsritual och det var ju både män och kvinnor så...)

Storlek på penis är en sån grej som jag tror heterosnubbar bryr sig om mer. En polare påstog att det är för att vi bögar faktiskt ser andras kukar close up, medans hetersnubbar bara ser dom på avstånd på andra och sin egen från en ofördelaktig vinkel och nojjar upp om det. Personligen har jag aldrig stött på en för liten kuk (eller för stor). Den största majoriteten är av storlek "normalstor" (skoj undersökning från ett tag sen som påstog att bögar ofta hade större kukar - MEN precis som den litet större penisundersökningen som det skrevs om i kvällstidningar nyligen där "alla män har fått större penis dom senaste tio åren" så är problemet ALLTID självrapportering så man får ta det med en nypa salt)

Omskuren eller inte, kuk som kuk. Nackdelen med folk som INTE är omskurna och är väldigt oerfarna är att dom ofta inte tvättar kuken så bra. Samma med heterosnubbar. Klassikern är väl heteromän som inte hajjar varför deras flickvänner eller fruar alltid bara vill suga av dom i duschen. Vinsten med bögar är ju att man lär sig brutalt snabbt att man måste tvätta kuken litet.

---------------------------------------------------------
Penisundersökning 1: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/10410197/
Penisundersökning 2: https://eu.usatoday.com/story/news/h...y/11250643002/
Senast redigerad av triptyken 2023-05-24 kl. 07:56.
Citera
2023-05-28, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aaarghhh

Ingen av sidorna är bögsida, bögar har inte tonårsringar i öronen.
Citera
2023-05-29, 15:48
Medlem
vonblixens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flugornas
Seriöst svar emot ses.

Jag har ju sex med både killar och tjejer (men det är lättare med killar, tjejer är så komplicerade och vill ha "förhållande"). Jag tycker att tarmsköljning är ett absolut krav, det har hänt att jag fått bajs på kuken och det är verkligen inte nice. Ska jag knulla dig så måste du vara ren!

Jag kan gillar att bli rimmad, men du får faan inte stoppa in din kuk i min röv - men att bli rimmad kan jag tycka är nice.

Penisens storlek skiljer sig inte så mycket, de flesta är ungefär lika stora.
Citera
2023-05-31, 20:44
Medlem
GretelThronbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Sen när har tjejer bredare lår än vuxna män? Låter mer som att du tänder på småpojkar i så fall eftersom om alla vuxna män med någon form av muskulatur har bredare lår än kvinnor.

Det är långt ifrån ett utpräglat kvinnligt drag.

Jag gillar slanka tonårskillar, ja. Inte storvuxna män, usch.
Citera
2023-06-01, 01:58
Medlem
Mohaves avatar
TEMA: Offentliga badhus

1. Stämmer det att man ska se upp med att tappa tvålen i duschen och plocka upp den, för att en bög då gärna passar på att slinka in med kuken i ens anus?

2. Går det hett till bastun? Alltså, är denna ett populärt ställe att ragga på?

3. Är det vanligt att bögar jobbar som simlärare för småbarn för att få tillfälle att smeka pojkkroppar utan att någon tycker att det är konstigt?
Citera
2023-06-01, 02:04
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mohave
TEMA: Offentliga badhus

1. Stämmer det att man ska se upp med att tappa tvålen i duschen och plocka upp den, för att en bög då gärna passar på att slinka in med kuken i ens anus?

2. Går det hett till bastun? Alltså, är denna ett populärt ställe att ragga på?

3. Är det vanligt att bögar jobbar som simlärare för småbarn för att få tillfälle att smeka pojkkroppar utan att någon tycker att det är konstigt?

Nej, Nej och Nej.

Det finns bastuklubbar, alltså sexklubbar där man kan träffa och ha sex med andra snubbar. Jag menar det finns ju homo som heterofolk som gillar tanken på att bli påkomna och därför har litet kreativt sex på olika ställen - så några kanske har haft sex i bastun på ett allmänt badhus med?

Det går inte att "slinka in med kuken" i nåns röv. Och tanken att man skulle våldta nån för att dom tappar en tvål är väl mer ett sånt skrock man säger om Amerikanska Fängelser?

Det är inte vanligt med pedofiler överlag och precis som att heteromän inte knullar småflickor så har bögar inte sex med småpojkar. Båda dera handlar om pedofiler som är nåt helt annat. Och lyckligtvis ovanliga med. Dom flesta simlärare gör det för att lära barn att simma.

... jag menar allmän fråga dock - du måste väl vart på ett allmänt bad själv en massa gånger? Försökte en man våldta dig när du böjde dig framåt? Var det folk som knullade i bastun?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in