2011-05-23, 21:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av festispojk
Är bögar farliga?

Ja, de äter små barn. Vad fan tror du?
Citera
2011-05-23, 21:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CrackThis
Ja, de äter små barn. Vad fan tror du?

de är dom man förknippar med aids så visst är dom farliga.. begrepp som "acceptera inte godis från främlingar" kan inte passa bättre
Citera
2011-05-23, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vuXen-poJke
de är dom man förknippar med aids så visst är dom farliga.. begrepp som "acceptera inte godis från främlingar" kan inte passa bättre
Ähh, nu för tiden har man konstaterat att med kondom och hiv-medicinen så är det princip omöjligt att bli smittad av någon som är hiv-positiv. Det är bara att relaxa och njuta.
Citera
2011-05-23, 21:56
Medlem
AkageNoKellys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferdawoon
Hur delar heteros upp om båda gillar att bli slickade / avsugna?

Bara för att någon gillar att ta emot vid analsex betyder inte det att man gör det jämt. Ibland har han kanske bara en "sån" dag där allt gått fel och inte alls är sugen även om det annars är det bästa han vet, medan andra dagar så kan han vara omättlig och bara vilja ha mer och mer.

Detsamma kan gälla när den ena känner sig lite mer dominant en dag och den andra mer undergiven, när det en annan dag kanske är tvärtom.

Sedan går det ju att, som de säger inom porren, "flipflop fuck", dvs en börjar som aktiv och sedan byts man om. Och det går ju att köra flera gånger på raken om man är iaf lite kåt av sig.

Jo det är sant, nu känner jag mig lite dum
Men tack för svaret, jag har tänkt på det där ett tag (ibland lite väl ingående... hehe).
Citera
2011-05-23, 21:59
Medlem
P-Orridges avatar
Citat:
nej, skrevet e ju mellangärdet mellan pungen o röven
Okej, men jag förstår fortfarande inte din ursprungliga fråga. Kan du försöka omformulera dig?
Citera
2011-05-23, 22:00
Bannlyst
Har feminismen påverkat er till att bli bögar? Alltså att feminismen ständigt uppmuntrar män att våga göra fler och mer traditionellt kvinnliga saker, och att detta i slutänden också leder till att mannen identifierar sig med kvinnan och hennes sexuella val och behov, d.v.s. att knulla med män?
Citera
2011-05-23, 22:07
Medlem
P-Orridges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerschlarFundron
Har feminismen påverkat er till att bli bögar? Alltså att feminismen ständigt uppmuntrar män att våga göra fler och mer traditionellt kvinnliga saker, och att detta i slutänden också leder till att mannen identifierar sig med kvinnan och hennes sexuella val och behov, d.v.s. att knulla med män?
Jag är ganska skeptisk till feminismen, åtminstone så som den ofta ser ut idag, så jag tvivlar på det. Jag tror inte att någon har blivit påverkad på det sättet, då sexuell läggning är något väldigt grundläggande för en människa och jag har svårt att se hur ett sådant relativt litet miljöelement som feminismen kan påverka den, om läggningen överhuvudtaget bestäms av miljöfaktorer. Jag vet ju dock självklart inte.
Citera
2011-05-23, 22:13
Medlem
Cruachans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av puddler
Ganska löjlig fråga, man behöver inte passa in i en livsåskådning för att tycka om/se det fina med den.

Jag håller visserligen med dig i det du skriver, men tycker inte att det var en löjlig fråga. Tvärtom. Det var en rätt intressant fråga, eftersom det är sällan man hör talas om aktiva etnopluralister som även är öppet homosexuella.
Citera
2011-05-23, 22:17
Bannlyst
[quote]
Citat:
Ursprungligen postat av P-Orridge
Jag är ganska skeptisk till feminismen, åtminstone så som den ofta ser ut idag,QUOTE]
Hur värderas feminismen bland bögar? Tycker dom att feminism är nåt bra eller dåligt? Blir bögar gynnade eller inte om feminismen får mer inflytande i samhället?
Citera
2011-05-23, 23:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av P-Orridge
Okej, men jag förstår fortfarande inte din ursprungliga fråga. Kan du försöka omformulera dig?

får ni som utvecklat teknik inom penetrering av prostatan så kallade rövhugg som det vi heterokillar får som endast gör det nån gång om året?
Citera
2011-05-23, 23:57
Medlem
kissflickans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av festispojk
Är bögar farliga?
ja. akta dig.
Citat:
Ursprungligen postat av PerschlarFundron
nej, inte i mitt fall. feminismen må ha skapat neuroser hos mig i barndomen men det var inte feminismen som gjorde att jag blev bög. däremot kan man väl säga att det är lättare att komma ut som bög i ett statsfeministiskt samhälle som sverige än, säg, ett mer patriarkalt samhälle i stil med irak. fler kopplingar än så har jag dock svårt att se.
Citat:
får ni som utvecklat teknik inom penetrering av prostatan så kallade rövhugg som det vi heterokillar får som endast gör det nån gång om året?
vad är rövhugg?
och det där med att penetrera prostatan känner jag inte till. det låter som att det skulle göra väldigt ont.
Citera
2011-05-24, 00:01
Medlem
tältpinnes avatar
Hur ser böghierarkin ut? vit man i innerstaden med hyfsad plånbok står överst förmodar jag? dominant eller undergiven? invandrarbögen, var hamnar han?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in