Citat:
Ursprungligen postat av PerschlarFundron
Hur värderas feminismen bland bögar? Tycker dom att feminism är nåt bra eller dåligt? Blir bögar gynnade eller inte om feminismen får mer inflytande i samhället?
Det enda som har ett definitivt svar där är om vi blir gynnade eller inte, och det skulle jag säga att vi blir. Frågar du mig så räcker det dock med gammal hederlig liberalism, den är för jämställdhet oavsett läggning. Feminismen, och särskilt den typen som upphöjer vissa livsstilar och sätter kollektivet framför individen (kvinnor vs. män istället för individ vs. individ, oavsett kön), känns väldigt överflödig, åtminstone numera. Men det här är ju högst personliga åsikter som jag tvivlar på att alla bögar delar.
Citat:
Ursprungligen postat av vuXen-poJke
får ni som utvecklat teknik inom penetrering av prostatan så kallade rövhugg som det vi heterokillar får som endast gör det nån gång om året?
1. Bögar i gemen penetrerar fortfarande inte prostatan. Finns det de som gör det tillhör de en väldigt liten minoritet bland minoriteten.
2. Vad är egentligen rövhugg?
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Gillar bögar transsexuella (killar som ser ut som tjejer, med boob-job, plastikoperationer, kvinnligt inre MEN har en kuk) för det är väl kuken ni tänder på?
Eftersom det inte bara är kuken jag tänder på så är svaret på din fråga nej, men det finns säkert några bögar som gillar det, på samma sätt som det finns påstått heterosexuella som gillar det.