Citat:
Ursprungligen postat av
kryptonitmannen
Det är det då verkligen inte.
Män ser varandra som konkurenter.
Testa försök ta lite plats på trotoaren du också om du ser en "macho man" som har en utmanande gångstil.
Jag kan säga dig att spänningen vid ett sådant tillfälle går att ta på, och det är just detta jag tror bögar missar.
Dom tänder helt enkelt på det snarare än att känna sig hotad.
Om jag är lesbisk och ser en lättklädd tjej va intresserad av en kille, då bryr jag mig ju inte.
Men om jag är tjej och gillar killar så kommer jag se den där snygga lättklädda tjejen som ett hot.
Det är bara rent biologiskt att man känner så.
Men förstår att om man är bög så ser man inte andra killar som ett hot utan man är mer undergiven.
Ok? Som sagt jag ser inte andra män som ett hot? Så köper inte det biologiska. Inte heller är jag undergiven mot andra män.
Jag tycker "macho män" är rätt fåniga men har aldrig vart rädd för dom. Men jag kanske misstar vad du menar med "machoman" jag tänker verkligen inte på nån som är vare sig ett hot, en konkurrent eller minsta sexuellt attraktiv.
Ser inte heller andra bögar som potentiella hot eller konkurrenter... tror inte riktigt på din biologistiska tanke om hur det funkar, i alla fall inte som du presenterar den