2023-06-03, 23:38
Medlem
ApanNegersons avatar
Till alla bögar brukar ni få baksug?

Hur känns orgasm när ni blir tryckta i götten
Citera
2023-06-03, 23:43
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kryptonitmannen
Det är det då verkligen inte.
Män ser varandra som konkurenter.
Testa försök ta lite plats på trotoaren du också om du ser en "macho man" som har en utmanande gångstil.
Jag kan säga dig att spänningen vid ett sådant tillfälle går att ta på, och det är just detta jag tror bögar missar.
Dom tänder helt enkelt på det snarare än att känna sig hotad.
Om jag är lesbisk och ser en lättklädd tjej va intresserad av en kille, då bryr jag mig ju inte.
Men om jag är tjej och gillar killar så kommer jag se den där snygga lättklädda tjejen som ett hot.
Det är bara rent biologiskt att man känner så.
Men förstår att om man är bög så ser man inte andra killar som ett hot utan man är mer undergiven.

Ok? Som sagt jag ser inte andra män som ett hot? Så köper inte det biologiska. Inte heller är jag undergiven mot andra män.
Jag tycker "macho män" är rätt fåniga men har aldrig vart rädd för dom. Men jag kanske misstar vad du menar med "machoman" jag tänker verkligen inte på nån som är vare sig ett hot, en konkurrent eller minsta sexuellt attraktiv.

Ser inte heller andra bögar som potentiella hot eller konkurrenter... tror inte riktigt på din biologistiska tanke om hur det funkar, i alla fall inte som du presenterar den
Citera
2023-06-03, 23:44
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ApanNegerson
Till alla bögar brukar ni få baksug?

Hur känns orgasm när ni blir tryckta i götten

Du menar undertryck i röven? Nej. Den funkar inte så.

Man får för det allra mesta orgasm av att nåt händer med ens kuk, om det samtidigt är nåt som tallar på prostatan så blir orgasmen enormt mycket mer intensiv för dom flestra
Citera
2023-06-04, 00:34
Medlem
Nosstocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av triptyken
Heteromän är 99 fall av 100 rejält dåliga i säng när dom ska testa att ha sex med andra män. Enligt mig. Men vet flera som gillar att sätta på "alfiga" heterosnubbar. Är väl en sport i det med?

Sen finns det en hel del bögar som är dragqueens ibland när dom klubbar, vissa som ser sig som femboys (men det är yngre killar) och tusen och en varianter på det temat. Men dom är minoritet

Om frågan är till var och en av oss personligen så är mina svar:

"Nej, heteromän är inte bra i sängen för det mesta OCH jag är gift så inte singel"
"Nej, däremot gillar jag att gå på drag-events för det är kul"

Dags att ändra på det då. Vart går man ut i Stockholm om man vill knulla bög?
Citera
2023-06-04, 00:47
Medlem
triptykens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nosstock
Dags att ändra på det då. Vart går man ut i Stockholm om man vill knulla bög?

Haha Det vette fan. Du får tänka på att jag vart gift ett herrans tag år så jag missade precis hela Grindr-eran och allt. Och det verkar som om det är där det händer numera.

Varningens finger dock. Det är så vitt jag förstår när jag pratar med yngre män ett satans helvete att få napp där om man inte sitter inne med bra magrutor eller liknande och just hur det blir mer av en buffé där man också kan prata konstant istället för att komma till skott verkar det måttligt kul. (kan säga att jag e sjukt glad att jag missade det)

Men lycka till!
Citera
2023-06-06, 11:09
Hej bögar!

Så här i sommartider är jag lite nyfiken på vilka badställen det finns i Stockholm för oss homosar? Har ju sett på både film och tv-serier där bögar badar tillsammans men aldrig listat ut vilka ställen det är. 🙂
Citera
2023-06-06, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dafwid
Hej bögar!

Så här i sommartider är jag lite nyfiken på vilka badställen det finns i Stockholm för oss homosar? Har ju sett på både film och tv-serier där bögar badar tillsammans men aldrig listat ut vilka ställen det är. 🙂

Skulle säga Frescati och Kärsön framför allt, sen är det väl nåt nudistbad på södra sidan som jag aldrig besökt.
Citera
2023-06-06, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av patajavel
På köttmarknaden så vill nog de flesta bli påsatta. Men i verkliga livet och i en relation så är det sällan jag har varit med om att man sätter på varandra.
Min erfarenhet, så är inte analsex så man ligger med varandra i ett förhållande. Typ dom hos straighta, man hottar till det ibland.

Dåligt svar, men ändå...

Antar att det där varierar, precis som allt annat. Det är extremt sällsynt att sexet med min partner inte innebär att jag knullar honom analt. Skulle det av nån anledning inte bli rövknull, typ han råkade suga av mig lite för bra, åker ett finger eller två upp i rumpan.
Citera
2023-06-07, 09:33
Medlem
vonblixens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dafwid
Hej bögar!

Kärsön är bäst - när det är sol och varmt är det massa snygga, tränade och nakna killar som solar, badar och slappar tillsammans. Vill man ha sex så går man in i skogen - superenkelt och riktigt bra.

Frescati var bra för länge sen när det bara var nakna bögar där. Nu har det blivit mer och mer straighta, och de har ju badkläder på sig. Så det mesta av stämningen och action har försvunnit från Frescati.
Citera
2023-06-07, 21:47
Citat:
Ursprungligen postat av OsynligTejp
Skulle säga Frescati och Kärsön framför allt, sen är det väl nåt nudistbad på södra sidan som jag aldrig besökt.

Tack för tipset. =)
Citera
2023-06-07, 21:48
Citat:
Ursprungligen postat av vonblixen
Kärsön är bäst - när det är sol och varmt är det massa snygga, tränade och nakna killar som solar, badar och slappar tillsammans. Vill man ha sex så går man in i skogen - superenkelt och riktigt bra.

Frescati var bra för länge sen när det bara var nakna bögar där. Nu har det blivit mer och mer straighta, och de har ju badkläder på sig. Så det mesta av stämningen och action har försvunnit från Frescati.

Ohlalala, det låter ju som en riktigt våt dröm. Kanske får bli att jag tar mig en tur till Kärsön inom överskådlig tid.
Citera
2023-06-07, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vonblixen

Uppe på berget på Frescati är det ju fortfarande en hel del cruising till tider, legat och solat bredvid gaypar som knullar helt öppet i solen, sett en hel del avsugningar osv. Men där får man nöja sig med sol, inte praktiskt att ta sig ner till vattnet och heterosarna förett dopp. Där är lätt Kärsön bättre!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in