2019-09-14, 00:22
Medlem
Lantbruks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferdawoon
Ska väl säga att bögar kan vara Dramaqueens på en helt annan nivå än ens tjejer kan..

Dock tror jag att det kan ha att göra med att man är på en liknande nivå. En snubbe vet oftare hur en snubbe resonerar. Signalerna att någon vill bli lämnad ensam ett tag eller att någon egentligen vill prata om något som hänt men kanske inte riktigt vill/vågar bara säga allt på en gång och behöver lite uppmuntran.
Om två författare är tillsammans så kan de båda inse att när det närmar sig deadline kanske det inte är läge att ta debatten om att hjälpa till extra i hemmet eftersom den personen sliter sitt hår i frustration och panik. Två Universitetsstudenter kan inse att när det närmar sig tenta-dags är det kanske helt OK att man inte träffas varje dag och att det blir sena kvällar, eller att någon är frustrerad och att det inte beror på partnern utan på någon jobbig inlämningsuppgift.

Precis som heterosexuella par kan vara/verka perfekt i synk med varandra och kunna läsa av varandras signaler på ett bra sätt så kan även bögar och flator göra det. Kanske lite enklare just för att man kan gå tillbaka till sig själv och fundera över hur man själv tänker när man beter sig på ett visst sätt.

Detta förhindrar ju inte att det finns psykopater (och då menar jag inte den kliniska och medicinska termen) även bland homos. Personer som verkligen inte förstår att någon annan kan må dåligt, att inte allt kretsar kring den ena och allt det där.

Tack för ditt svar.
Skulle vara väldigt intressant att se hur en bög är en olidlig Dramaqueen mot sin partner. Om du har något populärkulturellt men ändå realistiskt exempel från TV-serier eller liknande så länka gärna.

Mvh
Citera
2019-09-16, 09:20
Medlem
vonblixens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Barnskaknullas
Vad tror ni själva att era perversa tankar och känslor kommer ifrån? Medfött? Någon latent som triggas av alla bögpropaganda i samhället?

Har ni svårt att bygga muskler?

Nä, jag har inte svårt att bygga muskler!
Citera
2019-09-19, 07:05
Medlem
Avsiktarens avatar
Jag såg den här pollen på qx hemsida:

https://www.qx.se/fragor/113662/har-...mband-med-sex/

Så gillar ni att bli kissade på eller att kissa på era partners?
Citera
2019-09-19, 07:24
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avsiktaren

Är även bajssex vanligt bland bögar..?
Citera
2019-09-21, 08:45
Medlem
vonblixens avatar
Citat:

Det är säkert olika förstås. Själv har jag inget intresse av sånt.
Citera
2019-09-21, 08:46
Medlem
vonblixens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Är även bajssex vanligt bland bögar..?

Nej, det kan jag inte tänka mig. Är nog lika vanligt oavsett sexuell läggning.
Citera
2019-09-24, 11:12
Medlem
Citat:

Nej, det skulle bara vara äckligt.
Skulle du kunna pissa på en tjej om hon bad om det när ni hade sex?
Citera
2019-09-24, 12:00
Medlem
Avsiktarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ion-Cannon
Nej, det skulle bara vara äckligt.
Skulle du kunna pissa på en tjej om hon bad om det när ni hade sex?

Nej jag går och kissar innan för att slippa vara kissenödig men 26 % av er verkar ägna sig åt det och ytterligare 13 % vill testa. Därför borde någon bög som ägnar sig åt kisssex kunna svara.

Deltar ni i så kallade standard fuck parties?

https://www.youtube.com/watch?v=56Bc9UoxklQ
Citera
2019-09-24, 12:27
Bannlyst
Citat:
Nej jag går och kissar innan för att slippa vara kissenödig men 26 % av er verkar ägna sig åt det och ytterligare 13 % vill testa. Därför borde någon bög som ägnar sig åt kisssex kunna svara.

Enligt en psykiatriker som jag kände på 90-talet är det mellan 10 och 20% som ägnar sig åt pissex oavsett läggning, så så märkligt är det inte.
Citera
2019-09-25, 12:59
Medlem
Citat:

Varför vill så många av er heteromän få det att låta som att det här är något bara bögar(och alla bögar) ägnar sig, men också att det inte är något någon heterosexuell vill hålla på med? Det finns garanterat fler heteromän här i världen som skulle gå igång på det här(med kvinnor) än det totalt finns bögar i världen, så det hela ter sig väldigt konstigt för mig. Den enda anledningen att det inte är vanligare bland heteros är för att kvinnor inte vill. Som vanligt. All den typ av sex anti-homo-män stör sig på att bögar utövar, hade varit minst lika vanligt bland heterosexuella om även kvinnor hade varit intresserade av det.

Bögar är inte på något sätt olika jämfört med heteromän vad gäller sex. Den enda skillnaden är att många bögars sexuella akter så att säga pushas längre för att det inte finns några kvinnor med i bilden för att bromsa in det hela.
-

Jag har aldrig ens hört talas om just "standard fuck parties", så nej, jag har inte deltagit i något. Men det ser ju ut att vara detsamma som videoklubb/sexklubb eller vad det nu kallas som även finns i Sverige, och dit även heterosnubbar går... även om det inte blir så mycket action för att det, som vanligt, inte finns tillräckligt med kvinnor att tillgå... och de få som gör det skulle jag gissa oftast gör det för att få tag på droger eller för att de blir tvingade av sina pojkvänner.

Många bögar(jag själv inkluderad) har noll intresse av att ha sex på någon videoklubb, vanlig klubb, toalett, park, rastplats, skogsdunge, etc, även om många heteromän tror det. Vi är väldigt olika vad gäller sex, även om vår sexualitet förenar oss.
Citera
2019-10-13, 21:33
Medlem
All-the-way-77s avatar
En fråga, om ni träffar någon ute på nattklubb typ och det skall dras hem, stämmer ni av på något sätt vilken "roll" den andra har, det vill säga givare eller mottagare så att säga?
Citera
2019-10-14, 21:55
Medlem
swebarbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av All-the-way-77
En fråga, om ni träffar någon ute på nattklubb typ och det skall dras hem, stämmer ni av på något sätt vilken "roll" den andra har, det vill säga givare eller mottagare så att säga?

jag har fått höra att bögar turas om typ..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in