2018-12-12, 02:03
Medlem
Har legat med antalet finska killar i Finland, verkar vara ungefär samma klimat mot homosexuella som i Sverige. I alla fall i Helsingfors och Åbo.
Citera
2018-12-12, 02:07
Medlem
-Andreas-s avatar
Hur många tuber Xyloproct, förbrukar ni i genomsnitt per vecka?
Citera
2018-12-12, 02:13
Medlem
0, har inga hemorroider
Citera
2018-12-12, 02:20
Medlem
-Andreas-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LoketeGo
0, har inga hemorroider
Ok.
Men, hur många puckar bivax då?
Citera
2018-12-12, 02:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SVEGOT
för kuken inte ska va där?

Enligt vem?
Citera
2018-12-12, 02:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Andreas-
Ok.
Men, hur många puckar bivax då?

Bivax? Jag har inga vaxdukar hemma
Citera
2018-12-12, 17:00
Medlem
Björnkulturen. Är det bara jag som tycker att det är ytligt?
Citera
2018-12-13, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Senjinone
Enligt vem?

Enligt evolutionen som gjort att en man och kvinna skapar nytt liv.

Men tror man inte på biologisk mångfald kan man ju stoppa den i rövar,djur eller träd. Lite valfritt liksom, beroende på hur sjuk man är.
Citera
2018-12-13, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SVEGOT
Enligt evolutionen som gjort att en man och kvinna skapar nytt liv.

Men tror man inte på biologisk mångfald kan man ju stoppa den i rövar,djur eller träd. Lite valfritt liksom, beroende på hur sjuk man är.

Fast du har fel på flera olika sätt
Homosexualitet fyller en funktion i evolutionen.
Det är därför om man får två söner som det är 30% större chans att son nummer 2 är homosexuell.
Du har också fel i att det handlar om att vara sjuk då homosexualitet är en mycket vanlig förekomst i naturen och finns även bland en stor mängd djur, det är alltså helt naturligt.
Sedan fyller sex en mycket större funktion än bara fortplantning. Mängder med djur, inklusive människan, har sex för att det är skönt och roligt.

(Lite nyfiken på om du är lika dömande när det gäller homosexuella eller bisexuella kvinnor?)

Om du vill förstå varför kan du lyssna på detta, men jag antar att du inte kommer att göra det då det krossar din illusion:
http://thehereandhow.com/is-homosexuality-natural/

Edit:
Det är inte evolutionen som gjort att män och kvinnor skapar liv. Du förstår nog inte vad evolutionen är.
Citera
2018-12-13, 13:20
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Det är därför om man får två söner som det är 30% större chans att son nummer 2 är homosexuell.
Du har också fel i att det handlar om att vara sjuk då homosexualitet är en mycket vanlig förekomst i naturen och finns även bland en stor mängd djur, det är alltså helt naturligt.
Sedan fyller sex en mycket större funktion än bara fortplantning. Mängder med djur, inklusive människan, har sex för att det är skönt och roligt.

(Lite nyfiken på om du är lika dömande när det gäller homosexuella eller bisexuella kvinnor?)

Om du vill förstå varför kan du lyssna på detta, men jag antar att du inte kommer att göra det då det krossar din illusion:

Edit:
Det är inte evolutionen som gjort att män och kvinnor skapar liv. Du förstår nog inte vad evolutionen är.
Jag har inget emot homosexualitet, men jag förstår inte vad den fyller för funktion i evolutionen..?
Citera
2018-12-13, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Jag har inget emot homosexualitet, men jag förstår inte vad den fyller för funktion i evolutionen..?

Som sagt, lyssna på det jag länkade.

Fyller en funktion är kanske lite felformulerat - är en naturlig del av evolutionen stämmer bättre.
Men fyller en viktig och bra del i samhället.
Senast redigerad av Senjinone 2018-12-13 kl. 13:58.
Citera
2018-12-13, 14:57
Medlem
Citat:

Edit:

haha då tar vi det från början. "Homosexualitet fyller en funktion i evolutionen.
Det är därför om man får två söner som det är 30% större chans att son nummer 2 är homosexuell. "
Vad fyller dem för funktion? Om så vore fallet med 30% chans, vad spelar de för roll angående evulutionen? Visa din källa på riskprognosen du hävdar med andra barnet.

Definera mycket vanligt. Vilka djur är homosexuella menar du? Vad gör det naturligt enligt dig?

"Sedan fyller sex en mycket större funktion än bara fortplantning." Varför, är inte nytt liv viktigt?
Vad menar du att människorna hade gjort om de inte hade fått utlopp för sitt sexuella behov? Med din teori så är allt en kvinna kan stoppa i sin vagina och allt mannen kan stoppa kuken i naturligt.

Rimligt att skicka en podd på 1,20h och förvänta sig att man ska lyssna. Om du gjort det så bryt ner det istället.

"Det är inte evolutionen som gjort att män och kvinnor skapar liv. Du förstår nog inte vad evolutionen är." Säg till mig vad som gjort att man+kvinna=liv då.Gud eller någon annan trobekänelse är okej annars är du ute och cyklar.
Senast redigerad av SVEGOT 2018-12-13 kl. 15:31.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in