2018-12-06, 23:08
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer
Du dricker sperma alltså - hur smakar det - är det gott?
En bekant som dels slickat en hel del fitta och som även smakat sin egen sats sa att smakerna är rätt lika.
Citera
2018-12-08, 11:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LoketeGo
Nej, sexuell läggning är ingen åsikt, det är en sexualitet. En familj kan bli till på antalet olika sätt, t.ex. genom adoption. Jag tycker man kan vara en man och en kvinna i ett förhållande om man nu tänder på kvinnor, så ser inte riktigt vad du menar. Att det förekommer olika sexuella läggningar i naturen är definition på naturlig mångfald. Miljön och arvsmassan formade mig, precis som alla andra människor? Sorry, men du verkar ha låg intelligens.

Det är helt klart en åsikt om du tänder på penis istället för murra.
Ja precis jag förstod att du tycker att en familj inte behöver bli till på naturlig väg, men det var inte min fråga.
Biologisk mångfald var frågan, lätt att byta med ord.
Menar du att alla människor är lika formade eller vad menaru?
Citera
2018-12-08, 18:51
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SVEGOT
Det är helt klart en åsikt om du tänder på penis istället för murra.
Så, anledningen till att du inte suger kuk är för att du provsmakat en massa och funnit att det inte riktigt var din smak? Eller skulle jag kunna få dig att gilla kuk bara genom att övertyga dig om att det är bättre än fitta, eller i alla fall värt att prova?

Citat:
Ja precis jag förstod att du tycker att en familj inte behöver bli till på naturlig väg, men det var inte min fråga. Biologisk mångfald var frågan, lätt att byta med ord.
Biologisk mångfald är väl i så fall en perfekt anledning att öka mängden invandrare i Sverige, och att se till att de unga männen blir tillsammans med svenska flickor? Låter som om du är en stor anhängare av Multi-kulti och öppna gränser?
Likaså är det monogama förhållandet och äktenskap totala antitesen till biologisk mångfald där snubbar snarare borde gå runt och spruta i så många fittor de klarar av. Att hålla sig till enbart en kvinna är helt emot biologisk mångfald. På så sätt borde alla gatubarn i fattigare länder snarare vara mer Survival of the fittest och biologisk mångfald där fäderna sprutar och sedan sticker. Morsorna dumpar ungarna när de inte längre behövr mjölk och sedan är det upp till dom att överleva själva. Precis som i naturen.
Citera
2018-12-08, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ferdawoon
Så, anledningen till att du inte suger kuk är för att du provsmakat en massa och funnit att det inte riktigt var din smak? Eller skulle jag kunna få dig att gilla kuk bara genom att övertyga dig om att det är bättre än fitta, eller i alla fall värt att prova?

Biologisk mångfald är väl i så fall en perfekt anledning att öka mängden invandrare i Sverige, och att se till att de unga männen blir tillsammans med svenska flickor? Låter som om du är en stor anhängare av Multi-kulti och öppna gränser?
Likaså är det monogama förhållandet och äktenskap totala antitesen till biologisk mångfald där snubbar snarare borde gå runt och spruta i så många fittor de klarar av. Att hålla sig till enbart en kvinna är helt emot biologisk mångfald. På så sätt borde alla gatubarn i fattigare länder snarare vara mer Survival of the fittest och biologisk mångfald där fäderna sprutar och sedan sticker. Morsorna dumpar ungarna när de inte längre behövr mjölk och sedan är det upp till dom att överleva själva. Precis som i naturen.

Nej det är för jag tror att sexuellt umgänge bara ska förekomma mellan 2 olika kön i laglig ålder.
Nä. Kan jag få dig att prova stoppa kuken i ett djur för att du ska förstå likheten på beteendet att knulla djur samt samma kön?

Haha klart du kommer in på multi kulti i bögtråden.
Det var en mycket märklig natur du har upplevt,vart tänker du att djur korsar sig över raser som du vill införa? Men det du beskriver om att strypa bidrag när dem inte suger mammas tutte längre vore ju guld att applicera i dagens samhälle.Eller suger pappas snopp, så du känner dig inkluderad!
Senast redigerad av SVEGOT 2018-12-08 kl. 21:22.
Citera
2018-12-09, 01:31
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Nej det är för jag tror att sexuellt umgänge bara ska förekomma mellan 2 olika kön i laglig ålder.
Nä. Kan jag få dig att prova stoppa kuken i ett djur för att du ska förstå likheten på beteendet att knulla djur samt samma kön?

Haha klart du kommer in på multi kulti i bögtråden.
Det var en mycket märklig natur du har upplevt,vart tänker du att djur korsar sig över raser som du vill införa? Men det du beskriver om att strypa bidrag när dem inte suger mammas tutte längre vore ju guld att applicera i dagens samhälle.Eller suger pappas snopp, så du känner dig inkluderad!
Jag börjar mer och mer inse att du bara är ett troll. Särskilt med tanke på hur du helt vänt på allt jag skrev. Jag förordade inte multikulti i mitt inlägg. Jag bara påpekade att om du verkligen tror att biologisk mångfald är något att verkligen sträva efter så borde du vara helt för avskaffandet av gränser samt för ökat inter-kulturellt barnalstrande. Likaså var det du som sa att homosexualitet var en åsikt, och åsikter går att ändra med argumentation. Jag själv anser att jag inte kommer kunna få dig att vilja testa kuk bara genom lite bra PR-arbete, på samma sätt som du inte kommer få mig att gilla fitta bara för att "det är ju så naturligt och rätt".
Citera
2018-12-09, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ferdawoon
Jag börjar mer och mer inse att du bara är ett troll. Särskilt med tanke på hur du helt vänt på allt jag skrev. Jag förordade inte multikulti i mitt inlägg. Jag bara påpekade att om du verkligen tror att biologisk mångfald är något att verkligen sträva efter så borde du vara helt för avskaffandet av gränser samt för ökat inter-kulturellt barnalstrande. Likaså var det du som sa att homosexualitet var en åsikt, och åsikter går att ändra med argumentation. Jag själv anser att jag inte kommer kunna få dig att vilja testa kuk bara genom lite bra PR-arbete, på samma sätt som du inte kommer få mig att gilla fitta bara för att "det är ju så naturligt och rätt".

Hahha ja precis du skrev så innan också, så jäkla ologiskt tankebana. Du måste verkligen få bukt med ordet "biologisk".
Jag vet inte var du får dina åsikter ifrån, vill antagligen inte veta heller. Men om du säger att du kan ändra din sexuella läggning genom argumentation så har du inte så stark tilltro till din läggning. Du säger också mer eller mindre att du fick tillräckligt mycket propaganda i dig för att ändras..

Nej varför skulle du vilja göra sådant pr arbete? Varför vill du inte att min kuk är med och skapar nytt liv på jorden istället för att stoppa den i saker som inte skapar pånyttfödelse, för kuken inte ska va där?
Citera
2018-12-09, 10:28
Medlem
jizzbergs avatar
Citat:
Är bögar för eller mot invandring? Jag frågar för att många invandrare verkligen hatar och föraktar bögar..

Beror ju helt på vart de kommer ifrån. En snygg snubbe från Mellanöstern med tight bubblebutt som flytt från att bli lemlästad av sin familj för att han gillar kuk eller en gravt alkoliserad, sexuellt frustrerad finne som när han dricker bara ser svart och vaknar upp med minnesluckor och blod på händerna och kuken.

Skulle skippa finnen...
Citera
2018-12-09, 14:05
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jizzberg
Beror ju helt på vart de kommer ifrån. En snygg snubbe från Mellanöstern med tight bubblebutt som flytt från att bli lemlästad av sin familj för att han gillar kuk eller en gravt alkoliserad, sexuellt frustrerad finne som när han dricker bara ser svart och vaknar upp med minnesluckor och blod på händerna och kuken.

Skulle skippa finnen...
Ok, dock är nog inte majoriteten av de som har invandrat från Mellanöstern sexiga, kåta bögar, utan snarare en blandning av extrema homofober och möjligtvis lite smygbögar.. Tror du verkligen att det är vanligare att finnar slår ihjäl bögar än att araber gör det..?
Citera
2018-12-11, 13:45
Medlem
jizzbergs avatar
Citat:
Ok, dock är nog inte majoriteten av de som har invandrat från Mellanöstern sexiga, kåta bögar, utan snarare en blandning av extrema homofober och möjligtvis lite smygbögar.. Tror du verkligen att det är vanligare att finnar slår ihjäl bögar än att araber gör det..?

Absolut.
Citera
2018-12-11, 13:50
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jizzberg
Absolut.
Det är väl inte i Finland som bögar avrättas, utan i Mellanöstern..?
Citera
2018-12-11, 15:57
Medlem
vonblixens avatar
Citat:
Det är väl inte i Finland som bögar avrättas, utan i Mellanöstern..?

Helt korrekt, det är i Mellanöstern som bögar avrättas genom att knuffas ut från hustak eller genom offentlig hängning. Se bara hur det är på Västbanken och i Gazaremsan, det är inte några Pride-firanden där inte!
Citera
2018-12-11, 23:06
Medlem
jizzbergs avatar
Vad pratar du om? I Finland bränner man "pögen" i bastun, flår den med björkris för att sedan köra upp kniven i röven. Trodde vi alla visste om det om hur Finnar behandlar bögar, varför tror du Mark Levengood kom hit?
Men ironiskt nog fick han spö av några svenska bonnläppar!

Vad jag stör mig mer på invandrare från Mellanöstern är att dom inte har någon förhud... closet-homofoberna som bara är sexuellt frustrerade och hatiska mot oss. De får gärna deporteras!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in