Citat:
Ursprungligen postat av
SVEGOT
Det är helt klart en åsikt om du tänder på penis istället för murra.
Så, anledningen till att du inte suger kuk är för att du provsmakat en massa och funnit att det inte riktigt var din smak? Eller skulle jag kunna få dig att gilla kuk bara genom att övertyga dig om att det är bättre än fitta, eller i alla fall värt att prova?
Citat:
Ursprungligen postat av
SVEGOT
Ja precis jag förstod att du tycker att en familj inte behöver bli till på naturlig väg, men det var inte min fråga. Biologisk mångfald var frågan, lätt att byta med ord.
Biologisk mångfald är väl i så fall en perfekt anledning att öka mängden invandrare i Sverige, och att se till att de unga männen blir tillsammans med svenska flickor? Låter som om du är en stor anhängare av Multi-kulti och öppna gränser?
Likaså är det monogama förhållandet och äktenskap totala antitesen till biologisk mångfald där snubbar snarare borde gå runt och spruta i så många fittor de klarar av. Att hålla sig till enbart en kvinna är helt emot biologisk mångfald. På så sätt borde alla gatubarn i fattigare länder snarare vara mer Survival of the fittest och biologisk mångfald där fäderna sprutar och sedan sticker. Morsorna dumpar ungarna när de inte längre behövr mjölk och sedan är det upp till dom att överleva själva. Precis som i naturen.