Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-06-24, 17:30
  #3433
Medlem
Hiss-kissares avatar
När du har samlag med en man, har du testat att kissa i röven?
Är det vanligt att bögar kissar i röven?
Citera
2017-06-25, 12:14
  #3434
Avstängd
moluskens avatar
Skulle du säga att ditt självförtroende har blivit bättre sen du kom ut?
En "tyngd" som ramlade av dina axlar, typ att du blev ditt egentliga jag?
väldigt nyfiken!
Citera
2017-06-26, 22:59
  #3435
Medlem
teasardigs avatar
Idag var det fullt på bussen så många fick stå upp. Jag såg två araber stå och prata och jag noterade direkt hur fjantigt den ene av dem höll i stången. Han liksom böjde underarmen och handleden alldeles för mycket... Svårt att förklara på något bra sätt. Det såg så överdrivet och feminint ut så jag tänkte direkt att den killen måste vara 100% bög. Så min fråga till bögskapet är, stämmer mina aningar? Varför gör ni så med era handleder?
Citera
2017-06-28, 09:33
  #3436
Medlem
jizzbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hiss-kissare
När du har samlag med en man, har du testat att kissa i röven?
Är det vanligt att bögar kissar i röven?

Nja, men har pissat i munnen på snubbar jag munknullat
Citera
2017-06-28, 09:45
  #3437
Medlem
jizzbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oldschool-jag
Hej!!

När jag är ute på olika ställen så tenderar gaykillar att ragga på mig, ge mig komplimanger och vilja köpa öl / dricka / andra saker, jag undrar varför.

Jag har lite atletisk kropp och fylliga läppar. Jag har polare med mig ute alltid men dessa blir aldrig lika uppvaktade ?

Jag har ALDRIG hört jag har gay sätt varken så jag pratar eller beter mig samt att jag går hem hos tjejerna alltid när jag är ute.

Vad är grejen ?!?!

Edit: Jag är givetvis säker i min sexualitet, älskar fitta och blir inte sur om gay killar börjar ragga, snarare så ser jag detta som en rolig grej och blir lite smickrad. Däremot så blir jag förbannad på den respektlösa sorten som man nästan behöver hota med våld för att de ska fatta att jag inte är intresserad på det sätt de är.

Nu vet du hur brudarna har det. Du ser förmodligen bra ut, och du vet om det. Du kanske är lite för groomad, tighta kläder och per automatik så tror bögar att du är gay(?). Eller så har du den där nyfikna blicken när du ser att någon snubbe tittar på dig, dvs du tittar tillbaka inbjudande (kanske inte med avsikt, men tolkas nog så av bögar) så de kommer över och bjuder dig på bärs.
Citera
2017-06-28, 09:56
  #3438
Medlem
jizzbergs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av teasardig
Idag var det fullt på bussen så många fick stå upp. Jag såg två araber stå och prata och jag noterade direkt hur fjantigt den ene av dem höll i stången. Han liksom böjde underarmen och handleden alldeles för mycket... Svårt att förklara på något bra sätt. Det såg så överdrivet och feminint ut så jag tänkte direkt att den killen måste vara 100% bög. Så min fråga till bögskapet är, stämmer mina aningar? Varför gör ni så med era handleder?

Well, araber är generellt mer chill med hur de för sitt kroppsspråk än en stel och rädd svenne är. I mellanöstern är det helt normalt för män att tex hålla i handen när de promenerar och de är sällan gay. Men det är mycket dolda bögerier självklart också, men det där med att det finns ett feminint och maskulint sätt att hålla handleden bevisar bara på en sak:

Vi bögar bryr oss inte hur vi håller handleden, vi har inget att bevisa med det till skillnad från alla stackars hetromän som måste gå med en stiff upper lip med att bevisa hur manliga och icke-bögiga de är. Han höll handen så förmodligen för att just vid den stunden så var det den mest bekväma positionen, plain and simple.

Manlighet = självsäkerhet, inte hur du håller handleden
Citera
2017-09-25, 16:21
  #3439
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jizzberg
Well, araber är generellt mer chill med hur de för sitt kroppsspråk än en stel och rädd svenne är. I mellanöstern är det helt normalt för män att tex hålla i handen när de promenerar och de är sällan gay. Men det är mycket dolda bögerier självklart också, men det där med att det finns ett feminint och maskulint sätt att hålla handleden bevisar bara på en sak:

Vi bögar bryr oss inte hur vi håller handleden, vi har inget att bevisa med det till skillnad från alla stackars hetromän som måste gå med en stiff upper lip med att bevisa hur manliga och icke-bögiga de är. Han höll handen så förmodligen för att just vid den stunden så var det den mest bekväma positionen, plain and simple.

Manlighet = självsäkerhet, inte hur du håller handleden

Word. Jag är såpass trygg i min egen manlighet (och bögighet?) att jag ger fan i om jag står bögigt eller har en "feminin pose" osv.

Bögar som kommit ut, har en accepterande social omgivning och känner sig tillfreds med vilka de är slipper i regel den där tramsiga ängsligheten, och jag vet inte vad jag skall säga i övrigt förutom att det är jävligt trist om mina straighta bröder nu av någon anledning inte kan uppnå samma chill. Men I can't help ya. Kan bara säga: get over that bullshit för din egen och alla andras skull. Ingen intelligent person bryr sig om hur heterosexuellt du håller dina händer.
Citera
2017-09-25, 16:27
  #3440
Medlem
BugsyFloyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jizzberg
Nja, men har pissat i munnen på snubbar jag munknullat

Så det är du som är gummibossen ey?
Citera
2017-09-25, 16:31
  #3441
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av myggstorlek
Hej

Jag är en osäker kille, både på min sexuallitet och kropp. Men jag tänder på killar online, kollat en del bögporr.

Kan någon ge tips på hur gå vidare. Ingen i min närhet vet att jag är bi,för jag tänder fortfarande på tjejer.

Jag har en fantasi där jag har sex med en mer erfaren kille, typ som en "mentor" hehe


Upprepar vad någon redan svarat men: skaffa grindr, där finns alla "typer". Du kan - som också redan nämnts - ställa in så man inte ser hur långt borta du är. Profiler utan bild finns det svinmånga av, så du kommer inte vara ensam om det.

Dock rekommenderar jag dig att förbereda en bild som du är trygg med att visa för ett eventuellt ragg, så att du har någonting i bildväg att skicka med om du vill skriva till någon. Kommer nämligen med största sannolikhet att bli svårt att få napp när inga somhelst bevis för att du inte är nåt nazzepack eller nån annan bögknackare erbjuds. Vi måste vara försiktiga utav bara helvete these days tyvärr.
Citera
2017-09-25, 16:44
  #3442
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av molusken
Skulle du säga att ditt självförtroende har blivit bättre sen du kom ut?
En "tyngd" som ramlade av dina axlar, typ att du blev ditt egentliga jag?
väldigt nyfiken!

Personligen måste jag absolut säga att jag har bättre självförtroende nu jämfört med när jag kom ut eller precis innan jag kom ut, men det finns å andra sidan ganska många faktorer som spelar in där eftersom jag kom ut ganska tidigt. Mycket som förändras på nästan 15 år.

Idag är jag t ex, om jag får säga det själv, en rätt så jävla snygg snubbe. Det var jag INTE när jag var 14 år med finnar och moppemusche... lol.

Men för att besvara din fråga med någonting matnyttigt, så:
Att ha möjligheten att komma ut är naturligtvis sjukt viktigt för de flesta, och påverkar ens självförtroende om inte direkt så by proxy. Det möjliggör så många saker som straighta kids kan ta för givet i form av att ha en partner, att få prata om ragg/känslor/whatever med sina polare, att inte vara konstant livrädd för att någon ska se eller höra någonting de inte borde... och så vidare.

Den proverbiala "tyngden" är definitivt en grej, eftersom en rad sjuka jävla smygbeteenden man tvingas sysselsätta sig med kan upphöra när man väl får möjligheten att komma ut. Att gå runt med en sån grej och inte kunna bolla sina tankar med någon i sin omgivning är liksom ungefär som att vara spion. Dvs skitläskigt.

Anyhow, jag raljerar nu. Hoppas du känner att din fråga blev besvarad.
Citera
2017-10-18, 13:11
  #3443
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av maalexx
Upprepar vad någon redan svarat men: skaffa grindr, där finns alla "typer". Du kan - som också redan nämnts - ställa in så man inte ser hur långt borta du är. Profiler utan bild finns det svinmånga av, så du kommer inte vara ensam om det.

Dock rekommenderar jag dig att förbereda en bild som du är trygg med att visa för ett eventuellt ragg, så att du har någonting i bildväg att skicka med om du vill skriva till någon. Kommer nämligen med största sannolikhet att bli svårt att få napp när inga somhelst bevis för att du inte är nåt nazzepack eller nån annan bögknackare erbjuds. Vi måste vara försiktiga utav bara helvete these days tyvärr.

Hej,

tack för svaret. Sitter på Qruiser,men där är det mest gamla gubbar haha.

Får kanske prova grindr.
Citera
2017-11-04, 12:07
  #3444
Medlem
Trivselgruppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AuticaMinore
[…]Kevin Spacey, finns ännu inget som tydligt indikerar på att han skulle vara gay, det hela rör sig mest om långsökta teorier och lösa rykten, båda sprungna ur klassiska fördomar.
Här kan man säga att du inte hade så stor koll på vad du uttalade dig om.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback