Citat:
Jag har nästan uteslutande heterokompisar. Dock är jag än person som inte direkt har några problem med att vara öppen med min läggning så att säga. För mig är det inte konstigare än att andra killar är heterosexuella. Det är liksom inte en big deal för mig om de berättar om eskapader de haft med tjejer eller om jag berättar om eskapader med killar, så kan vi skratta åt hur lika eller olika killar och tjejer beter sig. Dock är det nog en annan sak om man inte är helt utanför garderoben, då man fortfarande är lite mer försiktig med hur man beter sig och inte vill att någon ska verka tro något annat än att än är hetero. Men jo, det är klart man är försiktig och tänker sig för. Det är ju omöjligt att veta om någon på stan ogillar bögar till den nivå att jag riskerar att bli misshandlad så att hålla handen på stan, sådär som alla kära tonprspar, som alla gulliga pensionörer gör.. Det där är inget bögar gör utan att först ha övervägt risken bakom det. Är det ett safe område etc.
Har tyvärr problem med YouTube just nu men Pantsi (tror jag hon hette), en transperson från Stor Britannien höll ett TEDTalk om just det där, borde vara lätt att hitta. Intressant lyssning!
Citat:
Det där är nog den bästa beskrivningen som finns!Precis som folk kn lyssna på hevy metal utan att vara klädda i Metallica tröjor och headbanga hela tiden så går det att vara homosexuell utan att vara den klichéiga bögen från filmer och TV-serier.
Citat:
Du skulle bli förvånad över hur många manliga killar gillar att vli påsatta. Precis som många av fjollorna inte alls gillar att bli påsatta.Är det analsex över lag du tycker är äckligt, eller är det att det är mellan två män? Skulle du finna det okej om en kille satte på en tjej analt? Om en tjej satte på en kille med strap-on?