2015-08-21, 12:19
Medlem
RonnyKålmans avatar
Är ni skygga bland heterokillar? Tex om ni har nån ytlig heteropolare som ni känt kortare period, ni är inte öppna med det va? Enbart inom den "säkra sfären"..
Citera
2015-08-21, 17:38
Medlem
JokkMokks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RonnyKålman
Är ni skygga bland heterokillar? Tex om ni har nån ytlig heteropolare som ni känt kortare period, ni är inte öppna med det va? Enbart inom den "säkra sfären"..

Absolut inte, har i princip bara heterosexuella vänner. Man skriker ju inte ut det direkt men när det väl kommer fram så gör det ju det. För mig är det bara en preferens och inte en livsstil och lyckligtvis så har majoriteten av mina vänner samt människor jag träffat resonerat likadant.
Citera
2015-08-21, 20:32
Medlem
WardenMcCluskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JokkMokk
Absolut inte, har i princip bara heterosexuella vänner. Man skriker ju inte ut det direkt men när det väl kommer fram så gör det ju det. För mig är det bara en preferens och inte en livsstil och lyckligtvis så har majoriteten av mina vänner samt människor jag träffat resonerat likadant.

Så du är egentligen inte en bög utan bara homosexuell?
Citera
2015-08-21, 20:36
Medlem
WardenMcCluskys avatar
Nu när ämnet ändå kom upp: varför skapar många bögar en hel livsstil och subkultur kring sin sexualitet? Varför lever de inte som heterosexuella där ens heterosexualitet inte är en big deal? Varför lägger bögar så stort värde i att vara bög?
Citera
2015-08-21, 20:41
Medlem
Varför är manliga trygga heterokillar så extremt populära/attraktiva bland gays?
Citera
2015-08-21, 22:05
Medlem
AuticaMinores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Epikantus
Varför är manliga trygga heterokillar så extremt populära/attraktiva bland gays?

Antagligen för att heteromän, generellt sett, är fysiskt mer attraktiva än gaymän.
Citera
2015-08-21, 22:56
Medlem
jonesy.s avatar
Hur ser en typisk bögig fredagskväll ut?

Brukar majoriteten Svenska bögar ligga med invandrar bögar,eller håller dom säg till sin egen sandlåda så att säga?
Citera
2015-08-22, 01:11
Medlem
JokkMokks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jonesy.
Hur ser en typisk bögig fredagskväll ut?

Brukar majoriteten Svenska bögar ligga med invandrar bögar,eller håller dom säg till sin egen sandlåda så att säga?

Sin egna.
Citera
2015-08-28, 22:51
Medlem
JokkMokks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WardenMcClusky
Så du är egentligen inte en bög utan bara homosexuell?

Jag kallar mig själv för bög men jag förstår vad du menar, på den premissen så är jag vad du kallar för homosexuell.
Citera
2015-08-30, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WardenMcClusky
Nu när ämnet ändå kom upp: varför skapar många bögar en hel livsstil och subkultur kring sin sexualitet? Varför lever de inte som heterosexuella där ens heterosexualitet inte är en big deal? Varför lägger bögar så stort värde i att vara bög?

Fast man kan väl lika gärna säga att heterosexuella män skapar sina subkulturer kring sport, motorcyklar osv där det pratas kring sex och annat.

Jag tror mer att subkulturer kring sex hos homos var vanligare tidigare då det var svårare för homos att träffas pga mindre urval och man var tvungna att hitta på olika klubbar och liknande.
Citera
2015-08-30, 22:42
Medlem
Gbg-Smokes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JokkMokk
Jag kallar mig själv för bög men jag förstår vad du menar, på den premissen så är jag vad du kallar för homosexuell.

Fy fan är det inte jävligt hemsk att bli påsat i röven av en annan man? så jävla äckligt. Pratar du sådär lite tjejigt också eller?
Citera
2015-08-31, 02:49
Medlem
JokkMokks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gbg-Smoke
Fy fan är det inte jävligt hemsk att bli påsat i röven av en annan man? så jävla äckligt. Pratar du sådär lite tjejigt också eller?

Ja, det är ingen höjdare direkt. Nej, jag pratar inte tjejigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in