2014-02-12, 22:56
Medlem
Koksans avatar
Finner ni Jeffrey Dahmer attraktiv? http://tinyurl.com/8ymypaj Isåfall skulle ni tänka er att ha sex med honom?

Seriös frågeställning nu.

/Koksan
Senast redigerad av Koksan 2014-02-12 kl. 23:01.
Citera
2014-02-14, 02:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Koksan
Finner ni Jeffrey Dahmer attraktiv? http://tinyurl.com/8ymypaj Isåfall skulle ni tänka er att ha sex med honom?

/Koksan

Jag gillar hur du drar alla över en kam.. Makes me wanna cry

Nu till frågan, vissa kanske tycker han är attraktiv , min åsikt är ett strikt nej.

Orsak? Antagligen enorm åldersskillnad då gubbfan ser ut att va 40+
Citera
2014-02-14, 11:39
Medlem
Wobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gonnabedoope
Har kommit till insikt om att jag nästan bara tänder på killar, har aldrig blivit kär i en eller så dock. Har inte berättat det för någon, men ska väl berätta för familjen då jag tagit studenten till våren och kan försvinna någonstans om jag känner för det ......
Qruiser, fjollor o läderbögar är inte det enda bögvärlden har att erbjuda. Jättemånga bögar är precis som du, vanliga människor som en dag insett att dom nog hellre knullar killar. Så fortsätt vara dig själv framöver också.

Citat:
Ursprungligen postat av Ginger
Ifall Onkel kånkel hade frågat dig om du vill sjunga med i refrängen till en låt, hade du gjort det då? Och då handlar låten om bögar såklart.

Inga problem för mig iaf förutom att jag skulle sjunga med en zombie. Det är barnsligt och provokativt, det kan man väl uppskatta oavsett vad man stoppar kuken i.

Kan dock tillägga att du nog inte hittar många (mentalt) vuxna personer oavsett läggning som lyssnar på Onkel kånkel med stort intresse.
Senast redigerad av Wob 2014-02-14 kl. 11:42.
Citera
2014-02-14, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HarryTurtleDove

4. Fyra gånger har jag varit med om att någon bög smekt mig på insidan av låret och försökt inleda en invit. Varit i badhusbastu, gymduschen, vanligt disco och på en vanlig bar. Har artigt sagt att, tack för visat intresse, men det är inte min cup of tea. De har ursäktat sig med att man måste ju försöka, utom en som blev stött och sur. Mest blivit förvånad över att de vågat outa sig så relativt öppet. Frågan, varför har ni stött på mig? Eller chansar ni bara? Ska jag känna mig "smickrad" eller stöter ni på alla män med hjärtslag? Är inte feminin utan snarare karlakarl, samt vältränad och välhängd. Sänder jag ut fel signaler? Eller har det bara varit "olycksfall i arbetet"?

Tror mest det handlar om att du rör dig i miljöer som kan vara sexuellt laddade och träffar många människor där. Skulle vara intressant att ta detta i relation till hur många tjejer du stött på eller som stött på dig.

Citat:
Ursprungligen postat av Andrzon
har absolut ingenting emot bögar men. Bögar på gymet stirrar och följer efter mig. Försöker vara i synfältet. Ibland riktigt drygt retar upp mig och tappar fokus på det jag är där för att göra. Är detta ett vanligt bögbeteende ?

Män kan väl ofta vara lite mera på än tjejer, förmodligen har du gjort något som tolkas som en inbjudan. Sedan finns det ju störda människor överallt...

Generellt kan jag förstå att bögar mer fick ta risker förr i tiden för att träffa partners men i dag med alla bögmötesplatser på internet och i verkligheten så är nog risken ganska så liten att en heterosexuell blir påraggad av en homosexuell.
Citera
2014-02-14, 22:04
Medlem
Gingers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wob
Kan dock tillägga att du nog inte hittar många (mentalt) vuxna personer oavsett läggning som lyssnar på Onkel kånkel med stort intresse.

Absolut krävs det en speciellt kulturell person för att förstå genier som Evert Taube, Lennart Hyland, Povel Ramel och Onkel Kånkel. Det är inte alla som kan se deras storhet.

Men jag trodde ju att det fanns någon kulturell homofil som förstod sig på dessa kända Svenska kulturpersonligheter.... Men icke...
Citera
2014-02-15, 14:27
Medlem
Ratads avatar
Vad är åsikterna om Erasure och Andy Bell som på det smygiga 80-talet vägrade mörka sin läggning när tyckare började oroa sig över gruppens image och fanbase?
Citera
2014-02-15, 21:53
Medlem
Rasande-Roses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Koksan

/Koksan

Nope, ful.
Citera
2014-02-15, 23:33
Bannlyst
Är Peter Siepen het? Får Siepen ligga mycket? Hade du legat med Siepen?
Citera
2014-02-16, 13:11
Medlem
Rasande-Roses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Isterband1
Är Peter Siepen het? Får Siepen ligga mycket? Hade du legat med Siepen?

Nej, han är inte ett endaste dugg het.
Citera
2014-02-18, 21:13
Medlem
Vad anser ni bögar om det här blogginlägget?

http://blogg.loppi.se/familjendavidsson/2014/02/17/134/
Citera
2014-02-18, 21:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rasande-Rose
Nej, han är inte ett endaste dugg het.

Motivera gärna. Han är vältränad och har skön personlighet. Var är det som skon klämmer?
Citera
2014-02-18, 22:41
Medlem
Lost-Highways avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liberator123
Vad anser ni bögar om det här blogginlägget?

http://blogg.loppi.se/familjendavidsson/2014/02/17/134/

Inget särskilt. Majoriteten av homosexuella föräldrarpar är förövrigt lesbiska (vad jag vet i alla fall), men då blir naturligtvis bögföräldrar ännu mer "annorlunda".
Senast redigerad av Lost-Highway 2014-02-18 kl. 22:45.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in