2014-07-02, 10:51
Medlem
så han spottar ut din fittsaft efter han slickat dig?? Eller är du en kille som skriver? Jag är ruskigt förvirrad nu...

Ett tips är att du ska köpa en speciell intimtvål så ditt PH-värde i underlivet blir normalt och då kanske han vill börja svälja, igen?
Citera
2014-07-03, 02:35
Medlem
Homosexualitet fascinerar mig

Jag har förstått det mesta. Kunnat sätta mig i hur andra folk tänker och kunnat delvis förstå varför folk gör vissa val och agerar som dom gör. Men homosexualitet har jag inget grepp på. Kan inte förstå det nånstans. Inte för att det nåt fel på det. Är inte heller nyfiken på den sexuella nivån. Men jag undrar hur homosexualitet fungerar. Inte i praktiken då, utan mer attraktionen och födsel/experiment debatten. Finns massa olika teorier och är man inte homosexuell själv så gör man bäst i att inte fråga. Men med så många versioner så vill man ju gärna veta.

Men ja, kuk och fitta går ihop bättre än röv kuk, kuk kuk eller fitta fitta/ röv fitta. Går till och med bättre ihop än mun kuk och mun fitta. Alla landgångna däggdjur har kuk eller fitta och bröst. Ska inte säga naturligt, för djur bögar loss dom med, men vi kan inte förneka att kuken är gjord för att passa in i fittan och att det känns skönt.

Vad hade homosexuella gjort om inte adoption hade varit alternativ? Hade dom skapat familj och sen hittat sin livspartner för att ha sina avkommor på det säkra? Har homosexuella samma biologiska drift som heterosexuella ( enligt mig är det bara psykopater och sociopater som inte har en biologisk tickande klocka), eller är dom nöjda med att grannar säger hej och lär sina barn att det ok att deras vänners sexuella läggning är deras ensak?
Citera
2014-07-03, 09:24
Medlem
fuckedupseriously2s avatar
Det är inte så att homosexuella bara får homosexuella barn eller att heterosexuella inte får homosexuella barn. Du kan mycket väl få barn själv som är homo.
Citera
2014-07-03, 13:30
Medlem
merrilys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valerian
Jag har förstått det mesta. Kunnat sätta mig i hur andra folk tänker och kunnat delvis förstå varför folk gör vissa val och agerar som dom gör. Men homosexualitet har jag inget grepp på. Kan inte förstå det nånstans. Inte för att det nåt fel på det. Är inte heller nyfiken på den sexuella nivån. Men jag undrar hur homosexualitet fungerar. Inte i praktiken då, utan mer attraktionen och födsel/experiment debatten. Finns massa olika teorier och är man inte homosexuell själv så gör man bäst i att inte fråga. Men med så många versioner så vill man ju gärna veta.

Men ja, kuk och fitta går ihop bättre än röv kuk, kuk kuk eller fitta fitta/ röv fitta. Går till och med bättre ihop än mun kuk och mun fitta. Alla landgångna däggdjur har kuk eller fitta och bröst. Ska inte säga naturligt, för djur bögar loss dom med, men vi kan inte förneka att kuken är gjord för att passa in i fittan och att det känns skönt.

Vad hade homosexuella gjort om inte adoption hade varit alternativ? Hade dom skapat familj och sen hittat sin livspartner för att ha sina avkommor på det säkra? Har homosexuella samma biologiska drift som heterosexuella ( enligt mig är det bara psykopater och sociopater som inte har en biologisk tickande klocka), eller är dom nöjda med att grannar säger hej och lär sina barn att det ok att deras vänners sexuella läggning är deras ensak?

Ens sexualitet är styrd av känslor, inte nödvändigtvis kärlekskänslor, men känslor. Man ligger ju generellt inte med någon man inte känner någon attraktion för. Vad man då känner attraktion för är såklart individuellt. Jag är tjej och inte uttalat bisexuell men någonstans åt det hållet, kan känna attraktion för tjejer som faller mig i smaken, precis som jag känner attraktion för killar som faller mig i smaken. Sedan innefattar ju inte detta ALLA tjejer och ALLA killar, utan vissa människor är helt enkelt mer attraktiva i mina ögon än andra. Precis som jag blir attraherad av långa män men inte byggare, blir jag attraherad av smala tjejer men inte silikonbröst.

Innan jag blev tillsammans med en kille så kunde jag bli nyfiken på tjejer och provade även lite (idag slår jag bort de tankarna och gör inget åt saken då jag anser det vara som vilken otrohet som helst). Att det biologiskt "inte stämde" kändes helt irrelevant - jag var helt enkelt attraherad av den specifika tjejen, ville ta på henne, vara nära henne - precis allt som jag kunde känna med en kille. Att det inte var en kuk inblandat spelar i det läget ingen som helst roll, då det inte var reproduktion som var aktuellt utan snarare utlopp för min kåthet. Som tjej är det självklart lättare då det ofta anses vackert med tjej-tjej, så jag kan såklart inte tala för hur tankarna hos en bi/homosexuell man känner. Men som sagt, sexdriften styrs av attraktion, oavsett kön.

Jag är övertygad om att homosexuella har samma biologiska klocka som heterosexuella, de allra flesta drömmer om familj etc. Många lyckas ju även, i och med adoption och surrogatmammor. Men precis som allt annat i samhället som är antingen lagstadgat eller normativt förbjudet, pressar man nog undan de tankarna och drömmarna om man helt enkelt inte får blir förälder, vilket jag tror skulle vara fallet om homosexuella helt enkelt inte fick ha barn alls. Som ett enkelt bevis har vi hundutställningsvärlden, där majoriteten av de män som är med är homosexuella (resterande är ditsläpade av frugan). Med största sannolikhet är då "hunderiet"; kennel etc. ett substitut för familj, om man antingen inte känner att man vill ha barn, eller man känner att man inte vågar av rädsla för de ännu rådande normerna.
Citera
2014-07-04, 23:49
Moderator
VitKallas avatar
Trådar sammanfogade. /Mod
Citera
2014-07-09, 22:53
Medlem
NSOs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Serialfreak
Jag har nöjet att känna Fredrick lite och jag tycker mycket om honom som person. Som lobbyist är han duktig och påläst och vet hur spelet spelas, däremot så har jag inte respekt för honom som politiker. Han pratar brett och stort men i slutändan så är det partiet som vinner. Detta har gjort mig ledsen flera gånger.

När vi nu befinner oss i gränslandet mellan sexualitet och politik har jag en fråga.

Homosexuella män älskar män och manlighet tänker jag. Ni är androfiler. HBTQ-rörelsen tycks på många sätt vara kopplad till någon slags androgyn feminitet och rörelsen kan på goda grunder sägas höra hemma i den politiska och kulturella vänstern. Stämmer min uppfattning? Hur upplevs det här av mer högerinriktade androfiler? Känner de att de har svårt att förlika sin sexuella identitet med hela det vänsterpolitiska åsiktspaket som följer med HBTQ- och gayrörelsen?
Senast redigerad av NSO 2014-07-09 kl. 23:01.
Citera
2014-07-11, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumbler
Brukar ni spana in killar i dusch och bastu på gym eller badhus?

Kan hända, är dock inte så ofta i ett badhus eller på gymmet
Citera
2014-07-13, 00:38
Medlem
Iamthebatmans avatar
Okej, är rätt säker på att jag skrev kommande inlägg i denna tråden för ett tag sedan, men det blev flyttat till fel tråd av anledningar som för mig är mycket oklara!
Fick inte tillräckligt med svar där, så jag kör helt enkelt en gammal hederlig "copy-paste"!
Så om Mod tillåter denna gången:

Ytterligare några frågor:

-Är bög ett skällsord i era öron, eller kan ni utan vidare själva kalla er, och bli kallade för bögar utan att reagera?

-Har vi några kampsportande skribenter här? Jag undrar då jag har hållit på en hel del med submission grappling och MMA.
Har ni isåfall blivit upphetsade under idrottsutövandet? För egen del har det flera gånger blivit trångt under gjutjärnssuspen när jag har rullat med snygga kvinnliga klubbkamrater...
Är det motsvarande för er med manliga klubbkamrater, eller är det bara jag som är såpass översexuell?

-Vad finns det för "underkategorier" av homosexuella män? Twink, bears, gaybros... osv? Delar ni själva in i er i dessa kategorier eller ogillar ni dem? Varför?
-Vilka killar av dessa kategorier föredrar ni att vara med?

-Jag antar att ni har närmare till hands att se på er själva som helt vanliga killar(?), tror ni att omvärlden uppfattar er likadant eller är ni stereotypt bögiga i erat sätt att vara? Hur tar det sig isåfall i uttryck?

Väl mött, mina herrar!
Citera
2014-07-13, 01:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iamthebatman
Ytterligare några frågor:

-Är bög ett skällsord i era öron, eller kan ni utan vidare själva kalla er, och bli kallade för bögar utan att reagera?

-Har vi några kampsportande skribenter här? Jag undrar då jag har hållit på en hel del med submission grappling och MMA.
Har ni isåfall blivit upphetsade under idrottsutövandet? För egen del har det flera gånger blivit trångt under gjutjärnssuspen när jag har rullat med snygga kvinnliga klubbkamrater...
Är det motsvarande för er med manliga klubbkamrater, eller är det bara jag som är såpass översexuell?

-Vad finns det för "underkategorier" av homosexuella män? Twink, bears, gaybros... osv? Delar ni själva in i er i dessa kategorier eller ogillar ni dem? Varför?
-Vilka killar av dessa kategorier föredrar ni att vara med?

-Jag antar att ni har närmare till hands att se på er själva som helt vanliga killar(?), tror ni att omvärlden uppfattar er likadant eller är ni stereotypt bögiga i erat sätt att vara? Hur tar det sig isåfall i uttryck?

Väl mött, mina herrar!

Jag gillar inte ordet bög. Låter bara billigt. Gillar inte alla negativa associationer kring ordet bög. Så nej, kallar mig inte det, i såna fall gay, eller homosexuell. Funkar gott och väl.

För att gå vidare, delar du som hetero själv in dig i en specifik kategori? Etiketter hit och dit, vem fan bryr sig, en person är en person. Jag föredrar vanliga män, som är som vem som helst och kan vara bekväm i sig själv utan att behöva hålla på och fjanta till det med krystade karaktärsdrag som "gäller" för normen.

Jag är en helt vanlig kille och har inga särskilda sätt i hur jag är och rör mig. Skulle gissa på att det är en stor minoritet av de homosexuella som uppvisar "stereotypiskt bögiga" sätt att vara. Men det är de som syns.

Tråkiga svar kanske, men så kommer det från en vanlig svensson.
Citera
2014-07-28, 15:02
Medlem
Har en fråga.
Om man kan aldrig har varit med en kille,dvs haft sex,men man har fyllehånglat,och fått stånd,är man bög då?
Om man kollar bögporr,är man bög då?
Jag skulle aldrig kunna bli knullad i 2an. Jag skulle däremot kunna tänka mig att sätta på en kille och knulla han.

Har alltid haft hetro-relationer,som fungerat bra. På alla sätt.
Citera
2014-07-28, 15:48
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingstown
Har en fråga.
Om man kan aldrig har varit med en kille,dvs haft sex,men man har fyllehånglat,och fått stånd,är man bög då?
Jag skulle aldrig kunna bli knullad i 2an. Jag skulle däremot kunna tänka mig att sätta på en kille och knulla han.

Bi.
Citera
2014-07-29, 18:43
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kingstown
Har en fråga.

Jag har fyllehånglat med tjejer innan, men det har ju inte direkt gjort mig till hetero. Även om jag inte fick stånd av det, vilket ju är en skillnad mot vad du beskriver.
Vem man fyllehånglar med, eller ens hånglar med i vanliga fall, är ett tecken på vad du har för läggning. Om du å andra sidan hånglar som en del av ett flrspel för att sedan gå vidare till sex, ja då är det ju en annan femma..

Det finns tjejer som tänder på bögporr. Det finns killar som tänder på lesbiskt. Att kolla på bögporr är inte detsamma som att vara bög. Ens om du skulle runka till bögporr skulle jag säga att du direkt är bög. Det kan vara så att du tänder på idén, akten, och allt det där runtom på filmen, men att du aldrig skulle ha sex med en kille på riktigt. Det kan vara en fantasi precis som ingen annan, och fantasier är ju kul att uppleva men det finns också fantasier som inte funkar på riktigt eller som man då inser att det inte alls var något man gillade.

Det finns länder där, om två killar har sex, är det bara den som blir påsatt som är bög, medan den som sätter på kan vara hur macho och hetero som helst. Där det är själva akten att bli påsatt som är det avgörande. Här i sverige kan du ju stämplad som bög bara för att du ger en annan kille en komplimang för att han bytt frisyr..

Men som sagts innan, det finns ju faktiskt ett mellanting: bisexuell.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in