2012-11-22, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dart380
1. Tror ni att det är vanligt med dockning (docka ollon) bland bögar?

2. Hur lever två bögar i en relation, dvs finns det en som är den maskuline och den andre är den mer feminina bögen?

1. Vet inte riktigt vad du menar. Att ollonen möter varandra? Ja, det tror jag är rätt vanligt. Det blir ju rätt naturligt om man ligger mot varandra liksom.

2. Jag förstår att det kan kännas lockande att föra sin heterosexuella parbild över på bögar. Det blir däremot helt fel. Det finns alla möjliga konstellationer. Två mer maskulina, två mer feminina eller blandat. Det är ju två killar i grund och botten. Dynamiken kommer nog vara annorlunda än i ett kille/tjej-par. Enligt mig väldigt mycket enklare då jag ju vet hur killar funkar .
Citera
2012-11-22, 23:31
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Triage
1. Vet inte riktigt vad du menar. Att ollonen möter varandra? Ja, det tror jag är rätt vanligt. Det blir ju rätt naturligt om man ligger mot varandra liksom.
http://www.youtube.com/watch?v=auiRZUBOuNY
Fjolla som försöker förklara dockning

http://2.bp.blogspot.com/-DZDJg9R4vN...0/docking5.jpg
Bild på två kukar som dockas (dockar? Hur säger man?)
Citera
2012-11-22, 23:52
Medlem
jontehacks avatar
Hej liten fråga till mina medmänniskor,

Jag är bi men har väl vad man kan säga en 95% lutning mot killar, och kan inte tänka mig något bättre än att hålla en annan kille i mina armar, dock så är det lite svårt med att hitta en bra partner ganska ung och bor på ganska udda ort så därför.

Har läst igenom ungefär hälften av hela tråden nu ikväll men fann inget bra svar,

killarförhållanden vet jag kan vara mycket omväxlande: etc händer det ofta att killar har lite kk stunder med andra då det är folk man inte träffar ofta eller ja brukar vara mycket av en småsak så vitt jag förstått.

Dock så är min fråga, finns de andra bögkillar likväl jag som söker endast mer monogama förhållande? och hur vanligt är det??
Menar så klart inte att de inte varit något förhållande innan eller så, men typ killar med det mer monogama tankesättet.
Citera
2012-11-22, 23:55
Medlem
johanness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jontehack
Hej liten fråga till mina medmänniskor,

Jag är bi men har väl vad man kan säga en 95% lutning mot killar, och kan inte tänka mig något bättre än att hålla en annan kille i mina armar, dock så är det lite svårt med att hitta en bra partner ganska ung och bor på ganska udda ort så därför.

Har läst igenom ungefär hälften av hela tråden nu ikväll men fann inget bra svar,

killarförhållanden vet jag kan vara mycket omväxlande: etc händer det ofta att killar har lite kk stunder med andra då det är folk man inte träffar ofta eller ja brukar vara mycket av en småsak så vitt jag förstått.

Dock så är min fråga, finns de andra bögkillar likväl jag som söker endast mer monogama förhållande? och hur vanligt är det??
Menar så klart inte att de inte varit något förhållande innan eller så, men typ killar med det mer monogama tankesättet.
ja, det är rätt vanligt numera att bögar lever efter ett monogamt ideal. flertalet bögförhållanden verkar lyda under monogamins regelverk. iaf enligt mina observationer.
Citera
2012-11-23, 00:02
Medlem
jontehacks avatar
Tackar Johannes, precis den typen av svar jag behövde
Citera
2012-11-23, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ferdawoon
http://www.youtube.com/watch?v=auiRZUBOuNY
Fjolla som försöker förklara dockning

http://2.bp.blogspot.com/-DZDJg9R4vN...0/docking5.jpg
Bild på två kukar som dockas (dockar? Hur säger man?)

Haha så pass! Och jag som är bög och har sämre koll än heterosexuella på homosexuella termer och sexuella aktiviteter .
Citera
2012-11-23, 00:38
Medlem
Rasande-Roses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dart380
1. Tror ni att det är vanligt med dockning (docka ollon) bland bögar?

2. Hur lever två bögar i en relation, dvs finns det en som är den maskuline och den andre är den mer feminina bögen?

1. Det är nog ganska ovanligt att man stoppar in ollonet i den andra killens förhud.
2. Det varierar.
Citera
2012-11-23, 01:03
Medlem
PseudonymouZs avatar
Jag var på bögklubb en gång i Göteborg, då kom det förbi en bög och tog mig på kuken nästan omgående, hann inte ens fram till baren...

Kommentar på det? Jag har aldrig varit med om motsvarande fast med en kvinna som GM, eller jo, en gång när jag var 15, hon nöp mig i rumpan på disco.

OT:

Någon av er som vill suga min kuk?
Citera
2012-11-23, 01:07
Medlem
Blir man inte lös i magen av en massa sperma i tarmen ?
Citera
2012-11-23, 21:21
Medlem
Rasande-Roses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PseudonymouZ
Jag var på bögklubb en gång i Göteborg, då kom det förbi en bög och tog mig på kuken nästan omgående, hann inte ens fram till baren...

Kommentar på det? Jag har aldrig varit med om motsvarande fast med en kvinna som GM, eller jo, en gång när jag var 15, hon nöp mig i rumpan på disco.

OT:

Någon av er som vill suga min kuk?

Förmodligen ovanligt. Betydligt ovanligare än att en kvinna blir tagen på tuttarna på heterokrogen.
Nej.

Citat:
Ursprungligen postat av pchb
Blir man inte lös i magen av en massa sperma i tarmen ?

Lös i magen blir man då det blir vätskeansamling i tjocktarmen. Sperman hamnar i ändtarmen (som vanligtvis är tom) och du blir således inte lös i magen, såvida du inte redan var nödig under själva samlaget.
Citera
2012-11-25, 01:21
Medlem
10sekunders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poisonous
Det händer absolut, men inget som är vanligare än hos straighta tror jag.
Däremot kan det ju hända att tjejer är mer öppna mot oss och kan prata om eller göra saker de aldrig skulle prata om eller göra tillsammans med en straight kille. T ex. som tjejkompisar till mig kan vilja gå på toa tillsammans (dvs. hålla dem sällskap när de kissar), byta om (och då menar jag från fullt påklädd till spritt naken till fullt påklädd igen), osv.
Så det är nog en missuppfattning att de raggar på oss, snarare ser oss som icke-sexuella varelser som de känner sig fullständigt bekväma med...
Vad det beror på vet jag faktiskt inte.
Sen är det såklart långt ifrån ALLA som känner den bekvämheten.

Citat:
Ursprungligen postat av Danzul
Ja det är en del. Syns inte direkt på mig att jag är gay men jag tror självförtroendet och det genuina intresset gör en del. Jag har ingen anledning att vara nervös bland tjejer och pratar jag med någon så är det för att jag finner de intressanta, vilket i många fall kan uppfattas som att man stöter på dom -.-

Intressant! Det ligger nog mycket i det! Och även det faktum att det inte finns någon konkurrens på samma sätt som i ett kompisgäng bestående av enbart tjejer. Det är ingen tjej som försökt "omvända" er, då? Man har ju också hört uttrycket "faghag", alltså en straight tjej som mestadels umgås med bögar och älskar (och kanske till och med tänder på) allt vad gaykultur heter.
Citera
2012-11-26, 10:23
Medlem
Poisonouss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 10sekunder
Intressant! Det ligger nog mycket i det! Och även det faktum att det inte finns någon konkurrens på samma sätt som i ett kompisgäng bestående av enbart tjejer. Det är ingen tjej som försökt "omvända" er, då? Man har ju också hört uttrycket "faghag", alltså en straight tjej som mestadels umgås med bögar och älskar (och kanske till och med tänder på) allt vad gaykultur heter.

För min del så har det absolut hänt, kanske inte verkligen helt och hållet omvända, men...undersöka saken genom att ge mig en kyss eller liknande, lite plumpa försök till att ragga liksom. Men inget allvarligt.
Sen kan det säkert ha att göra med att vilja ha något man inte kan få, jag vet för min egen del så kan ju vissa straighta killar ha en annan aura av sexighet kring sig än andra bögar, just för att jag vet att jag inte kan få dem, och ha nån slags fantasi om att de ska vilja prova att sätta på mig...
Men det är bara jag
Skulle kunna gissa att det är något liknande som försigår i brudars huvuden...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in