2014-04-24, 11:53
Medlem
Rasande-Roses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 199011x
Haha, ja, det verkar så.

Som sagt, det där var 80-talet.
Grindr är det närmaste man kommer "spontana" möten idag.
Citera
2014-04-24, 12:01
Medlem
hvita.nhegrers avatar
Är det vanligt att bögar spräcker röven på varandra vid sex?

Är liten kuk en fördel vid analsex? Har små kukar hög status bland bögar?
Citera
2014-04-24, 19:17
Medlem
Rasande-Roses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer

Ingen aning. Förmodligen inte vanligare än heterosexuella par som gör det.
Citera
2014-04-24, 20:03
Medlem
Milizers avatar
Jag är konsult för en firma som gör saker till Pridefestivalen.

Kring Pridefestivalen har det nästan blivit ett MÅSTE för politiker av alla färger att gå i Pride-tåget. Men vilka - om någon av dessa - löper linan ut?

Är Mona Sahlin beredd att slicka fitta? Är Jan Björklund beredd att suga kuk?

För oss vore det förstås super om någon kunde "komma ut" på detta sätt, men detta inget annonsforum, så det är inget jag frågar efter här. Utan min fråga är:

Vore det ens möjligt för någon som Carl Bildt att erkänna offentligt att han hade satt på Gustav Fridolin i röven? Utan att bådas politiska karriärer hade varit stendöda.

Tänk på det, ni som tror att Sverige är ett tolerant samhälle.
Citera
2014-04-24, 22:00
Medlem
ActionFactorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hvita.nhegrer

Inte direkt. Att spräcka någon är ganska svårt att göra "av misstag". Röven är, precis som det mesta på människan, väldigt tänjbart.

Dom flesta önskar nog en medel, vilket passar då det är vad dom flesta har. Är den för liten känns den inte, är den för stor krävs det sån jävla uppvärmning.
Citera
2014-04-24, 22:05
Medlem
ActionFactorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milizer

Kring Pridefestivalen har det nästan blivit ett MÅSTE för politiker av alla färger att gå i Pride-tåget. Men vilka - om någon av dessa - löper linan ut?

För oss vore det förstås super om någon kunde "komma ut" på detta sätt, men detta inget annonsforum, så det är inget jag frågar efter här. Utan min fråga är:

Vore det ens möjligt för någon som Carl Bildt att erkänna offentligt att han hade satt på Gustav Fridolin i röven? Utan att bådas politiska karriärer hade varit stendöda.

Känns inte riktigt som att du borde göra jobb till Pride-festivalen om du tror att karriärer hänger i deras sexuella läggning. I Sverige är det just nu viktigast för politiker snarare att visa att dom stödjer all kärlek, oavsett vilket kön. Det är vad som gör en poppis.

Det finns bögar i politiken, flator också. Sen hade det varit fruktansvärt onödigt för Carl Bildt att ens erkänna det, då det inte angår någon annan än honom och Gustav.
Citera
2014-04-26, 11:36
Medlem
Rasande-Roses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ActionFactory
Känns inte riktigt som att du borde göra jobb till Pride-festivalen om du tror att karriärer hänger i deras sexuella läggning. I Sverige är det just nu viktigast för politiker snarare att visa att dom stödjer all kärlek, oavsett vilket kön. Det är vad som gör en poppis.

Det finns bögar i politiken, flator också. Sen hade det varit fruktansvärt onödigt för Carl Bildt att ens erkänna det, då det inte angår någon annan än honom och Gustav.

Jag tror inte alls man blir särskilt "poppis" bland allmänheten för att man som politiker går med i Pride och stödjer "all kärlek" (även äldre nudistmän/lädermän och deras "kärlek" till lyktstolpar mm.). Det handlar om den falska populariteten de får på twitter. Men på twitter finns inte den svenska allmänheten. Där finns bara ett par hundratal queerfeminister på södermalm.

Det är ju därför "twitterstormar" är så himla oviktiga och irrelevanta i alla sammanhang.
Citera
2014-04-26, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milizer

Det finns väldigt mycket HBTQ-ogillande eller hat fortfarande. Många i frågan säger inte vad dom egentligen tycker om bögar.
Citera
2014-04-26, 12:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Youngbae
Men snälla, lever du på 80-talet eller?

Alltså, skapa en profil på QX och du har minst 20-30 förslag om anonymt sex med män inom en dag. Jag skulle kunna om jag var bi eller gay kunna knulla inom 30 minuter och då är det restid inkluderat.

De flesta bögar gillar att knulla och med många, sen finns det självklart de som håller ihop också men standardbögen som jag har märkt av är precis lika kåt som alla andra killar med en oändligt enklare köttmarknad än en heteros.
Citera
2014-04-26, 16:36
Medlem
Rasande-Roses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaegernz
Alltså, skapa en profil på QX och du har minst 20-30 förslag om anonymt sex med män inom en dag. Jag skulle kunna om jag var bi eller gay kunna knulla inom 30 minuter och då är det restid inkluderat.

De flesta bögar gillar att knulla och med många, sen finns det självklart de som håller ihop också men standardbögen som jag har märkt av är precis lika kåt som alla andra killar med en oändligt enklare köttmarknad än en heteros.

Sanning med modifikation.
Det beror på vilken ålder du anger på din profil.
Jag har testat med allt från 16 till 30. Sätter jag åldern till 16 så blir det hundratals sexförslag. Sätter jag åldern till 30 så blir det ett brev i veckan, max. Detta gäller t.om. när jag använder mina riktiga bilder både på 16-årsprofilen och 30-årsprofilen (Qruisergubbarna är alltså främst intresserade av att få ligga med barn). Qruiser påvisar tyvärr hur hbtq-communityt fortfarande hänger samman med smygpedofila gubbtroll. Nästan alla sexförlag du får på Qruiser kommer från gubbar. Vill man ha sex med jämnåriga så är det mer av en smyglek, där man besöker varandras profiler i månader innan någon vågar skriva och då blir det mer dösnack först
Senast redigerad av Rasande-Rose 2014-04-26 kl. 16:39.
Citera
2014-04-26, 16:42
Medlem
FromAnotherPlaces avatar
Frågan kanske har dykt upp förut, men med tanke på att HIV idag ökar bland homosexuella män i Sverige - hur vanligt, uppskattningsvis, är det att homosexuella använder kondom vid tillfälliga kontakter?
Citera
2014-04-26, 17:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FromAnotherPlace
Frågan kanske har dykt upp förut, men med tanke på att HIV idag ökar bland homosexuella män i Sverige - hur vanligt, uppskattningsvis, är det att homosexuella använder kondom vid tillfälliga kontakter?

Utan att vinkla det för mycket, så ökar det mer HIV-smitta bland heterosexuella än homosexuella, 55% vs 23%, resterande smittades genom modern som födde barnen redan smittade, injektioner och annat.

Personligen så har jag inte kondom vid tillfälliga kontakter. Och vet inte hur vanligt det är, men när jag talar med homosexuella vänner så tycks det vanligare bland dem som lever den 'homosexuella'-livsstilen med kondom än dem som inte lever det livet. Det baserat på att dem jag har sex med inte lever den homosexuella livsstilen, så absolut inte någon bra källa men det är en uppfattning.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in