2014-04-28, 23:54
Medlem
ActionFactorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FromAnotherPlace
Hur vanligt är det att ni bögar träffar killar som är s.k. binyfikna eller vad det kallas när heterokillar är nyfikna på andra killar?

Jag ska nog bryta trenden gällande det allmänna svaret på frågan, men jag har träffat en del. Många killar väljer också, just av rädslan "att vara bög", att kalla sig experimentiella. Tanken i deras huvud är nog rätt klar om vad dom är, det är bara ordet "bi" som tar emot. Skulle säga att 90% av dom binyfikna jag legat med nuförtiden är öppen med sin bisexualitet.
Citera
2014-04-28, 23:56
Medlem
DRD4s avatar
Hur många ONS har du haft oskyddad sex med?
Citera
2014-04-29, 23:36
Medlem
Rasande-Roses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DRD4

Ännu så länge; 0.
Har inte heller haft oskyddat sex med de pojkvänner jag haft.
Det är mer hygieniskt att använda kondom, så skulle göra det även om där inte förelåg någon risk för sjukdomar. Det är ungefär samma logik som jag kör med då jag på jobbet använder plasthandskar då jag rensar avlopp.
Senast redigerad av Rasande-Rose 2014-04-29 kl. 23:42.
Citera
2014-04-29, 23:40
Medlem
Jag har en fördom att vissa bögar egentligen inte är bögar utan använder homosexuella sexualakter antingen för den rent fysiska njutningen eller som självskadebeteende, kommentarer på detta?
Citera
2014-04-29, 23:44
Medlem
Rasande-Roses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge
Jag har en fördom att vissa bögar egentligen inte är bögar utan använder homosexuella sexualakter antingen för den rent fysiska njutningen eller som självskadebeteende, kommentarer på detta?

Unga killar som säljer sex, kan jag mycket väl tänka mig gör det mest utifrån självskadebeteendet.
Sen så finns väl en hel del lagda åt det smygbisexuella hållet, men som tar steget över till den homosexuella livsstilen för att de helt enkelt inte är tillräckligt attraktiva/socialt kompetenta för att få ha sex med kvinnor.
Citera
2014-04-29, 23:59
Medlem
Serialfreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.gegge

Jag tror att många använder sig av homosexuella kontakter just enbart för njutning. Iallafall har jag fått den uppfattningen att det är vanligt. Visst finns det säkert ett självskadebeteende hos vissa som använder sig av sex för att skada sig själva. Men om jag skall vara helt ärlig så tror jag att många män vänder sig till andra män för sex just för att det kan vara okomplicerat. Man får ligga och ha njutning och sedan bara återgå till sitt vanliga liv. Sen finns det säkert några som "väljer" en homolivsstil just för att det är lättare för dem.
Citera
2014-04-30, 00:01
Medlem
Serialfreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DRD4

Några stycken om jag skall vara helt ärlig. Men oftast så skyddar jag mig när det gäller ONS. De pojkvänner jag haft så har jag haft en hel del oskyddat sex med.
Citera
2014-04-30, 00:05
Bannlyst
Någon bög här som blivit gravid av sex?
Citera
2014-04-30, 00:14
Medlem
Haak0ns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NURS3

Minst flera stycken. Det är väldigt vanligt.
Citera
2014-04-30, 00:14
Medlem
Rasande-Roses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NURS3

Citera
2014-04-30, 06:40
Medlem
Starrshipps avatar
Varför måste bögarna vara så feminina?
Citera
2014-04-30, 08:41
Medlem
Serialfreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Starrshipp
Varför måste bögarna vara så feminina?

Det måste de inte vara. Jag är en rätt så manlig kille med "killintressen". Enda skillnaden mot andra män är att jag har sex med andra män. Det finns en del del feminina män i bögvärlden och det finns en syn på att bögar skall vara så. Därför är det lätt att falla in i det mönstret.

Många av fjollfasonerna kommer nog av att man inte riktigt hittar sin plats i "samhället" då är det lätt att överdriva lite för att få ta plats och sticka ut.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in