Ratad, varför är du så inställsam?
Det förvånar mig lite att en människa med ditt handikapp har förmågan att vara såpass manipulativ.
Citat:
Ursprungligen postat av Ferdawoon
Det är liksom lite döfött redan från början, och det vet jag om, men jag vet också att när jag inte har någon framgång så är det inte på grund av min klädsmak, mina extra kilon, att jag känner mig gammal, eller något annat utan det är något som egentligen är bortom min kontroll. Det är alltså inte "mitt fel" att jag blir nobbad.
Kort och gott: Det är ett sätt att ragga utan att behöva ta nederlag.
Men inte är väl en exklusiv klädsmak någon av de mer högprioriterade egenskaperna bland bögar?
Extrakilon går ju som bekant att banta/träna bort. Och hur lastgammal sa du att du var nu igen? Hela 29 år va?
Är du ledsen för att du aldrig fått visa din kärlek öppet utan folkets ogillande blickar?
Men det är knappast någon fara när du befinner dig bland kvinnor (västerländska) eller heterosexuella vuxna par, de är nog mer mogna och mindre fördömande än diverse finniga tonårsligister samt alla stockkonservativa gamla surgubbar.
Citat:
Ursprungligen postat av Ferdawoon
Det får mig att tänka på om jag bara var en i mängden för personen eller hur det egentligen låg till med den relationen.
Heterokillar har en tendens att inte ha legat runt med bögar och bin lika mycket och jag är därför mer unik för honom. Det låter ju iofs som att heterosexuella killar inte får ligga särskilt mycket över lag..
Kort och gott: Det är trevligt att hitta en kille som inte gör att man blir buksvåger med hälften av bekantskapskretsen..
Ledsen att behöva säga det här men de flesta
är bara en i mängden och inte så speciella som de kanske skulle vilja vara. Det är ett väldigt individualistiskt tankesätt som du visar här ovan.
De egenskaper en kille uppskattar hos dig kan han likväl hitta hos någon annan såvida du nu inte är ett äkta unikum med säregna drag och förmågor. Hoppas du inte tyckte att detta lät för krasst, det är väl till ens bästa att alltid försöka se på världen utifrån ett realistiskt blickfång.