Citat:
Ursprungligen postat av Ferdawoon
Ingen aning om det är vanligt eller inte men det är knappast otänkbart!
Hänt mig ett par gånger i förhållanden att jag sugit av min kille tills han kommer, även om jag själv kanske inte är superkåt och vill komma. Tjänster och gentjänster! Och om han är natt-kåt och jag sover i samma säng, varför ska jag inte hjälpa till? Visst, är jag sjuk eller redan somnat är ju en sak, men vafan.. Lite får man ju ställa upp på, det är väl en av plikterna som pojkvän?
Sedan är jag ju oftast rätt upphetsad av min pojkvän. Tillräckligt mycket för att vilja ha honom som pojkvän om inte annat!. Så det är knappast någon stor uppoffring.
Det finns länder där det inte anses gay att sätta på en homosexuell man i analen, bara den som tar emot är bög, den som sätter på kan fortfarande vara macho.
Som de säger: "A hole is a hole"!
Dock är den åsikten inte särskilt vidspredd bland mina snyggare heterokompisar 
Hehe nej precis. Det handlar mycket om vad som är socialt accepterat. Där det är mer okej, där har en större andel killar sex med varandra än där det inte är accepterat. Många är rädda för allt som har med bögar att göra just för att skydda sig själva, man vill inte bli förknippad med "det folket". Det finns dom som bekämpar skönjandet av den egna bisexuella böjelsen genom att konsekvent hata allt som berör ämnet. Vissa överför eller projicerar detta på andra genom att misstänka dem för att verka bögiga... osv... den där sortens moralbögar är skadade av kulturnormen, hat-problemet är symtomatiskt s a s. Dessa individer skulle aldrig bekämpa sin egen sexuella läggning så våldsamt i en kultur där homosexuella handlingar hörde till vardagen.
Tänk på saken, muslimerna påstår ofta att det inte finns några homosexuella muslimer. Homosexualitet är något mycket fult i många av dessa länder, och en sådan usling vill man ju inte vara, alltså knäcker man idéen att endast den som tar emot är bög, allt annat är okej. Dvs bli avsugen suga kuk runka slicka och kanske bajsa. Lite sundare än vissa andra idéer kan man tycka i alla fall, bättre att låtsas att man inte är bög och knulla killar ändå.
Jag tänker mer så här: en mun är en mun, en är ju verkligen bara en mun... En kuk är lite hud, jag blir inte rädd av att beröra en mans armar, så varför kuken? Bara hud och kött...
Jag ser det kliniskt. Jag kan inte se någon anledning att äcklas av det, eller bli rädd för det...
Jag tycker att man är bög om man kan bli kär i en kille. Det har jag aldrig blivit och det tror jag nog inte att jag kan bli heller.
Nu har jag rökt på så jag vet inte vad jag har svamlat om...
Sug kuk amigos.