2012-11-26, 13:54
Medlem
PseudonymouZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rasande-Rose
Förmodligen ovanligt. Betydligt ovanligare än att en kvinna blir tagen på tuttarna på heterokrogen.
Nej.

Lös i magen blir man då det blir vätskeansamling i tjocktarmen. Sperman hamnar i ändtarmen (som vanligtvis är tom) och du blir således inte lös i magen, såvida du inte redan var nödig under själva samlaget.

Nej.

Jag har varit på gayklubbar och där tafsas det och raggas mer än på heteroställen generellt sett. Det har inte hänt bara en gång att en man gjort närmanden på olika sätt på dessa ställen. Jag har inte varit inbjudande eller direkt bögig, bara vanligt party.

Kanske är vanligare att en MENA tafsar på blonda tjejer på sunkiga blattehak med europop, men jämför du en gayklubb med en städad bar/pub/restaurang så tafsas det inget alls på den lilla städade baren.
Senast redigerad av PseudonymouZ 2012-11-26 kl. 13:56.
Citera
2012-11-26, 13:55
Medlem
PseudonymouZs avatar
Va tycker ni om låten "homotider" med Onkel Kånkel?

"Homotider, jag känner att jag börjar få fjong,
det måste vara bögsäsong..."

Ollon mot ollon.
Citera
2012-11-26, 14:01
Medlem
johanness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PseudonymouZ
Nej.

Jag har varit på gayklubbar och där tafsas det och raggas mer än på heteroställen generellt sett. Det har inte hänt bara en gång att en man gjort närmanden på olika sätt på dessa ställen. Jag har inte varit inbjudande eller direkt bögig, bara vanligt party.

Kanske är vanligare att en MENA tafsar på blonda tjejer på sunkiga blattehak med europop, men jämför du en gayklubb med en städad bar/pub/restaurang så tafsas det inget alls på den lilla städade baren.
det handlar ganska mycket om vilken gayklubb man går till. det finns städade gaybarer där folk tar illa upp ifall någon tafsar – ett lokalt exempel i stockholm är väl torget om det fortfarande finns. vill man att det ska vara mer rakt på sak uppsöker man lämpligen en gaybar där tafsande är mer OK. vill man inte bli tafsad på ska man givetvis undvika de senare.
Citera
2012-11-28, 15:00
Medlem
grevenplasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av johannes
det handlar ganska mycket om vilken gayklubb man går till. det finns städade gaybarer där folk tar illa upp ifall någon tafsar – ett lokalt exempel i stockholm är väl torget om det fortfarande finns. vill man att det ska vara mer rakt på sak uppsöker man lämpligen en gaybar där tafsande är mer OK. vill man inte bli tafsad på ska man givetvis undvika de senare.
Jo torget finns kvar, jag var där i fredags och lördags. Går man till kolingsborgs gayklubbar(garage och paradise) så finns det risk för lite tafsande. Men det har inte hänt mig så länge jag inte velat. Det är just när man dansar med någon då tafset kommer fram.

En intressant sak är att första gången för mig på gayklubb var förra helgen och den här helgen. Jag åkte upp till till en polare i sthlm och vi gick ut. Men jag som är van vid att vakterna kollar legg, så hände inget sådant vart vi än gick. Hel mysko tycker jag fortfarande. Atmosfären var underbar men jag är ingen klubbmänniska egentligen så gillar jag gayklubbarna. En helt ny värld har öppnats för mig och den ska utforskas mer.
Citera
2012-12-02, 21:51
Medlem
PseudonymouZs avatar
Som jag har förstått det, så är det ganska vanligt i gayvärlden att det finns vissa killar som gillar att suga tills det går utan att kräva något tillbaks, fattar inte den grejen? Man vill väl komma själv också liksom?

Jag skulle lugnt kunna tänka mig att dra på en porrfilm och bli avsugen av en man tills jag kommer - en regnig tisdag. Som en säger i "Dobermann", "ibland är en mun, bara en mun...".

Men jag tycker egentligen inte att jag är bi för det...
Citera
2012-12-03, 20:59
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Som jag har förstått det, så är det ganska vanligt i gayvärlden att det finns vissa killar som gillar att suga tills det går utan att kräva något tillbaks, fattar inte den grejen? Man vill väl komma själv också liksom?

Jag skulle lugnt kunna tänka mig att dra på en porrfilm och bli avsugen av en man tills jag kommer - en regnig tisdag. Som en säger i "Dobermann", "ibland är en mun, bara en mun...".
Ingen aning om det är vanligt eller inte men det är knappast otänkbart!
Hänt mig ett par gånger i förhållanden att jag sugit av min kille tills han kommer, även om jag själv kanske inte är superkåt och vill komma. Tjänster och gentjänster! Och om han är natt-kåt och jag sover i samma säng, varför ska jag inte hjälpa till? Visst, är jag sjuk eller redan somnat är ju en sak, men vafan.. Lite får man ju ställa upp på, det är väl en av plikterna som pojkvän?
Sedan är jag ju oftast rätt upphetsad av min pojkvän. Tillräckligt mycket för att vilja ha honom som pojkvän om inte annat!. Så det är knappast någon stor uppoffring.

Citat:
Men jag tycker egentligen inte att jag är bi för det...
Det finns länder där det inte anses gay att sätta på en homosexuell man i analen, bara den som tar emot är bög, den som sätter på kan fortfarande vara macho.
Som de säger: "A hole is a hole"! Dock är den åsikten inte särskilt vidspredd bland mina snyggare heterokompisar
Citera
2012-12-04, 21:50
Medlem
PseudonymouZs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferdawoon
Ingen aning om det är vanligt eller inte men det är knappast otänkbart!
Hänt mig ett par gånger i förhållanden att jag sugit av min kille tills han kommer, även om jag själv kanske inte är superkåt och vill komma. Tjänster och gentjänster! Och om han är natt-kåt och jag sover i samma säng, varför ska jag inte hjälpa till? Visst, är jag sjuk eller redan somnat är ju en sak, men vafan.. Lite får man ju ställa upp på, det är väl en av plikterna som pojkvän?
Sedan är jag ju oftast rätt upphetsad av min pojkvän. Tillräckligt mycket för att vilja ha honom som pojkvän om inte annat!. Så det är knappast någon stor uppoffring.

Det finns länder där det inte anses gay att sätta på en homosexuell man i analen, bara den som tar emot är bög, den som sätter på kan fortfarande vara macho.
Som de säger: "A hole is a hole"! Dock är den åsikten inte särskilt vidspredd bland mina snyggare heterokompisar

Hehe nej precis. Det handlar mycket om vad som är socialt accepterat. Där det är mer okej, där har en större andel killar sex med varandra än där det inte är accepterat. Många är rädda för allt som har med bögar att göra just för att skydda sig själva, man vill inte bli förknippad med "det folket". Det finns dom som bekämpar skönjandet av den egna bisexuella böjelsen genom att konsekvent hata allt som berör ämnet. Vissa överför eller projicerar detta på andra genom att misstänka dem för att verka bögiga... osv... den där sortens moralbögar är skadade av kulturnormen, hat-problemet är symtomatiskt s a s. Dessa individer skulle aldrig bekämpa sin egen sexuella läggning så våldsamt i en kultur där homosexuella handlingar hörde till vardagen.

Tänk på saken, muslimerna påstår ofta att det inte finns några homosexuella muslimer. Homosexualitet är något mycket fult i många av dessa länder, och en sådan usling vill man ju inte vara, alltså knäcker man idéen att endast den som tar emot är bög, allt annat är okej. Dvs bli avsugen suga kuk runka slicka och kanske bajsa. Lite sundare än vissa andra idéer kan man tycka i alla fall, bättre att låtsas att man inte är bög och knulla killar ändå.

Jag tänker mer så här: en mun är en mun, en är ju verkligen bara en mun... En kuk är lite hud, jag blir inte rädd av att beröra en mans armar, så varför kuken? Bara hud och kött...

Jag ser det kliniskt. Jag kan inte se någon anledning att äcklas av det, eller bli rädd för det...

Jag tycker att man är bög om man kan bli kär i en kille. Det har jag aldrig blivit och det tror jag nog inte att jag kan bli heller.

Nu har jag rökt på så jag vet inte vad jag har svamlat om...

Sug kuk amigos.
Citera
2012-12-08, 02:01
Medlem
Hur vanligt är det nu för tiden med partypulver i gaysvängen?
Minns en tid när var och varannan kille man träffade på nån klubb var tjackade eller E:ade.
Citera
2012-12-08, 11:58
Medlem
johanness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av G.Loomis
Minns en tid när var och varannan kille man träffade på nån klubb var tjackade eller E:ade.
det beror på var du befinner dig. i sverige är mitt intryck att det är ganska ovanligt. tar man sig utanför landets gränser blir bilden däremot en helt annan.
Citera
2012-12-08, 16:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av johannes
det beror på var du befinner dig. i sverige är mitt intryck att det är ganska ovanligt. tar man sig utanför landets gränser blir bilden däremot en helt annan.

Ok. Ja, jag har väl inte varit ute många gånger på gayklubb på bortåt 10-år i Sverige vid det här laget.
Så tiderna har tydligen förändrats.
Citera
2012-12-09, 19:53
Medlem
johanness avatar
Citat:
Ok. Ja, jag har väl inte varit ute många gånger på gayklubb på bortåt 10-år i Sverige vid det här laget.
Så tiderna har tydligen förändrats.
jag tror det var fem år sedan jag var på gayklubb i sverige sist, så min bild är inte helt färsk. jämfört med utlandet tycker jag hur som helst att det alltid varit tunnsått med knark i svenska gaysammanhang; det är alltså inte en ny utveckling jag pratar om.
Citera
2012-12-11, 14:49
Medlem
Poisonouss avatar
Citat:

Det är inte helt ovanligt.

Vanligast är det i en mycket speciell, något beryktad, krets.
Den består av ett tiotal bög-grabbar i åldern 18-25 som med något slags mått skulle kallas "snygga men slampiga", dvs. de kan tänka sig att ligga mot ersättning, vare sig det är droger, drinkar, pengar eller prylar. Och centerpersonen i detta är en välbärgad man i 55-årsåldern som strör detta omkring sig, framförallt partypulvret kokain. Om jag inte minns fel så ligger den våningen han äger på en dyr gata på Östermalm, dit han då efter en utekväll vid VIP-bordet på bögklubbarna, drar hem dessa tio killar som svansar efter honom, bjuder på årgångsviner och koks, och sedan sätter på dem en efter en.
Ett ganska välkänt rykte i bögvärlden nu för tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in