2012-09-22, 00:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mrtouren
När "Upptäckte ni att ni var bögar"?

Runt 10 år, vid 14 (början av min pubertet) var det glasklart.
Citera
2012-09-28, 00:15
Medlem
Milizers avatar
Hur ser ni bögar på kvinnors kroppar? Är de motbjudande för er med sina rundade former, fläskiga bröst, blod som rinner ur deras slemmiga fittor? Eller varför föredrar ni manskroppar?
Citera
2012-09-28, 07:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milizer
Hur ser ni bögar på kvinnors kroppar? Är de motbjudande för er med sina rundade former, fläskiga bröst, blod som rinner ur deras slemmiga fittor? Eller varför föredrar ni manskroppar?

Män har vackrare former rent estetiskt, luktar bättre. Gillar lite lätt behåring också! Vem föredrar inte heller en saftig kuk framför en fitta?
Angående kvinnors kroppar är jag nog neutral, ibland kan jag tycka att en kvinna är vacker. Men tycker att runda former ofta blir tråkigt. Bröst, njaa... Verkar mest opraktiskt.
Citera
2012-09-28, 10:44
Medlem
Gosifs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av quijio
Män har vackrare former rent estetiskt, luktar bättre. Gillar lite lätt behåring också! Vem föredrar inte heller en saftig kuk framför en fitta?
Angående kvinnors kroppar är jag nog neutral, ibland kan jag tycka att en kvinna är vacker. Men tycker att runda former ofta blir tråkigt. Bröst, njaa... Verkar mest opraktiskt.

Men känns det inte konstigt att penetrera en killes röv? Känns på något sätt ändå att en del killar inte är så hygieniskt lagda. Kanske är en individuell fråga självfallet.
Citera
2012-09-28, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Men känns det inte konstigt att penetrera en killes röv? Känns på något sätt ändå att en del killar inte är så hygieniskt lagda. Kanske är en individuell fråga självfallet.

Naah. Jag menar, varför skulle det vara mindre hygieniskt att sätta på en kille i röven än att sätta på en tjej? Då självklart förutsatt att de båda tvättar sig normalt...
Citera
2012-10-08, 16:44
Medlem
Pusts avatar
Om jag ser en tjej som jag tycker har ett trevligt utseende längtar jag efter att få se henne naken. Men jag skulle nog egentligen tycka att det var ganska trist att bara kunna gå in i ett omklädningsrum eller i en bastu och få det överstökat med ett fingerknäpp.

Tycker ni aldrig att det blir tråkigt att inte kunna vara nyfikna?
Citera
2012-10-08, 16:57
Medlem
Q2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pust
Om jag ser en tjej som jag tycker har ett trevligt utseende längtar jag efter att få se henne naken. Men jag skulle nog egentligen tycka att det var ganska trist att bara kunna gå in i ett omklädningsrum eller i en bastu och få det överstökat med ett fingerknäpp.

Tycker ni aldrig att det blir tråkigt att inte kunna vara nyfikna?

Menar du om du ser en tjej i badhuset då eller?

För om jag ser en snygg och attraktiv kille på bussen eller i tunnelbanan så följer jag ju liksom inte efter honom tills han klär av sig i ett offentligt omklädningsrum/bastu. Det vore ju något underligt beteende.
Citera
2012-10-08, 17:08
Medlem
Pusts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Q2
Menar du om du ser en tjej i badhuset då eller?

Nja, menade nog i allmänhet. Men visst.

Citat:
För om jag ser en snygg och attraktiv kille på bussen eller i tunnelbanan så följer jag ju liksom inte efter honom tills han klär av sig i ett offentligt omklädningsrum/bastu. Det vore ju något underligt beteende.

Nej, det förstår jag nog. Vad jag menade var att ni ju inte riktigt kan tala om första gången ni såg någon naken och så vidare.
Citera
2012-10-08, 17:46
Medlem
Q2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pust
Nej, det förstår jag nog. Vad jag menade var att ni ju inte riktigt kan tala om första gången ni såg någon naken och så vidare.

Visserligen är väl den manlige kroppen inte särskilt mystisk för en annan man såsom kanske det andra, motsatta, könet är men likväl är det skillnad på erotisk nakenhet och vanlig nakenhet.

Och om du vore sexuellt intresserad av en mans kropp blir den spännande nog oavsett hur många nakna gubbar du sett i omklädningsrummet som barn eller skolkamrater efter idrottslektionens ansträngningar.

...

Nu när jag tänker efter så fick jag min kompis (kille) ta av sig sina kläder och jag minns hur upphetsad jag blev och intresserade mig för hans kropp - vid den tiden visste jag väl inte riktigt varför jag var intresserad.

Var/är själv väldigt blyg vad gäller nakenhet, i synnerhet i offentliga utrymmen och hade inte sett min kompis utan kläder. Så visst nog finns det spänning och mystik vad gäller nakenhet för människor av ens eget kön
Senast redigerad av Q2 2012-10-08 kl. 17:49.
Citera
2012-10-08, 19:46
Medlem
DrickaLattes avatar
Fantiserar ni om att en stor och muskulös kille lägger sig över eran kropp och pumpar er i röven med sin saftiga kuk samtidigt som han håller fast er medan ni stönar och gnyr?

Citera
2012-10-08, 23:50
Medlem
Q2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrickaLatte
Fantiserar ni om att en stor och muskulös kille lägger sig över eran kropp och pumpar er i röven med sin saftiga kuk samtidigt som han håller fast er medan ni stönar och gnyr?

Det har både hänt att jag drömt och dagdrömt om att Pavel Novotny sätter på mig ja - det hände däremot mest när jag var i 15-17-årsåldern och var som mest porrberoende och var specifikt just då inne i en tjeckisk bögporr-period. (Tjecker och Östeuropéer är väldigt bra på bögporr överhuvudtaget måste jag få påpeka).

...

Jag är dock bara intresserade av muskulösa killar när jag är riktigt kåt, direkt efter utlösning blir jag lite smått äcklad av en biffig kropp (seriöst, rent icke-sexuellt så är muskler rätt fula, klumpiga och tycks sakna funktion).

...

Varför du undrar har säkerligen att göra med att du vill projicera din idealbild av en riktig man på vad bögar har som erotisk dröm
Senast redigerad av Q2 2012-10-08 kl. 23:55.
Citera
2012-10-08, 23:58
Medlem
Varför läspar en del feminina bögar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här