2024-06-21, 15:41
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
r tatuerad p 70% av huden. Gillar jag tatueringar p tjejer- nej faktiskt inte. Gillar jag andras tatueringar- n inte direkt.

Kul grej att gra bara.
Citera
2024-06-21, 16:14
Medlem
santos_devilles avatar
Jag fattar fortfarande inte varfr inte alla kvinnor r nakna p sommaren. S sjukt, jag sa detta 1993 och str fortfarande bakom det
Citera
2024-06-21, 16:15
Medlem
santos_devilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DisposableGarbage4
r tatuerad p 70% av huden. Gillar jag tatueringar p tjejer- nej faktiskt inte. Gillar jag andras tatueringar- n inte direkt.

Kul grej att gra bara.

Lite samma, men har inga problem med feminina tatueringar p benen p tjejer
Citera
2024-06-21, 16:29
Medlem
DisposableGarbage4s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av santos_deville
Lite samma, men har inga problem med feminina tatueringar p benen p tjejer
N absolut s kan jag uppskatta ngon vlgjord tatueringar p tjejer. Men har hon flera s blir jag lite avtnd. Men ingen deal breaker bara fr det.

Och varfr r trden s fokuserad p tjejer? Det r nog fler killar som har gaddningar n brudar.
Citera
2024-06-21, 16:58
Jag tycker nog att mnga kan rocka en skn tatuering. Grundproblemet r att konstverket mste "underhllas" och fyllas i med jmna mellanrum, annars fr du den dr kkfararestetiken. Det r hr agnarna sllas frn vetet! En gammal grgrn drake p vaden frn 2003 imponerar fga. Det kostar p att vara fin!
Citera
2024-06-21, 17:08
Medlem
Men krringar ver 50 ska malas ner till kttfrs eller exporteras till negerlnder. Problemet lst!
Ser inget strre problem med att folk tatuerar sig. Det jag str mig mest p r att de hela tiden krver att andra ska uppskatta deras urfula objekt. Folk har ju smak som en sjmans rvhl smakar!!!
Citera
2024-06-21, 17:12
Citat:
Ursprungligen postat av Gyros
Men krringar ver 50 ska malas ner till kttfrs eller exporteras till negerlnder. Problemet lst!
Ser inget strre problem med att folk tatuerar sig. Det jag str mig mest p r att de hela tiden krver att andra ska uppskatta deras urfula objekt. Folk har ju smak som en sjmans rvhl smakar!!!
Hur smakar en sjmans rvhl? Smakar den bttre eller smre om sjmannen r tatuerad?
Citera
2024-06-21, 17:20
Medlem
Folketstempels avatar
Tycker mn om tatueringar som kvinnor gr, eller hellre utan? Ingen som har en sikt att dela med sig om min frga?

Citat:
Ursprungligen postat av Folketstempel
Den "tatuerade influencern" r en typ som inspirerar mnga unga tjejer att se ut som dem.

Men jag antar att de flesta mn tycker de ser ut som smutsiga pundarluder och fredrar tjejer helt utan. Vad tror ni?

Bild
https://static.bonniernews.se/images...6x9/838@40.jpg
Citera
2024-06-21, 17:29
Medlem
Kilowattjagarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av berranisse
Det hr inlgget skrev jag 2005:
Jag fattar inte varfr man piercar eller tatuerar man sig.
Man ser en snygg ung, sexig tjej och s upptcker man att hon r tatuerad eller piercad. Snacka om att bli avtnd!

Varfr r det s hftigt att frstra sin kropp?

Jag fattar fortfarande inte varfr man frstr sin kropp med s mycket skit!

40-60 riga kvinnor med tatueringar ser ju bara patetiska och ljliga ut. Att det i dag finns vetenskapliga bevis p att tatuering innebr en kad cancerrisk, gr ju inte saken bttre.

Tyvrr blir cancerisken strre om man tar bort tatueringar, vilket gr att vi fr st ut med skrynkliga tatuerade gamla krringar.

Hos oss fr inga personer jobb som har tatuerat sig, tatuering visar bara hur omdmesls man r innanfr pannbenet, vad skulle nsta omdmeslsa phitt vara.

Svanktatuering, fy fan, kuken dalar ju som ett hstlv nr man str dr bakom och trycker p, hon tnkte tatuera in mina initialer nr hon gjorde sin svanktatuering men jag vgrade, tnk p nsta som ska st drbakom sa jag.
Var det inte Mike Tyson som sa att det bara r horor och slampor som har svanktatuering, inte ens han som har tatuerat hela kukhuvudet gillar svanktatueringar.

Jag har sett ngra snygga tatueringar men 99.99% av alla r skitfula.
Citera
2024-06-21, 17:31
Citat:
Ursprungligen postat av Kilowattjagaren
Jag har sett ngra snygga tatueringar men 99.99% av alla r skitfula.

Som allt annat som apor anvnder som signalering med andra ord.
Citera
2024-06-21, 18:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rouen
Hur smakar en sjmans rvhl? Smakar den bttre eller smre om sjmannen r tatuerad?
Det smakar saltaktigt, svettigt, unket och rejlt infekterad tarm. Nr du tvingas ta det hlet kan du endast hoppas p att slippa sjmask och strva krulliga hrstrn som fastnar i hals och tnder. Den smaken gr inte att f bort frn kroppen nr den vl satt sig. Mnga vljer att operera bort smaksinnet frn hjrnan, men ofta kvarstr fantomsmrtor.
Citera
2024-06-21, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Comitium
Fast kadettbaler p Karlberg r de i brjan av tjugo. Knappast 85-ringar.

85-ringar, Incels eller autister. Njd?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in