Citat:
Ursprungligen postat av
Rawbiz
Haha tack, "slipsfitta"..

Jag r hgutbildad men bor och jobbar i ett land dr det r 25+C 10 mnader om ret, s t-shirt r det. En av mina tatueringar tcker hela underarmen och r synlig hela tiden. S nej, jag dljer den absolut inte.
https://imgur.com/a/xNk47DJ
Den r vlgjord, men det r samtidigt ett vldigt neutralt motiv som omjligt kan leda till att ngon tar upp. Hade jag gjort samma sak med mitt uppochnedvnda kors med Jesus, som sitter ungefr likadant placerad, hade jag nog inte blivit lngvarig. Fast det beror vl p vilket land och s, men ven i Sverige har jag sttt p problem bland arbetsgivare som (kanske felaktigt) tror att kunder och leverantrer kan ta illa upp. Lr inte bli bttre nr jag fortstter med ockulta symboler p hnder och hals, men jag har alltid haft svrt fr att behlla arbeten oavsett, s om det visar sig bli ett hinder starkt nog att gra mig oattraktiv p arbetsmarknaden i sin helhet fr jag vackert stta mig p bidragstget. D slipper jag tminstone betala skatt
Hur jag vill se ut trumfar min syn p karrir - men d r jag ocks ganska skev i melonen.