hahah ass vad gay du r TS som gr runt och str sig p vad andra gr med sina kroppar, var glad du att att du inte r tatuerad och fr fortstta tillhra din imaginra verklass.
Mnniskan har tatuerat sig i flera tusen r av div. symbliska anledningar, frmst krigare/prster(andliga ledare) i olika folkslag, s fr mnga symboliserar det vl en sorts mental instllning till livet antar jag och dom traditionerna sitter uppenbarligen djupt rotade i vrat medvetande/samhlle d alla har starka sikter gllande tatueringar.
Jag brjade tidigt intressera mig fr tatueringar d jag sg det som ett statement mot samhllet och dess normer typ, allts man kunde visa vem man var genom att sitta i en studio ngra minuter, bde visa det bokstavligt talat genom valet av motiv, men ocks bildligt talat genom att bara vara tatuerad.
Nu har jag vldigt mycket tatueringar och vldigt synliga och mitt liv r alldeles underbart, och att sdana som ts undviker mig r ju precis det jag ville frn brjan, success!!
Men i rlighetens namn s funkar tatueringar inte s heller, allts det r ju ett YTTERST begrnsat antal mnniskor som ogillar tatueringar till den grad att dom undviker tatuerade mnniskor, min far r en hgt utbildad lkare och vldigt tatuerad, jag kan ju sga att han enbart fr ta emot lovord bde frn patienter och landstings-hjdare.
Tatueringar har tyvrr tappat sin sjbuse-bild.
Och jag har av outgrundliga anledningar bytt ut min vnskapskrets frn becknare och frortare till att numera till stordel best av verklasskillar fdda med mycket pengar, sdana jag aldrig ngonsin trodde jag skulle hnga med.
Men till slut r ett yttre endast ett yttre och inget annat n ngot att vila gonen p, personen under ytan finns bakom det yttre och d passar vem som helst ihop oavsett utseende eller vilken samhllsklass man r fdd i.
Det enda problemet r att jag ibland blir nekad att komma in p ngra av klubbarna mina nya homies r stammisar p!