2011-11-23, 00:00
Medlem
Langsdales avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterDenSvenske
Vem fan som har mer en n tvsiffrig iq lser en bok om ngon jkla fotbollspelare? Tatueringar r vidriga och visar helt klart att man inte r srdeles smart eller tillhr de hgre samhlsklasserna.

Du vet att de flesta svenskar har ett IQ som r tvsiffrigt? Medelsnittet i Sverige r 99.

Tatueringar som r snygga har jag inget emot, skulle inte ha emot att skaffa en sjlv. Men tribaler r s sjukt fult s man blir lite frbannad. Folk som stter stjrnor ver armbgarna r ocks ruskigt fult, man kan inte ens sjlv tycka det ser snyggt ut om man har det.

Men tjejer som har "Megan fox-tatueringen" blir ju sexigare, om de redan r snygga. Dock s tycker jag hennes text r lite lng men en kort text p revbenen p tjejer r sjukt snyggt.
Citera
2011-11-23, 00:01
Medlem
Dagens unga har inte en susning om den misr de flesta av dem kommer att uppleva nr de r i pensionsldern sjlva. Inga pengar oavsett gaddad eller inte...Men visst,var glada att ni inte bor i U-lnder..
Citera
2011-11-23, 00:08
Medlem
maskinensoldats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4-1-K
Jag mste hlla med om att tatueringar (frmst p tjejer) ger en bild av white-trash. s jag r egentligen emot tatueringar, men att t ex gadda AIKs klubbmrke p hjrtat, eller (fr den sneknullade) hifs skld p armen, har jag ingenting emot.

Skojar du med mig?
Att tatuera in ett klubbmrke r vl att n toppen av WT. Hur fult r det inte med ett DIF mrke p axeln, eller att skriva AIK med "old english" p armen. Det r ju WT om ntt!
Citera
2011-11-23, 01:05
Medlem
AceKadabras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheMentalita
Minst 1 brud i veckan p min facebook lgger ut nya taueringsbilder. Alltid citat. Alltid p engelska.
"Never regret anything that made you smile".
Spyr p fanskapet. Nog fr att jag sjlv med stor sannorlikhet kmr gra en tattoo inom kort, men fan heller en av alla dessa jvla engelska citat-tatueringar. S jvla ljliga.

Nej, nej. Du ska vara ppen i sinnet och inte dma.

Det bsta (=mest tragiska) r dom som har felstavade eller "svenglish"-uttryck. Men nej, dom fr man heller inte dma. Dom r bara individuella och gr som dom vill, vilket ska hyllas.
Citera
2011-11-23, 01:28
Medlem
LaissezFaires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N2O/THC
Personligen har jag tatueringar fr att jag tycker att det r fantastiskt snyggt. Skulle det den vara p det viset att jag kommer att ngra det nr jag blir ldre, s kommer jag sannolikt att ha mer ngest ver det faktum att jag aldrig gjort ngot vildare/dummare n att tatuera mig under de yngre ren av mitt liv. Jag prenumererar allts p vertygelsen om att man ngrar det man inte gjort mer n det man faktiskt genomfrt.

Sedan om det skulle vara p det viset att folk ser mig som osannolik medlem av de hgre sammhllsklasserna p grund av mina tatueringar, s ser jag detta som en klar bonus, och kommer slunda att skaffa flera. Inte fr att jag har ngot emot ekonomiskt framgngsrika mnniskor, utan fr att jag har ngot emot mnniskor som tar stolthet i att tillhra en "bttre" klass n andra. Att differentiera frn dessa frlorare r allts trvrt.

Otroligt insiktsfullt, speciellt den fetlagda delen.
Precis s jag tnker om livet ocks, det jag tror man kommer fokusera p nr man ligger infr dden r inte hur otroligt mycket man ngrar sina tatueringar utan fokus lr ligga p hur mycket man vgade/provade/gjorde och alla de kvinnor man lyckades dra med sig hem i processen.
Citera
2011-11-23, 02:16
Medlem
Mujaheeds avatar
hahah ass vad gay du r TS som gr runt och str sig p vad andra gr med sina kroppar, var glad du att att du inte r tatuerad och fr fortstta tillhra din imaginra verklass.

Mnniskan har tatuerat sig i flera tusen r av div. symbliska anledningar, frmst krigare/prster(andliga ledare) i olika folkslag, s fr mnga symboliserar det vl en sorts mental instllning till livet antar jag och dom traditionerna sitter uppenbarligen djupt rotade i vrat medvetande/samhlle d alla har starka sikter gllande tatueringar.

Jag brjade tidigt intressera mig fr tatueringar d jag sg det som ett statement mot samhllet och dess normer typ, allts man kunde visa vem man var genom att sitta i en studio ngra minuter, bde visa det bokstavligt talat genom valet av motiv, men ocks bildligt talat genom att bara vara tatuerad.

Nu har jag vldigt mycket tatueringar och vldigt synliga och mitt liv r alldeles underbart, och att sdana som ts undviker mig r ju precis det jag ville frn brjan, success!!

Men i rlighetens namn s funkar tatueringar inte s heller, allts det r ju ett YTTERST begrnsat antal mnniskor som ogillar tatueringar till den grad att dom undviker tatuerade mnniskor, min far r en hgt utbildad lkare och vldigt tatuerad, jag kan ju sga att han enbart fr ta emot lovord bde frn patienter och landstings-hjdare.

Tatueringar har tyvrr tappat sin sjbuse-bild.

Och jag har av outgrundliga anledningar bytt ut min vnskapskrets frn becknare och frortare till att numera till stordel best av verklasskillar fdda med mycket pengar, sdana jag aldrig ngonsin trodde jag skulle hnga med.
Men till slut r ett yttre endast ett yttre och inget annat n ngot att vila gonen p, personen under ytan finns bakom det yttre och d passar vem som helst ihop oavsett utseende eller vilken samhllsklass man r fdd i.

Det enda problemet r att jag ibland blir nekad att komma in p ngra av klubbarna mina nya homies r stammisar p!
Senast redigerad av Mujaheed 2011-11-23 kl. 02:33.
Citera
2011-11-23, 04:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mujaheed
hahah ass vad gay du r TS som gr runt och str sig p vad andra gr

Du vet att gay betyder glad va? Allts motsatsen till vad TS r. Fail p dig.
Citera
2011-11-23, 04:21
Medlem
Mujaheeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fumod
Du vet att gay betyder glad va? Allts motsatsen till vad TS r. Fail p dig.

allts varfr skrev du ens detta?
Gay har flera betydelser p engelska, allts kan det (,och mste,) SKLART anvndas i olika sammanhang.

Finns ju inte s mycket mer att lgga till.

Eller trodde du inte att jag visste att gay ven betyder glad p engelska?
Och ven om jag inte hade vetat det s spelar det absolut noll roll i detta sammanhanget d jag inte menar glad, utan bg, allts har detta inget med glad att gra.

Nu ska jag ska efter ordet "bl" och rtta ngon som talar om drycken bl genom att upplysa denne om att "bl" faktiskt r en benmning p ett kroppsparti och inte alls en dryck.
Jag kommer gra skrattsucc inom en snar framtid.
Senast redigerad av Mujaheed 2011-11-23 kl. 04:29.
Citera
2011-11-23, 04:32
Medlem
bgar uppfattas som glada, s det har en hel jvla hg med det att gra. Ta och kamma dig.
Citera
2011-11-23, 05:04
Medlem
liiths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pelle49
Ne konappast, trender r varken konstanta eller stndigt stigande, dom frndras nert ocks. Nr vrt fretag skulle anstlla en ny sljare s var det en tjej med fina referenser och kunskaper som kallades till intervju. Nr hon kom in p kontoret s visade hon upp en vnsterarm och axel full med tatueringar. Chefen bad henne g meddetsamma - hon fick inte ens komma in p hans rum.
Han sa till oss att om ngon hr skaffade synliga tatueringar s skulle den f sparken meddetsamma.
Bra, tyckte majoriteten.

Hller med om trenderna men tycker synd om tjejen. Hade hon blivit avvisad om de var rr istllet fr gaddningar? kunde hon inte tcka dom med en trja?
Citera
2011-11-23, 08:21
Medlem
Aisoposs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av liith
Hller med om trenderna men tycker synd om tjejen. Hade hon blivit avvisad om de var rr istllet fr gaddningar? kunde hon inte tcka dom med en trja?

Det r lite fr enkelt lille vn ! rren kan man ju frutstta att de inte hamnat dr av fri vilja. Tatueringarna signalerar lite "jag bryr mig inte ett skit", dvs "jag r lite dum i huvudet". Vem vill ha en person som denna i sin organisation ?
Citera
2011-11-23, 08:29
Medlem
Aisoposs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dunham
Mnga arbetsgivare placerar tatuerat folk i ett fack vilket innebr att den tatuerade kan se fram emot lgre ln, lgre status och mer manuellt slitsamt arbete. Hela livet. Om man nu fr ett jobb verhuvudtaget...

Och kanske kommer detta ndras men det r s vrlden ser ut idag.

Lite vl enkelt lille vn. Om personen i frga har ambitioner och vill ngot med livet tror jag inte en blaffig ddskalle p armen frmjar karriren. En person som bde vill gra karrir och har lite innanfr pannbenet gr inte ngot s oklokt. Det r ju arbetsgivaren som har personens karrir i sina hnder inte tvrtom. Undantaget om man startar eget men d ska man g till banken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in