Citat:
Ursprungligen postat av
svettigafettsvinet
Var det inte ni som inte var "frdomsfulla" eller? Ni r kanske redan r ldre n vad jag r nu, so what? Skms ni inte ver att inte ha ngot meningsfullt och konstruktivt fokus i ert liv utan spendera tid och pengar p tatueringar?
Du det finns en ngorlunda objektiv estetisk som majoriteten av mnskligheten som har fungerande hjrna kan skriva under p.
hahaha! skms? vad vet du om ifall jag har ngot "meningsfullt och konstruktivt fokus" i mitt liv, bara fr att man har tatueringar innebr inte det att man inte har ngot fr sig, eller att man skulle vara nn "gangster", varfr ska du ens yttra dig om vad jag spenderar tid och pengar p? Tror du innerst inne r lite avundsjuk fr att du sjlv inte har modet och pengarna(tiden?) fr att tatuera dig men ven det r helt okej!
Frdomar bemts med frdomar!
Citat:
Ursprungligen postat av
PiusXIII
De flesta taueringar r fula och talanglsa. Dessutom r folks tatueringar ofta osammanhngande och gjorda av den tatuerade som rkar vara nrmast nr de fr lite pengar ver.
Resultatet r att vldigt mnga gr omkring och ser ut som klotterplank som ett gng ligister har gtt loss p p fyllan.
De finns mnga mindre vackra tatueringar men verkligen lngt ifrn alla! Finns ocks tatueringar som r riktiga konstverk som personen som br dom kan vara stolta ver! Alla vljer sjlv vilken stil osv man vill tatuera och vad du tycker r fult och talanglst kanske nn annan tycker r vackert, beauty is in the eye of the beholder!
Jag har aldrig tagit frsta bsta tatuerare, man gr sin research innan fr att hitta en bra tatuerare som passar den stilen du tnkt dig, ganska sjlvklart