Citat:
Ursprungligen postat av
svettigafettsvinet
Var det inte ni som inte var "fördomsfulla" eller? Ni är kanske redan är äldre än vad jag är nu, so what? Skäms ni inte över att inte ha något meningsfullt och konstruktivt fokus i ert liv utan spendera tid och pengar på tatueringar?
Du det finns en någorlunda objektiv estetisk som majoriteten av mänskligheten som har fungerande hjärna kan skriva under på.
hahaha! skäms? vad vet du om ifall jag har något "meningsfullt och konstruktivt fokus" i mitt liv, bara för att man har tatueringar innebär inte det att man inte har något för sig, eller att man skulle vara nån "gangster", varför ska du ens yttra dig om vad jag spenderar tid och pengar på? Tror du innerst inne är lite avundsjuk för att du själv inte har modet och pengarna(tiden?) för att tatuera dig men även det är helt okej!
Fördomar bemöts med fördomar!
Citat:
Ursprungligen postat av
PiusXIII
De flesta taueringar är fula och talanglösa. Dessutom är folks tatueringar ofta osammanhängande och gjorda av den tatuerade som råkar vara närmast när de får lite pengar över.
Resultatet är att väldigt många går omkring och ser ut som klotterplank som ett gäng ligister har gått loss på på fyllan.
De finns många mindre vackra tatueringar men verkligen långt ifrån alla! Finns också tatueringar som är riktiga konstverk som personen som bär dom kan vara stolta över! Alla väljer själv vilken stil osv man vill tatuera och vad du tycker är fult och talanglöst kanske nån annan tycker är vackert, beauty is in the eye of the beholder!
Jag har aldrig tagit första bästa tatuerare, man gör sin research innan för att hitta en bra tatuerare som passar den stilen du tänkt dig, ganska självklart