2013-04-12, 21:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huntardo
Skippa melanhanden o handla på mtgox istället!

Har själv gjort misstaget o handlat från btcx flera ggr, då jag missförstod deras ToA, och trodde att man var tvungen o skicka in legg osv för verefiering, innan insättning kunde ske.

vilken insättningsmetod körde du? tid innan stålarna kom in?
Citera
2013-04-12, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av parrabol
Men dom kom in iaf, ska kolla snart igen

nu har mina oxå kommit in Köpte för 760 tror ja igår och med deras avgift blev det typ 860, imorse såg jag att det sjunkit så hoppas dt stiger till över 1000/bcoin som den låg på för nån dag sen
Citera
2013-04-12, 22:02
Medlem
2_Thumbs_Ups avatar
Coolt. CNBC har lagt till Bitcoin-data på deras hemsida.

http://data.cnbc.com/quotes/MTGOXUSD
Citera
2013-04-12, 22:02
Medlem
Atticus-Finchs avatar
Citat:
nu har mina oxå kommit in Köpte för 760 tror ja igår och med deras avgift blev det typ 860, imorse såg jag att det sjunkit så hoppas dt stiger till över 1000/bcoin som den låg på för nån dag sen

Då fungerar deras utbetalningar iaf, men det är fortfarande tomt på kontot
Nej nu börjar de arga emailen!
Citera
2013-04-12, 22:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Atticus-Finch
Då fungerar deras utbetalningar iaf, men det är fortfarande tomt på kontot
Nej nu börjar de arga emailen!

Men har du fått bekräftelsemejl att dom skickat din utbetalning? Tog typ 4 timmar från det att dom skickat kvittot tills jag såg dom fanns på min sr, jag hann t.o.m skicka till deras support o fråga och har inte ens fått svar därifrån än
Citera
2013-04-12, 22:25
Medlem
Atticus-Finchs avatar
Citat:
Men har du fått bekräftelsemejl att dom skickat din utbetalning? Tog typ 4 timmar från det att dom skickat kvittot tills jag såg dom fanns på min sr, jag hann t.o.m skicka till deras support o fråga och har inte ens fått svar därifrån än

Nej jag har inte fått någon bekräftelse över email öht, det skrev jag även i mailet till supporten men fick som sagt svaret att pengarna skulle komma igår.

Har dom på skype nu och de säger att de stängt SEB-kontot jag betalade in till. Men de ska försöka hitta min data osv...

Lite konstigt att man kan välja en icke existerande inbetalningsmetod och även nämna inbetalningssättet i supportmailen utan att det ringer en varningsklocka.
Citera
2013-04-12, 22:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Atticus-Finch
Nej jag har inte fått någon bekräftelse över email öht, det skrev jag även i mailet till supporten men fick som sagt svaret att pengarna skulle komma igår.

Har dom på skype nu och de säger att de stängt SEB-kontot jag betalade in till. Men de ska försöka hitta min data osv...

Lite konstigt att man kan välja en icke existerande inbetalningsmetod och även nämna inbetalningssättet i supportmailen utan att det ringer en varningsklocka.

Ja dt e lite märkligt, jag skaffade swish som jag förde över med, gjorde exakt som det stod.. Va orolig ett helt dygn att mina pengar skulle försvinna men 17.40 fick jag ett mejl med kvitto, sen orolig 4 timmar till.. tills jag just såg mina coins. Dum fråga kanske men skrev du in den koden du fick på insättningen, insättningsid eller va det hette? Var nästan så jag glömde den och då skulle det blivit förseningar stod det
Citera
2013-04-12, 22:46
Medlem
HappyEndingss avatar
Jag funderar på att sätta ihop någon liten app eller dyl som kollar kursen på Kapiton och de internationella kontinuerligt så man kan arbitraga. Någon som är sugen?
Citera
2013-04-12, 22:49
Medlem
Pedersons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HappyEndings
Jag funderar på att sätta ihop någon liten app eller dyl som kollar kursen på Kapiton och de internationella kontinuerligt så man kan arbitraga. Någon som är sugen?

Kör hårt
Citera
2013-04-12, 22:52
Medlem
HappyEndingss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pederson
Kör hårt

Tror du det hade varit en användbar grej då?
Citera
2013-04-12, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HappyEndings
Tror du det hade varit en användbar grej då?

Japp. Det är därför det redan är gjort.

http://www.bitcoincharts.com/markets/
Citera
2013-04-12, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NisseD
Japp. Sidan finns ju redan tillgänglig.

http://www.bitcoincharts.com/markets/

Såg att det var app, och inte sida du menade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in