2013-04-12, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UncleDolanPls
Återkom!

Verkar inte gå in. Har 12 bekräftelser och drygt 2 timmar sen jag la den och inget har kommit in
Citera
2013-04-12, 20:06
Medlem
Är det någon som satt in BTC på mtgox? Hittar bara hur man sätter in vanliga pengar.
Mitt konto håller fortfarande på och valideras, men man kan väl sätta in pengar ändå och handla? Gränsen för valideringstvång är 50.000 USD tror jag.

Har såklart mailet dem, men får inget svar. Ligger på plats 7000 i kö för verifiering.

Det har nog en del att pyssla med där borta.
Citera
2013-04-12, 20:06
Medlem
Phillemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av James-Michael-Michaels
Knappast, 1% av totala värdet kan ju vara 10-50% av dagliga omsättningen på denna valutamarknad.
Vi snackar ett 70-80% drop
Citera
2013-04-12, 20:10
Medlem
James-Michael-Michaelss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Philleman
Vi snackar ett 70-80% drop

Blir ju en lavin-effekt. Men absolut, jag tror inte att dessa 1% ligger bakom detta dropp. Det var ju bara bubblan som sprack, alla visste ju att detta skulle hända...
Citera
2013-04-12, 20:11
Medlem
Nazipolizeis avatar
Nu verkar de gå upp lite, i alla fall på kapiton. Jävla surt att de i princip inte går att föra över pengar mellan bankkontot och kapiton eller andra sidor och kapiton nu efter krashen
Citera
2013-04-12, 20:13
Bannlyst
Vad tror ni om bitcoins framtid?

Personligen tror jag att sånna här megabubblor skrämmer iväg kunder, och om biycoinen skulle öka till över 1500kr igen så skulle nog folk bara bli rädda. En ostabil valuta gynnar endast ett ytterst få antal köpare, och kommer nog därför lätt att bli föraktad om den gör samma sak igen.

Vad är snacket om light- och heavycoins? Tror ni att de kan komma att ta över bitcoins roll?
Citera
2013-04-12, 20:18
Medlem
Baskis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nazipolizei
Nu verkar de gå upp lite, i alla fall på kapiton. Jävla surt att de i princip inte går att föra över pengar mellan bankkontot och kapiton eller andra sidor och kapiton nu efter krashen
Utveckla gärna, la in pengar igår på Kapiton och fick dom idag. La in idag på Bitstamp med Sepa får se då dom kommer in.
Citera
2013-04-12, 20:20
Medlem
Qxxys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjackkurt
Har du gjort om överföringen på nytt då?
Det du gjorde först var att lägga till kontot, alltså du gjorde ingen överföring. Sen vänta 2 timmar, Då kan du göra om överföringen
Jag har överfört pengarna, men jag har inte fått det än...
Citera
2013-04-12, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Atticus-Finch
Jag la en beställning på en liten summa Bitcoins på btcx.se i onsdags och har än så länge inte sett röken av några coins. Igår emailade jag och frågade och fick svaret:

"Vi har haft lite problem med ordrarna, då Mtgox trade enginge var nere.
Det är dock löst,du borde få dina Bitcoins idag. "

...över 30 timmar senare och inga bitcoins.

Om bitcoins fortsätter att fluktuera som det gör nu är valutan värdelös att handla med då det inte går att sätta priser, och en valuta man inte kan handla med utan bara spekulera i är mig vet tämligen värdelös.

Jag köpte från samma ställe igår, fick mejl att dom skickat mina coins för nån timme sen men sist ja kolla så fanns inget på kontot. Hoppas dom dyker upp snart, någon som vet hur lång tid det tar för dom att komma in på min wallet efter dom är skickade?
Citera
2013-04-12, 20:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av UncleDolanPls
Återkom!

Nu kom de in
Citera
2013-04-12, 21:35
Medlem
Huntardos avatar
Skippa melanhanden o handla på mtgox istället!

Har själv gjort misstaget o handlat från btcx flera ggr, då jag missförstod deras ToA, och trodde att man var tvungen o skicka in legg osv för verefiering, innan insättning kunde ske.
Citera
2013-04-12, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huntardo
Skippa melanhanden o handla på mtgox istället!

Har själv gjort misstaget o handlat från btcx flera ggr, då jag missförstod deras ToA, och trodde att man var tvungen o skicka in legg osv för verefiering, innan insättning kunde ske.

Men dom kom in iaf, ska kolla snart igen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in