2013-03-23, 12:11
Medlem
dokoalseleds avatar
ser ut som priset på bitcoins globalt rasade riktigt snabbt runt kl 9 imorse av någon anledning
Citera
2013-03-23, 13:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dokoalseled
ser ut som priset på bitcoins globalt rasade riktigt snabbt runt kl 9 imorse av någon anledning
Märkte det också. Tur att man fick sålt på sina innan. Någon som vet vad som hände?
Citera
2013-03-23, 13:49
Medlem
Metacognition.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skraparigraven
Märkte det också. Tur att man fick sålt på sina innan. Någon som vet vad som hände?
Stiger nu igen grabbar! Troligtvis bara en liten fluktuation. När kan cyprioterna plocka ut sina pengar?
Citera
2013-03-23, 13:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av skraparigraven

Den verkar ha stabiliserat sig nu, hoppas på det iallafall.
Den vara nere på 396 kr. nu har den legat på 416 kr ett par timmar.

Jag antar att det är för att folk inte köper bitcoins nu över helgen, då postverksamheter har stängt i dom flesta länder. Samt att det snart är löning, mellan 25-30 mars.

Mina teorier bara, kan någon bekräfta eller dementera?
Citera
2013-03-23, 16:30
Medlem
Mr.Livingstones avatar
Tjo!

Förra måndagen skickade jag in ~1000 SEK till ett konto på Mt.Gox, de har fortfarande inte dykt upp på mitt konto.
Jag börjar nu fundera på om jag har gjort något fel eller om det är Mt.Gox som är sega?

Är helt färsk på detta. Har inte skaffat "verified" eller "trusted" status på kontot eftersom att det bara skall behövas för överföringar >=50.000 USD.
Jag följde instruktionerna ganska så varsamt och skickade pengarna i valutan USD.

På måndag har det gått fem arbetsdagar så då kommer jag att kontakta dem och fråga vad som försiggår.

Någon som har erfarenheter av Mt.Gox? Hur lång tid brukar det ta?
Citera
2013-03-23, 21:02
Medlem
dokoalseleds avatar
Hur många är det som använder bitcoinfog egentligen?
Citera
2013-03-23, 21:02
Medlem
professor_knass avatar
IMHO är det rätt läge att köpa nu. Den ökade något sanslöst under några dagar och nu rasade den. Det brukar alltid betyda att den börjar växa igen strax därefter, fast något mer sansat (för att vara bitcoin).
Citera
2013-03-24, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av professor_knas
IMHO är det rätt läge att köpa nu. Den ökade något sanslöst under några dagar och nu rasade den. Det brukar alltid betyda att den börjar växa igen strax därefter, fast något mer sansat (för att vara bitcoin).
Aa fan du har nog rätt. Men eftersom jag just nu i alla fall inte är ute efter att köpa något utan istället investera så väntar jag nog ett tag till och ser ifall det var dumt gjort eller ifall de kommer en sänknings våg till.
Citera
2013-03-24, 04:30
Medlem
Det råder extrem inflation
Citera
2013-03-24, 16:23
Medlem
bzeros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av txtlist
Knappast, inflationen är nästan konstant.
Citera
2013-03-24, 17:14
Medlem
Nazipolizeis avatar
Herregud, den har ju fan fördubblats på nån vecka. från 200 till 420... helt sanslöst. Dessutom så har jag för mig att den kosta typ 100kr första gången jag kolla för några månader sedan..
Får pengar imorgon så känns som man får köpa lite då kanske.

Finns de chans att den sjunker igen?
Vad beror inflationen på och vem/vad är de som styr den?
Citera
2013-03-24, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av txtlist

Vet du ens vad inflation innebär?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto