Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-02-16, 21:40
  #1129
Medlem
Kung-Caligulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Butcher
Hahahahah dagens bästa... "Spotta henne på fittan utan att vi diskutera det innan" Och sedan att hon börjar gråta

Ja lite kul var den. Undrar hur konversationen ska gå. "Du kan jag spotta dig på fittan? Om det är okej alltså.?"
Citera
2017-02-17, 00:07
  #1130
Medlem
Bdonks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jessijam
När jag var runt 15 lät jag en som var säkert minst 50 år äldre än mig slicka mig från ridstövlarna o uppåt(endast stövlar på mig) precis som han ville vart han ville o lät denne kladda o klämma precis som han ville o bara tog emot precis som han sa åt mig o fick även puta med rumpan o svanka djupt o hålla isär stjärten medan han såg på när det rann ut, medan han förklarade hur duktig jag hade varit o hur trång han tyckte jag var.......
fick även slicka rent efter mig så att säga.

fick även stå på alla fyra ganska ofta innan det gick för han o puta, för han gillade att trycka in fingrarna med....
Det låter ju helt osannolikt och om denne mannen var minst 50 år äldre än vad du var då skulle han alltså ha varit minst 65 år gammal (och du 15 år gammal).

Nåväl, om det stämmer så undrar jag hur du hamnade i den situationen, som 15-årig ung tjej, med denna så mycket äldre mannen, där han fick göra allt det som du beskriver med dig. Gjorde du detta av helt fri vilja för att du ville ha sex med mannen eller fanns det någon annan hake, som att han betalade dig för sex?

Du skriver att du fick stå på alla fyra ganska ofta och då förstår jag att det handlade om flera tillfällen som du hade sex med denna mannen. Det kunde vara intressant att höra lite mer om när, var och hur dessa sexträffarna utspelade sig. Var det i eller i närheten av ett stall kanske?
Citera
2017-02-17, 00:16
  #1131
Medlem
jessijams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bdonk
Det låter ju helt osannolikt och om denne mannen var minst 50 år äldre än vad du var då skulle han alltså ha varit minst 65 år gammal (och du 15 år gammal).

Nåväl, om det stämmer så undrar jag hur du hamnade i den situationen, som 15-årig ung tjej, med denna så mycket äldre mannen, där han fick göra allt det som du beskriver med dig. Gjorde du detta av helt fri vilja för att du ville ha sex med mannen eller fanns det någon annan hake, som att han betalade dig för sex?

Du skriver att du fick stå på alla fyra ganska ofta och då förstår jag att det handlade om flera tillfällen som du hade sex med denna mannen. Det kunde vara intressant att höra lite mer om när, var och hur dessa sexträffarna utspelade sig. Var det i eller i närheten av ett stall kanske?

Nä bara ett tillfälle, han var en sån alla tyckte var creepy o äcklig, o jag var sist i stallet, och i ungdomligt oförstånd vinkade jag dit gubben och bara frågade om han ville knulla, inte just mer än så.
Han ville pilla på o inuti mig flera gånger under knullet, därav på alla 4 flera gånger.
Ja, han var runt 60-65 typ och jag var 15 då.
Äckligt, ja, upphetsande, japp helt klart just då!
Nog om detta nu, jag har bara svarat på ts.

Nu tar vi och glömmer detta!
Citera
2017-02-17, 01:01
  #1132
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gonion
Vilken är den mest taskiga, motbjudande och omoraliska sak ni gjort för att tillfredställa era sexuella behov?


Jag tog en mjuk skyltdocka föreställande ett könslöst barn i 6-årsåldern och modifierade den med hjälp av diverse externa sexhjälpmedel till att föreställa en pojke i 8-årsåldern, och har knullat skiten ur den 2 gånger per månad ända sedan 2008.


Det är vare sig taskigt eller omoraliskt, men många lär nog finna det motbjudande.
Själv behövde jag åtskilliga drinkar och jointar innan jag var redo att även Kyssa min skapelse


Citat:
Ursprungligen postat av gonion
Vilken är den mest äckliga, men främst oetiska ni gjort rent sexuellt.

Jag minns en gång när jag var 5 år gammal, och lurade en 3 år gammal polare att äta tvål.
Jag personligen upplevde hela situationen som sadosexuellt stimulerande medan min 3-årige polare var clueless rakt igenom.

Jag fortsatte långt upp i dagisåldern med mitt förtäckta sex-spel och där inga av deltagarna någonsin ens misstänkte att jag fick ut betydligt mer av leken än jag visade för dem... (de trodde att vi brottades, medan jag låtsades som att jag blev knullad av dem). I had a great time, while They were clueless.


Man brukar säga att barn inte bär skuld till saker och ting bara för att de är barn och inte förstår bättre, men mitt autistminne tvingar mig att minnas allt jag någonsin känt och allt jag någonsin tänkt i mitt liv, och jag visste EXAKT vad det var jag gjorde och vilken känsla av tillfredställdhet det skulle generera, när jag var 5 år gammal...

Så, rent tekniskt sett, så kan vi nog betrakta mitt beteende som 5-åring som relativt omoraliskt, right?
__________________
Senast redigerad av Trolltestet 2017-02-17 kl. 01:04.
Citera
2017-02-26, 11:28
  #1133
Medlem
XtraXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av En-Lydig-slyna
Har haft ett förhållande med en Dominant kvinna i snart två år (hon 55 - jag 26, jag kallar henne M här).
Pga jobb (mest hennes) så kan vi inte ses 24/7 men när hon känner för det så brukar order komma per SMS och om så behövs så får jag bevisa genom att MMSa/maila bilder/filmer.

Anyway, i somras så blev jag tvungen att på kort varsel följa med min pappa till hans sommarstuga en helg för att hjälpa till då taket i ett av rummen hade läckt, den består av kök, sovrum, vardagsrum och bastu. Det var en helg som hon egentligen hade planerat för mig och hon blev inte alls glad på mig men lät mig åka.

Väl uppe så röjde vi och rev upp golv, monterade fläktar mm).
Sen fixade jag middag medan pappa slog i gång bastun.
Vi åt och drack lite vin till, mest pappa då jag inte dricker särskilt mycket.
Sen bastade vi, jag med vatten och pappa med öl och whiskey.
Sen när vi skulle lägga oss så insåg vi att det skulle vara omöjligt att sova i vardagsrummet pga fläktarna. I sovrummet finns det en dubbelsäng som vi fick dela på.

Jag hade fått några SMS från M under dagen men inget särskilt egentligen.
När jag SMSade henne godnatt, som jag alltid måste göra, så kom svaret snabbt att jag måste spruta innan jag somnade. Det skulle filmas och skickas till henne.
Jag förklarade då för henne hur det låg till med sovplatser och att det inte kändes ok att ligga och runka och filma när pappa sover bredvid.
Då ville hon ha ett kort på pappas kuk.
Pappa sov som sagt, tack vare jobbandet och alkoholen så sov han tungt. Lyckligtvis.
För säkerhets skull så försökte jag prata med honom, utan respons. Jag buffade till honom, även det utan någon respons.
Då lyfte jag försiktigt på hans täcke och tog ett kort på hans kuk och skickade till M.
Snabbt kom svaret: "Ville jag se en liten ynklig kuk kunde jag tittat på din kuk, slyna! Jag vill se den hård. Ordna det ditt jävla luder!".

Nu blev det jobbigt kände jag, och skickade tillbaka "Hur?", bara för att vinna lite tid.
Svaret kom lika fort som tidigare: "Du får väl använda munnen som vanligt, slyna! Och du ska filma det! Du är ju ett sprutluder så du kommer att älska det! Haha!!"

Där satt jag, magen värkte och jag småsvettades. Jag har aldrig gått hennes vilja tidigare och var rädd för konsekvenserna då hon har en hel del foton och filmer på mig, hon har även tillgång till mina konton (login och lösen) mm.
En av, alla, hennes kinks är just incestplay. Jag har fått suga av flera killar (gubbar) som har fått itutat att jag är hennes son, jag har fått kalla dem pappa osv. men det här var något helt annat.

Jag SMSar henne och ber att få ett annat uppdrag vilket hon nekar.
Istället ringer hon mig på FaceTime och säger "Sätt igång nu slyna, visa hur duktig och lydig du är!"

Så jag håller telefonen så att hon kan se och knuffar till pappa en gång till samtidigt som jag ropar "Pappa!" ganska högt. Ingen respons alls.
Så jag lyfter undan täcket och känner på hans kuk. M säger "Sätt fart nu slyna!".
Jag börjar smeka kuken och M säger "Seså, stoppa in den i munnen slyna, du vet att du vill! Haha.".
Så jag böjer mig fram, gapar och låter den slaka kuken glida in mellan läpparna. Den är nästan lika stor i slakt tillstånd som min egen är vid stånd.
"Sug nu slyna, sug pappas kuk hård!" väser M.
Kuken växer sig hård i min mun, och till slut säger M "Duktig slyna, nu får du lägga dig och sova!" detta efter att pappa grymtat till och vänt sig lite inåt sängen.
Ordern var att jag skulle naken, med ryggen mot pappa och låta hans kuk ligga mot min röv så att jag låg under delvis mitt eget och delvis under hans täcke.

DET var en av de omoraliska sakerna jag har gjort. Blivit beordrad att göra.

Varför? Hade du fått smisk om du vägrat?
Citera
2017-02-26, 20:09
  #1134
Medlem
Sugit och blivit knullad av min kompis hund. Han pissade på mig efteråt. Det var något av en antiklimax.
Citera
2017-02-26, 22:06
  #1135
Medlem
Vet inte vilket som är mest omoraliskt men, första; kamera i tvillingsysters takventil från hon var 13 till 16. Började som kul grej med rätt kass bild och inget ljud. Andra kameran, tror hon var 15år var både bättre bild och bra mic.


Andra;
Såg i historiken på systers (hon var 15år då) dator att hon varit inne och tittat på sexleksaker på en sajt.
Gick in på samma sida, beställde det hon kikat på (rabbit) och satte hennes namn som mottagare och mitt nr på sms aviseringen.

Hämtade ut paketet på ombud, printade ett papper med texten "Grattis till vinsten, slumpmässigt utvald" och skar upp kartongen och stoppade in den och tog ut fraktsedeln och tejpade igen. Sen la jag den i brevlådan.

Sen satt jag på mitt rum och "jobbade" med en skoluppsats när hon kom hem, mamma tagit in posten så hon var först satt säga: vem har du fått paket från?

Syster: ingen aning, är kanske från Jannicke (kompis bosatt i Barcelona)
In på rummet, hennes reaktion var obetalbar... helt chockad. Bara satt där å typ kollade hur många ggr som helst. Sen gömde hon den. Gick ut å sprang elljusspåret.

Lite besviken ändå tills efter hon duschat, sen kom premiären. Och den användes sedan flitigt under typ 6mån tid tills hon skaffade pojkvän. Man hoppades det skulle göra slut men blev tvärt om, förlovning, flytt och nu barn på gång.

Minns det som igår även om det nu är många år sedan
Citera
2017-02-28, 19:29
  #1136
Medlem
Tog massa piller iklädd flicktrosor och lät en dubbelt så gammal leka pappa barn med mig
Citera
2017-03-03, 21:13
  #1137
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av danne_2003
Vet inte vilket som är mest omoraliskt men, första; kamera i tvillingsysters takventil från hon var 13 till 16. Började som kul grej med rätt kass bild och inget ljud. Andra kameran, tror hon var 15år var både bättre bild och bra mic.


Andra;
Såg i historiken på systers (hon var 15år då) dator att hon varit inne och tittat på sexleksaker på en sajt.
Gick in på samma sida, beställde det hon kikat på (rabbit) och satte hennes namn som mottagare och mitt nr på sms aviseringen.

Hämtade ut paketet på ombud, printade ett papper med texten "Grattis till vinsten, slumpmässigt utvald" och skar upp kartongen och stoppade in den och tog ut fraktsedeln och tejpade igen. Sen la jag den i brevlådan.

Sen satt jag på mitt rum och "jobbade" med en skoluppsats när hon kom hem, mamma tagit in posten så hon var först satt säga: vem har du fått paket från?

Syster: ingen aning, är kanske från Jannicke (kompis bosatt i Barcelona)
In på rummet, hennes reaktion var obetalbar... helt chockad. Bara satt där å typ kollade hur många ggr som helst. Sen gömde hon den. Gick ut å sprang elljusspåret.

Lite besviken ändå tills efter hon duschat, sen kom premiären. Och den användes sedan flitigt under typ 6mån tid tills hon skaffade pojkvän. Man hoppades det skulle göra slut men blev tvärt om, förlovning, flytt och nu barn på gång.

Minns det som igår även om det nu är många år sedan

Har du kvar några filmer, eller vad gjorde du med dom?
Citera
2017-03-06, 19:54
  #1138
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hornnny
Har du kvar några filmer, eller vad gjorde du med dom?

Det blir väl det 3:e och kanske mest omoraliska, jag behöll dem i många många år och tittade på dem massor med ggr. Dock sedan en lång tid tillbaka ej möjligt pga förstörda i en lägenhetsbrand
Citera
2017-03-18, 16:43
  #1139
Medlem
Det första jag kommer att tänka på är väl när jag tappade oskulden på ett skitig festivaldass mitt i den stekheta sommaren med allt vad det innebar. Packade fjortisar som slet i dörren och flugor från golv till tak.

Den andra grejen så här helt spontant är den där gången jag gick ned på en kompis kompis för en flaska vodka. Eller när jag och en tjej var på g på en fest för nån vecka sen och jag började komma under byxorna hennes i kapprummet mitt bland allt folk, bara för allt bli avbruten av en kompis vars cigg vi tydligen manglat sönder när vi använde hennes jacka som liggunderlag.
Citera
2017-03-18, 16:58
  #1140
Medlem
valter-eggons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukbert
Det första jag kommer att tänka på är väl när jag tappade oskulden på ett skitig festivaldass mitt i den stekheta sommaren med allt vad det innebar. Packade fjortisar som slet i dörren och flugor från golv till tak.

Den andra grejen så här helt spontant är den där gången jag gick ned på en kompis kompis för en flaska vodka. Eller när jag och en tjej var på g på en fest för nån vecka sen och jag började komma under byxorna hennes i kapprummet mitt bland allt folk, bara för allt bli avbruten av en kompis vars cigg vi tydligen manglat sönder när vi använde hennes jacka som liggunderlag.
Du är kille din kompis kompis var kille?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback