2014-03-27, 21:23
Medlem
Jummarns avatar
En gång tryckte jag upp en legobit i min polares brunöga..
Vet inte om det var sexuellt tillfredställande för mig då, men men xD
Citera
2014-03-28, 07:25
Moderator
evilhoneys avatar
OT raderat, det här är varken en chatt eller ett ställe för moraliserande.
//mod
Citera
2014-03-28, 12:31
Medlem
rejmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tinko
-Knullade mig igenom ett helt kompisgäng en sommar (8-9 killar)

-Följde med en kille hem från krogen och knullade honom. Ringde sen min KK och bad han hämta mig, knullade honom i bilen innan han skjutsade hem mig till min pojkvän som jag också knullade samma natt.

-Samma pojkvän som ovan var ingen festprisse så han var oftast nykter på helgerna. Det hände vid ett flertal tillfällen att jag följde med nån kille hem efter krogen som jag låg med och sedan ringde pojkvännen och bad honom hämta mig på "efterfesten".

-Jag har ett jobb där vi tar emot studenter på praktik. Jag har legat med några av dessa studenter, jag har dock inte varit deras handledare.

Åh helvete Det där var fan riktigt illa!
Citera
2014-03-29, 15:44
Medlem
PhG.s avatar
Citat:

-Följde med en kille hem från krogen och knullade honom. Ringde sen min KK och bad han hämta mig, knullade honom i bilen innan han skjutsade hem mig till min pojkvän som jag också knullade samma natt.

-Samma pojkvän som ovan var ingen festprisse så han var oftast nykter på helgerna. Det hände vid ett flertal tillfällen att jag följde med nån kille hem efter krogen som jag låg med och sedan ringde pojkvännen och bad honom hämta mig på "efterfesten".

-Jag har ett jobb där vi tar emot studenter på praktik. Jag har legat med några av dessa studenter, jag har dock inte varit deras handledare.

Haha du är en hjältinna och en kvinna helt i min smak, snälla ändra dig aldrig! du är perfekt som du är
Citera
2014-03-29, 15:53
Medlem
PhG.s avatar
Tar några av de mer rumsrena sakerna:

1. Hållit fast en tjejs huvud så att hon tvingades svälja sperma

2. Övertalat mycket tveksamma tjejer till analsex och sen njutit extra mycket av då de hade ont

3. Tagit med unga och oerfarna tjejer, typ familjeflickan-/pappas/mammas lilla ängel till porrklubbar där de blivit gangbangade av 20-25 snuskgubbar (ställen som Haga video/Manhattan)

4. Otrohet, egen och arrangerat så att andra varit det.

5. Sålt tjejer till män (tog inga pengar själv, allt gick till tjejerna, mer att jag förmedlade kontakterna och höll i det praktiska samt fixade kunder)

6. Agerat wingman och avlett föräldrarnas uppmärksamhet så att en kompis skulle kunna sätta på deras 15 åriga dotter (hon var dessutom oskuld, en bonus för kompisen. knullet var också oskyddat)

osv, osv
Citera
2014-03-29, 21:47
Medlem
JerryCottons avatar
Fistade en tjej i baksätet på en taxi satte på henne sedan i ett mörkt, skitigt p-hus och dumpade henne där. Var ett p-hus nära Malmskillnadsgatan. Så kan det gå...

För något år sedan satte jag på min KK:s tjejpolare som var 18, jag var 20 år äldre. 18-åringens kille däckade i sängen, vi andra la oss också där när 18-åringen säger att hon är sugen på kuk men beklagar sig över att pojkvännen har däckat. Då säger min KK att du har ju honom och pekar på mig!

Tjejerna tar av mig mina byxor och börjar suga min kuk samtidigt som de hånglar med varandra. De klär av sig och båda står på alla fyra och kysser varandra. Jag tar 18-åringen bakifrån men inte min KK som försvinner in i ett annat rum efter ett tag.

Jag och 18-åringen hade sex ganska länge medan hennes kille låg bredvid och sov. Vi somnade nakna och höll om varandra. På morgonen har 18-åringens kille dragit och min KK var förbannad som bara den för att jag inte satte på henne också.

Hörde inte av mitt KK på ett tag...
Citera
2014-03-30, 11:38
Medlem
Fick mitt KK att onanera med en väldigt stor rättika, filmade detta, samma kväll filmade jag när hon sög av mig och satsen rann ur hennes mun, hon log och såg nöjd ut, sedan efter några dagar gjorde jag slut med henne, men kan runka till filmen
Fan nu när jag tänker efter var det nog dumt att avsluta KK:n
Citera
2014-03-31, 00:10
Medlem
mrklauss avatar
För några år sedan hade jag ofta sex med en tjej direkt efter att hon hade haft sex med andra, hon gick igång på det. Det hände att hon låg kvar i sin säng utan att gå upp eller ta på sig emellan, hon bodde rätt nära och SMSade och jag trillade över bara.

Har också en film där en tjej jag känner suger och blir bröstknullad som jag fick på köpet när jag köpte en dator av hennes dåvarande kille.
Citera
2014-03-31, 09:51
Medlem
JamesFs avatar
Citat:

Underbart förhållningssätt till sex.
Citera
2014-04-01, 14:39
Medlem
Hottts avatar
Det mest udda och avvikande jag har gjort är när jag var gift och gick med på att vid flera olika tillfällen ha sex med min dåvarande mans vänner, med hans medgivande och i hans närvaro. Det var allt från hans kollegor till barndomsvänner samt någon enstaka släkting. De första gångerna kändes det ytterst tveksamt, men gradvis började jag uppskatta det mer och mer, och det var både skönt och spännande när ex-maken frågade ”Vill du ligga med frugan?” Jag gjorde som han/de ville. Moraliskt var det kanske inte helt rätt då jag visste att flera av dessa vänner hade förhållanden. Men någonstans ”försvarade” jag mig med att det var deras problem, inte mitt. Och det handlade ju inte om att jag var otrogen mot ex-maken eftersom han vid samtliga tillfällen var närvarande utom vid ett tillfälle, då hans flyg från London ställdes in pga vinterväder. Detta samtidigt som han hade bjudit hem tre gamla goda vänner på herrmiddag. Tanken var inte att jag skulle vara hemma den kvällen, men när han ringde på en sprakig telefonlinje från Heathrow och jag blev tillfrågad om jag kunde bjuda på middag och ”roa” hans vänner så fick jag ändra mina kvällsplaner denna kväll.
Citera
2014-04-02, 18:42
Medlem
När jag jobbade som kriminalvårdare i min ungdom så hade jag:

1. Ett längre sexuellt förhållande med en av mina chefer (han var gift).
2. Hade jag vid upprepade tillfällen sex med en kollega när vi båda jobbade natt tillsammans.
3. Hånglade med en intern när jag var i tjänst!
Citera
2014-04-03, 11:03
Medlem
När jag var 20 så var min syster 16, hon och några av hennes tjejkompisar ville att jag skulle köpa ut på Systemet till dom.
Jag gjorde det också och började regelbundet köpa ut till dom varje helg. Efter några helger var det en av tjejerna som inte hade några pengar, och efter lite tjafsande (då jag redan hade köpt alkoholen) så gick hon med på efter lite övertalning att suga av mig istället för att betala.
Hon hade aldrig haft någon form av sex tidigare, men hon svalde hela min sats och fick sina starköl och gick.
Det slutade med att jag knullade henne och en annan av syrrans kompisar regelbundet för några stark öl eller en pava vin per gång. Den andra kompisen hade pojkvän i sin egen ålder, men gick med på det för gratis alkohol. Jag utnyttjade dom till max, behandlade dom illa och var ett egoistiskt svin.

Jag skäms idag för att jag utnyttjade dom där tjejerna. Jag testade verkligen gränser, men dom kom ändå tillbaka nästa helg för mer alkohol, så värst hemskt kan det inte varit för dom.
Det hela höll på i nästan två år, och min syster fick aldrig veta något.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in