2011-01-17, 11:56
Medlem
gonions avatar
Vilken är den mest taskiga, motbjudande och omoraliska sak ni gjort för att tillfredställa era sexuella behov?
Vilken är den mest äckliga, men främst oetiska ni gjort rent sexuellt. Något ni fått ett samvete av.

Har ni gjort något som gör/har gjort att ni känner er riktigt illojala och omoraliska gentemot en sambo/fru/familjemedlem?

Jag börjar;
När jag var liten pillade jag min syster i slidan en gång
alltså hon var ju med på det, och äldre än mig. Vi båda var under 10 och detta var för mer än 10 år sedan. Men ändå liksom, helt jävla sjukt!

Vet att det dock finns ännu äckligare/"oetiskare" saker som folk gjort, har b la en polare som gjort en liknande grej fast med sin morsa

Er tur!
Citera
2011-01-17, 15:00
Medlem
CamilleDelacours avatar
När jag var liten visade jag och min kusin våra kön för varandra. Han är kille och jag är tjej. Kommer ihåg att hans lilla pojksnopp stod rakt ut varpå han förklarade att det brukar den göra
Fast ve tinte om detta räknas då det inte hade med sex att göra liksom, endast nyfikenhet.
Citera
2011-01-17, 18:15
Medlem
Det har väl hänt mer eller mindre tveksamma saker med min syster, annars så är det väl lugnt på den fronten.
Citera
2011-01-17, 20:05
Medlem
gonions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The_Annihilator
Det har väl hänt mer eller mindre tveksamma saker med min syster, annars så är det väl lugnt på den fronten.

Haha nu får du fan utveckla dig lite mer:P
Citera
2011-01-17, 20:33
Medlem
Ballfagers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gonion
har b la en polare som gjort en liknande grej fast med sin morsa
Hur gick det till och hur fick du veta det???
Citera
2011-01-17, 23:28
Medlem
gonions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ballfager
Hur gick det till och hur fick du veta det???

Fick höra den "hemligheten" av han:P

Både han och hans mor var berusade, och han tog henne på fittan (dock inte innanför byxorna), utan att hon sa något emot det. Hon sa typ bara "hehe sådär kan du ju inte göra!"
Citera
2011-01-17, 23:36
Medlem
doejanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gonion
Fick höra den "hemligheten" av han:P

Både han och hans mor var berusade, och han tog henne på fittan (dock inte innanför byxorna), utan att hon sa något emot det. Hon sa typ bara "hehe sådär kan du ju inte göra!"

hur gamla var dom? blev det nåt sen?
Citera
2011-01-17, 23:38
Medlem
Jag spöade ett luder på en u-landsbordell då hon inte gjorde som jag sa. Dessutom tog hon hutlöst mycket betalt: 30 spänn!!
Citera
2011-01-18, 00:21
Medlem
Mr.Sifons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukonya
Jag spöade ett luder på en u-landsbordell då hon inte gjorde som jag sa. Dessutom tog hon hutlöst mycket betalt: 30 spänn!!

oh jävlar va illa! Värst ja gjort är satt flickvännen i analen och sedan fått henne o suga.
Men det är vell inte mycket o hänga i granen liksom..
Citera
2011-01-18, 02:45
Medlem
Hade väl lite visa och pilla med andra barn på dagis när man var liten. Annars var det lungt.
Ingen med sex att göra, tjejer var ju äckliga då , utan ren nyfikenhet som tidigare talare påpeka.
Citera
2011-01-24, 02:25
Medlem
jtoss avatar
Jag (kvinna) har runkat av min kusin ett antal gånger när jag var yngre, vi kanske var 8-10 år.
Antar att vi bara utforskade vår sexuella sida. Nyfikna helt enkelt, som de flesta ungar är.

Nu när jag tänker tillbaka tycker jag såklart att det är helt absurt,
inget jag talar högt om direkt.
Citera
2011-01-24, 14:55
Medlem
Mycket familjelek här.
Tror nog såna saker är vanligare än vad man tror. Själv har jag runkat ihop med min bror, dock gjorde vi inget med varann. Har även blivit tillfrågade om jag ville bli avsugen av samma bror men tackade nej. Kunde varit en "merit" här, inser jag, så man skulle kanske nappat....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in