Citat:
Ursprungligen postat av
Coden
Legat oskyddat med en gift kvinna och kommit i henne ungefär en timme innan hon gick hem till sin man och blev påsatt av honom.
Fick efteråt höra att "jag hann inte till toaletten när jag kom hem så han körde in den rakt i din sås"
Som tur är kom det ingen bebis efter nio månader
Kände mig lite skamsen då och träffade henne inte igen men det var så länge sen så det är preskriberat nu.
Haha... Gort nästan exakt samma sak. Vi var överenskomna att hon måste ha oskyddat sex med maken så snabbt som möjligt, helst samma dag. Det lyckades hon med.
Det blev en spännande tid framover. Tenk, hade det kommit en bebis och inte vetat säkert vem sin det va. Skitkul om han hade fått fostrat upp min skitunge.
Annars har jag knullat ett yngre syskons fd. svärmor som jag tlfälligt mötte på finlandsfärjan. "Fulsnygg" med en jättefin kropp för åldern. Jävla upphetsande att knulla henne. Hon tjöt och gnydde som katthona, samt att hon hade några njtningsgrimaser som gav henne ett porrigt/horigt uttryck i ansiktet. Tack och lov så behöll hon sin smink på under sexet.