2018-01-22, 19:12
Medlem
Cheeswisss avatar
Jag skrek BULGARIEN!!! väldigt högt när jag fingrade en tjej.. Det blev konstig stämning efter det, och jag vet inte varför jag valde just att nämna Bulgarien,
Citera
2018-01-22, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gonion
Vilken är den mest taskiga, motbjudande och omoraliska sak ni gjort för att tillfredställa era sexuella behov?
Vilken är den mest äckliga, men främst oetiska ni gjort rent sexuellt. Något ni fått ett samvete av.

Har ni gjort något som gör/har gjort att ni känner er riktigt illojala och omoraliska gentemot en sambo/fru/familjemedlem?

Jag börjar;
När jag var liten pillade jag min syster i slidan en gång
alltså hon var ju med på det, och äldre än mig. Vi båda var under 10 och detta var för mer än 10 år sedan. Men ändå liksom, helt jävla sjukt!

Vet att det dock finns ännu äckligare/"oetiskare" saker som folk gjort, har b la en polare som gjort en liknande grej fast med sin morsa

Er tur!
Hade sex med min dåvarande 1 meter ifrån hans "sovande" föräldrar
Citera
2018-01-22, 19:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gonion
Vilken är den mest taskiga, motbjudande och omoraliska sak ni gjort för att tillfredställa era sexuella behov?
Vilken är den mest äckliga, men främst oetiska ni gjort rent sexuellt. Något ni fått ett samvete av.

Har ni gjort något som gör/har gjort att ni känner er riktigt illojala och omoraliska gentemot en sambo/fru/familjemedlem?

Jag börjar;
När jag var liten pillade jag min syster i slidan en gång
alltså hon var ju med på det, och äldre än mig. Vi båda var under 10 och detta var för mer än 10 år sedan. Men ändå liksom, helt jävla sjukt!

Vet att det dock finns ännu äckligare/"oetiskare" saker som folk gjort, har b la en polare som gjort en liknande grej fast med sin morsa

Er tur!
Ligger med en upptagen kille
Citera
2018-01-31, 19:05
Medlem
EmmaJans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrommaAirport
Satte i fyllan på vad jag trodde var en tjej på Haga video som visade sig vara en kille, utklädd til tjej, sprutade i rumpan, var skönt men lite märklig upplevelse, han blev typ påsatt av en efter en bakifrån framåtlutad i mörka rummet på den tiden Haga fanns
Några fler med erfarenheter från Haga,? har varit där med tjejen 2 ggr och hon har fått pillat lite på män

Där har jag varit med min ex-kille några gånger för många år sedan. Han njöt av att jag var med andra där.
Citera
2018-02-07, 07:48
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skadad85
Knullat riktiga tjockisar, 130kg ++

Jag ska anmäla dig till värdegrundskommitten!
Citera
2018-02-07, 15:38
Moderator
evilhoneys avatar
En lång OT-diskussion om vad som är omoraliskt är raderad och som påpekats i tråden så ska även moderatorer hålla sig till ämnet när de postar som användare! Skärpning!
Eventuella åsikter om tråden eller modereringen tas i PM med berörda moderatorer!
//mod
Citera
2018-02-09, 11:50
Medlem
Jag ligger med min chefs 16-åriga dotter.

Hon pluggar på jobbet ibland, så man har haft kontakt med henne ett tag. En dag bad hon mig köra henne hem (hennes pappa satt i ett långt möte och dom bor på vägen hem till mig). I bilen frågade hon om hon skulle swisha för bensin, vilket hon såklart inte skulle. Hon frågade då om hon fick suga av mig som tack, och det var mer lockande. Ingen var hemma hos henne, så jag följde med in.

Vi träffas med jämna mellanrum, oftast helger (hon säger att hon sover hos någon annan). Hon kommer fortfarande till jobbet, men där är relationen fortfarande chefens dotter - pappas kollega. Det är rätt trevligt att tänka att chefens dotter gillar att bli sprutad i ansiktet, och att hon inte har problem med att bli dubblad.
Citera
2018-02-12, 00:16
Medlem
Anuslovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Polikana
Jag ligger med min chefs 16-åriga dotter.

Hon pluggar på jobbet ibland, så man har haft kontakt med henne ett tag. En dag bad hon mig köra henne hem (hennes pappa satt i ett långt möte och dom bor på vägen hem till mig). I bilen frågade hon om hon skulle swisha för bensin, vilket hon såklart inte skulle. Hon frågade då om hon fick suga av mig som tack, och det var mer lockande. Ingen var hemma hos henne, så jag följde med in.

Vi träffas med jämna mellanrum, oftast helger (hon säger att hon sover hos någon annan). Hon kommer fortfarande till jobbet, men där är relationen fortfarande chefens dotter - pappas kollega. Det är rätt trevligt att tänka att chefens dotter gillar att bli sprutad i ansiktet, och att hon inte har problem med att bli dubblad.

underbart!
men låter riskabelt, tänk om hon tröttnar, blir kär eller utpressar?
Citera
2018-02-13, 06:20
Medlem
getlitnotfits avatar
Jag och min tvillingsyster har haft sex i samma rum/säng med varsin kille under tiden vi bodde i kollektiv. Vi hade dock musik på för vi klarade inte av att höra varandra + att en av killarna frågade om vi skulle byta vilket vi avböjde. Vi vill inte vara bukisar med varandra.
Citera
2018-02-14, 08:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getlitnotfit
Jag och min tvillingsyster har haft sex i samma rum/säng med varsin kille under tiden vi bodde i kollektiv. Vi hade dock musik på för vi klarade inte av att höra varandra + att en av killarna frågade om vi skulle byta vilket vi avböjde. Vi vill inte vara bukisar med varandra.
Ha ha, har varit med om exakt samma grej fast som kille med en av tvillingsystrarna...
Citera
2018-02-14, 13:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coden
Legat oskyddat med en gift kvinna och kommit i henne ungefär en timme innan hon gick hem till sin man och blev påsatt av honom.
Fick efteråt höra att "jag hann inte till toaletten när jag kom hem så han körde in den rakt i din sås"

Som tur är kom det ingen bebis efter nio månader

Kände mig lite skamsen då och träffade henne inte igen men det var så länge sen så det är preskriberat nu.
Haha... Gort nästan exakt samma sak. Vi var överenskomna att hon måste ha oskyddat sex med maken så snabbt som möjligt, helst samma dag. Det lyckades hon med.
Det blev en spännande tid framover. Tenk, hade det kommit en bebis och inte vetat säkert vem sin det va. Skitkul om han hade fått fostrat upp min skitunge.

Annars har jag knullat ett yngre syskons fd. svärmor som jag tlfälligt mötte på finlandsfärjan. "Fulsnygg" med en jättefin kropp för åldern. Jävla upphetsande att knulla henne. Hon tjöt och gnydde som katthona, samt att hon hade några njtningsgrimaser som gav henne ett porrigt/horigt uttryck i ansiktet. Tack och lov så behöll hon sin smink på under sexet.
Citera
2018-02-15, 20:03
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getlitnotfit

Hur var det att se varandra då? Upphetsande? Hur gamla är ni?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in