Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-01-22, 15:55
  #1105
Medlem
valter-eggons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shini-
Uff...detta grämer mig fortfarande.
Är det verkligen sant att det hände?

Jag förstår i så fall att du grämer dig!!! Men gjort är gjort och det är knappast något man kan kontakta henne om idag och be om ursäkt.
Citera
2017-01-22, 19:14
  #1106
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Myspulvret
båda, alltså olika händelser.

Tack. Fortsätt.
Citera
2017-01-22, 22:36
  #1107
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av The_Annihilator
Det har väl hänt mer eller mindre tveksamma saker med min syster, annars så är det väl lugnt på den fronten.


med din syster? eh va?
Citera
2017-01-28, 20:06
  #1108
Medlem
Var tillsammans med en tjej för cirka 4 år sedan. Vi var runt 18 bast. Mitt ex var ganska pryd och tråkig i sängen medans jag inte var det så vi klickade tyvärr inte så bra i sängen.

Hon hade dock en riktigt kåt lilla syrra som precis hade fullt 15. Liten, söt med små runda bröst. Hade henne i tanken när jag låg med min dåvarande flickvän.

En kväll satt jag och lilla syrran kvar själva och kollade film medans andra i familjen gick och la sig. Vi kom närmare och låg tillsammans under en filt. Det ena ledde till det andra och det slutatade med att jag sprutade i henne och sen gick till min flickväns rum, väckte henne och satte på henne med😂
Citera
2017-01-30, 00:31
  #1109
Medlem
4V-BI-KVs avatar
Passar väl på att köra mitt första meddelande är på FB i denna tråden, då jag har lite omoraliskt skit på lager...

OnT; Det mest sexuellt omoraliska jag gjort (eller gör...) måste vara att jag regelbundet har sex med min bror, senast igår då jag gav han en avsugning... Vi bor i olika städer (grannstäder förvisso) men träffas rätt så mycket, "vill hålla kontakten" heter det. Och ja, det är min helbror med samma föräldrar...

Jag har sambo och min bror är gift, så blir en del smygande men än så länge har det lyckats. På något sätt gör det mig så otroligt kåt, det förbjudna, och att man känner sig så dirty!

Förutom det har jag legat med min systers man flera gånger (vi jobbar på samma arbetsplats), samt att jag har knullat en del olika män som "betalning" för diverse saker. Har man en springa där nere kan man komma undan med mycket, kan jag lova!
Citera
2017-01-30, 11:26
  #1110
Medlem
Mr.Nedomkulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 4V-BI-KV
Passar väl på att köra mitt första meddelande är på FB i denna tråden, då jag har lite omoraliskt skit på lager...

OnT; Det mest sexuellt omoraliska jag gjort (eller gör...) måste vara att jag regelbundet har sex med min bror, senast igår då jag gav han en avsugning... Vi bor i olika städer (grannstäder förvisso) men träffas rätt så mycket, "vill hålla kontakten" heter det. Och ja, det är min helbror med samma föräldrar...

Jag har sambo och min bror är gift, så blir en del smygande men än så länge har det lyckats. På något sätt gör det mig så otroligt kåt, det förbjudna, och att man känner sig så dirty!

Förutom det har jag legat med min systers man flera gånger (vi jobbar på samma arbetsplats), samt att jag har knullat en del olika män som "betalning" för diverse saker. Har man en springa där nere kan man komma undan med mycket, kan jag lova!
Eh.... Det är väl inte bara omoraliskt utan även olagligt?
Citera
2017-01-30, 13:58
  #1111
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Nedomkull
Eh.... Det är väl inte bara omoraliskt utan även olagligt?


Snacka om brottslighet utan brottsoffer.
Citera
2017-01-30, 19:17
  #1112
Medlem
Divadodgers avatar
Hade ett äldre KK när jag 14-15, han var 35-40, jag minns faktiskt inte. Vi träffades regelbundet fram till att jag träffade en kille som jag blev tillsammans med, då avslutade jag vår KK-relation.
Det omoraliska här är väl att jag knappt var byxmyndig... men det är mest andra som reagerar på det, jag älskade det!

Min (mitt?) KK var så djävla snäll, omhändertagande, kåt och bara helt fantastisk! Han hade enorm respekt och när jag ville avsluta så respekterande han det fullt ut. Hörde aldrig av sig osv
Det var dock någon gång vid ett senare tillfälle vi hördes av, av någon anledning. Han hade "problem" att hitta en ny KK som var lika fantastisk som jag, "det är alltid något litet problem jag stör mig på hos tjejerna jag försökt träffa". Dom orden levde jag länge på...

Tror att detta ligger till grund för mig och min attraktion hos män i just 40-45årsåldern idag. Bara för att jag blivit äldre så har inte min gräns för män "blivit äldre". Jag tycker att 40+ är den perfekta åldern hos en man för att träffas och ligga.
Citera
2017-01-31, 17:42
  #1113
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av comhem22
med din syster? eh va?

Det är inte normalt men det sker oftare än du tror.
Citera
2017-01-31, 18:33
  #1114
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miniarnold1
Var tillsammans med en tjej för cirka 4 år sedan. Vi var runt 18 bast. Mitt ex var ganska pryd och tråkig i sängen medans jag inte var det så vi klickade tyvärr inte så bra i sängen.

Hon hade dock en riktigt kåt lilla syrra som precis hade fullt 15. Liten, söt med små runda bröst. Hade henne i tanken när jag låg med min dåvarande flickvän.

En kväll satt jag och lilla syrran kvar själva och kollade film medans andra i familjen gick och la sig. Vi kom närmare och låg tillsammans under en filt. Det ena ledde till det andra och det slutatade med att jag sprutade i henne och sen gick till min flickväns rum, väckte henne och satte på henne med😂

Hehe Bra jobbat!
Gjort exakt samma sak; och njuter av minnet varje gång! =)
Citera
2017-01-31, 21:57
  #1115
Medlem
Nicke1234s avatar
Legat med min pappas Ex på fyllan, det måste vara det mest sexuellt omoraliska jag gjort. Dessutom vet jag inte om det är bra eller dåligt?
Citera
2017-02-05, 20:15
  #1116
Medlem
En-Lydig-slynas avatar
Har haft ett förhållande med en Dominant kvinna i snart två år (hon 55 - jag 26, jag kallar henne M här).
Pga jobb (mest hennes) så kan vi inte ses 24/7 men när hon känner för det så brukar order komma per SMS och om så behövs så får jag bevisa genom att MMSa/maila bilder/filmer.

Anyway, i somras så blev jag tvungen att på kort varsel följa med min pappa till hans sommarstuga en helg för att hjälpa till då taket i ett av rummen hade läckt, den består av kök, sovrum, vardagsrum och bastu. Det var en helg som hon egentligen hade planerat för mig och hon blev inte alls glad på mig men lät mig åka.

Väl uppe så röjde vi och rev upp golv, monterade fläktar mm).
Sen fixade jag middag medan pappa slog i gång bastun.
Vi åt och drack lite vin till, mest pappa då jag inte dricker särskilt mycket.
Sen bastade vi, jag med vatten och pappa med öl och whiskey.
Sen när vi skulle lägga oss så insåg vi att det skulle vara omöjligt att sova i vardagsrummet pga fläktarna. I sovrummet finns det en dubbelsäng som vi fick dela på.

Jag hade fått några SMS från M under dagen men inget särskilt egentligen.
När jag SMSade henne godnatt, som jag alltid måste göra, så kom svaret snabbt att jag måste spruta innan jag somnade. Det skulle filmas och skickas till henne.
Jag förklarade då för henne hur det låg till med sovplatser och att det inte kändes ok att ligga och runka och filma när pappa sover bredvid.
Då ville hon ha ett kort på pappas kuk.
Pappa sov som sagt, tack vare jobbandet och alkoholen så sov han tungt. Lyckligtvis.
För säkerhets skull så försökte jag prata med honom, utan respons. Jag buffade till honom, även det utan någon respons.
Då lyfte jag försiktigt på hans täcke och tog ett kort på hans kuk och skickade till M.
Snabbt kom svaret: "Ville jag se en liten ynklig kuk kunde jag tittat på din kuk, slyna! Jag vill se den hård. Ordna det ditt jävla luder!".

Nu blev det jobbigt kände jag, och skickade tillbaka "Hur?", bara för att vinna lite tid.
Svaret kom lika fort som tidigare: "Du får väl använda munnen som vanligt, slyna! Och du ska filma det! Du är ju ett sprutluder så du kommer att älska det! Haha!!"

Där satt jag, magen värkte och jag småsvettades. Jag har aldrig gått hennes vilja tidigare och var rädd för konsekvenserna då hon har en hel del foton och filmer på mig, hon har även tillgång till mina konton (login och lösen) mm.
En av, alla, hennes kinks är just incestplay. Jag har fått suga av flera killar (gubbar) som har fått itutat att jag är hennes son, jag har fått kalla dem pappa osv. men det här var något helt annat.

Jag SMSar henne och ber att få ett annat uppdrag vilket hon nekar.
Istället ringer hon mig på FaceTime och säger "Sätt igång nu slyna, visa hur duktig och lydig du är!"

Så jag håller telefonen så att hon kan se och knuffar till pappa en gång till samtidigt som jag ropar "Pappa!" ganska högt. Ingen respons alls.
Så jag lyfter undan täcket och känner på hans kuk. M säger "Sätt fart nu slyna!".
Jag börjar smeka kuken och M säger "Seså, stoppa in den i munnen slyna, du vet att du vill! Haha.".
Så jag böjer mig fram, gapar och låter den slaka kuken glida in mellan läpparna. Den är nästan lika stor i slakt tillstånd som min egen är vid stånd.
"Sug nu slyna, sug pappas kuk hård!" väser M.
Kuken växer sig hård i min mun, och till slut säger M "Duktig slyna, nu får du lägga dig och sova!" detta efter att pappa grymtat till och vänt sig lite inåt sängen.
Ordern var att jag skulle naken, med ryggen mot pappa och låta hans kuk ligga mot min röv så att jag låg under delvis mitt eget och delvis under hans täcke.

DET var en av de omoraliska sakerna jag har gjort. Blivit beordrad att göra.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback