Hade ett jobb förr i tiden där jag hamnade hemma hos random folk, servicetekniker kan vi kalla det.
Brukade alltid ursäkta mig och fråga om jag fick låna dass hemma hos attraktiva kvinnor och rota i smutstvätten, fans väl rätt ofta en trosa eller bh att dra runt kuken i.
Runkade i en polares flickväns trosor på en fest.
Har en rätt fin chef, frågar ofta om hon ska ha kaffe när jag ändå ska hämta, ollar alltid hennes kopp då.
Tar ofta smygkort under skrivbordet på tjejerna som har kort kjol på jobbet så man ser trosorna (sitter i öppet kontorslandskap), sen runkar jag till de bilderna på dass på jobbet. (japp... jag gillar trosor).
Har hänt att jag ringer till tjejer jag känner för att snacka skit, eller kollegor med någon jobbfråga, så runkar jag till deras röst.
Sen en sak som jag inte vet är omoralisk, men med mitt ex så vaknade jag mitt i natten, kåt som fan så jag började väl härja lite med henne och fick bra gensvar, så det var bara att köra på.
När vi hållt på i typ 10min så vaknade hon, dvs hon sov de första 10 minuterna och typ drömde eller nåt, hon blev jävligt sur iaf och undra varför jag knullade henne när hon låg och sov... typ ofrivillig våldtäkt?