2014-07-01, 03:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trophykitten
jag tänder på kalvar som suger av killar vilket jag kollat på några klipp och jag har typ ångest !
jag har också tittat på det och tänder på det, jag skulle inte banga på att testa det, det ser så skönt ut, som en riktig bra avsugning xd
Citera
2014-07-01, 20:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coden
Legat oskyddat med en gift kvinna och kommit i henne ungefär en timme innan hon gick hem till sin man och blev påsatt av honom.
Fick efteråt höra att "jag hann inte till toaletten när jag kom hem så han körde in den rakt i din sås"

Som tur är kom det ingen bebis efter nio månader

Kände mig lite skamsen då och träffade henne inte igen men det var så länge sen så det är preskriberat nu.

Ah fy skäms på henne åtminstonde
Citera
2014-07-01, 21:03
Medlem
söndagens facit på kontoret,

1. la en ordentlig sats I en het kollegas svarta lackpumps plus stack in hennes läppglans I kuken

2. la en sats och rörde runt I het kollegas "bodybutter" burk

3. la en sats och rörde runt ordentligt I het kollega nummer 3's lösgodispåse

bra helg
Citera
2014-07-02, 14:10
Medlem
Chloettes avatar
Fick ögonkontakt med en väldigt snygg kille som satt snett mittemot mig på tåget en dag, och han satt bredvid en tjej som såg ut att vara hans flickvän. Efter c.a en halvtimmes blickar och leenden så reste han sig upp gick och signalerade att jag skulle komma med. Jag följde efter honom och hamnade på tågets toalett och han drog ner sin gylf och jag sög av honom, följt av att han slet av mig mina strumpbyxor och tog mig både där fram och bak och jag lät honom spruta i min mun och svalde. Det enda han sa till mig var "duktig flicka" och "räkna till 50 innan du går ut" när vi var klara. När jag kom tillbaka till mitt säte satt han och pussade på sin flickvän. Haha så knäppt...
Citera
2014-07-05, 12:56
Medlem
Smithwickss avatar
- Raggade upp ett lebbpar på en fest en gång, den ena var skitsnygg och den andra skitful. Under akten så frös jag ut den fula av dom.

- Sa till en tjej som var kär i mig att jag älskade henne för att få ligga. Hon blev helt knäckt.

- Tog en adopterad negress i analen i världens mest lyhörda lägenhet. Hon stönade högt o skrek saker som "spruta mig i röven". Hennes adoptivföräldrar var djupt kristna. Jag var inte välkommen dit mer.

- Körde en brud doggy och tog en bild med mobilen som jag skickade helt random på Kik till en annan tjej som jag aldrig träffat. Vet inte varöfr jag gjorde det men hon som fick den blev så kåt att vi träffades dagen efter och sen var vi kk i ett halvår. Satan vad tight hon var... bästa

- Har pissat en tjej i munnen, samma tjej har jag sprutat i röven och sen pissat inne i röven på. Hon älskade det.

- Under några månader så hade jag kontakt med en tjej som "köpte" sex av mig, betalningen var weed. Hon sög som en gudinna och weedet var bra så jag var där nästan varje kväll.

- Pippade en tjej i en allmän toalett i ett köpcenter, på blöjbordet. När vi öppnade stod det ett flertal familjer där i kö. Det var den värsta walk of shame jag varit med om..

- Fisit när en tjej slickat min anal.

- Hade sex med dåvarande flickvän i hennes föräldrars säng. La satsen på svärmors kudde. Flickvännen blev kåt av det, lät det va och ville knulla igen.

Kommer inte på fler för stunden...
Citera
2014-07-09, 18:10
Medlem
frootzs avatar
Min flickvän var såpass full att hon somnade sittandes i mitt rum. Jag var osäker om hon skulle vakna till helt plötsligt, så jag släckte ljuset, ställde mig upp ovanför henne, och saggade i hennes hår. Sedan tände jag lampan och insåg att det var en enorm last, dessutom hade jag träffat väggen bakom henne. Som tur är kunde jag ta lite papper och få bort det ur hennes hår innan hon hann vakna till.

Om hon bara visste....
Citera
2014-07-10, 01:41
Medlem
handy666mans avatar
Du torkade ju bort det, vad var de omoraliska då?
Ungefär som att råka dregla på sin tjej i sömnen men torka bort det när man vaknar igen.

Du skulle lämnat allt, sen skickat iväg hon och köpa frukost tidigt, bums.
Citera
2014-07-13, 00:13
Medlem
Jummarns avatar
För några veckor sen passade på att pulla min kompis när hon sov och lyckades få in lite grus där i med.
Dagen efter låg det grus på golvet och hon frågade mig efter bindor, antar att hon började blöda av det.

Lite creepy var att när jag vaknade satt hon och stirrade på mig och log
Citera
2014-07-13, 00:27
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jummarn
För några veckor sen passade på att pulla min kompis när hon sov och lyckades få in lite grus där i med.
Dagen efter låg det grus på golvet och hon frågade mig efter bindor, antar att hon började blöda av det.

Lite creepy var att när jag vaknade satt hon och stirrade på mig och log

Är du tjej eller kille?
Citera
2014-07-13, 00:34
Medlem
heroinhetss avatar
Hade ett jobb förr i tiden där jag hamnade hemma hos random folk, servicetekniker kan vi kalla det.
Brukade alltid ursäkta mig och fråga om jag fick låna dass hemma hos attraktiva kvinnor och rota i smutstvätten, fans väl rätt ofta en trosa eller bh att dra runt kuken i.

Runkade i en polares flickväns trosor på en fest.

Har en rätt fin chef, frågar ofta om hon ska ha kaffe när jag ändå ska hämta, ollar alltid hennes kopp då.

Tar ofta smygkort under skrivbordet på tjejerna som har kort kjol på jobbet så man ser trosorna (sitter i öppet kontorslandskap), sen runkar jag till de bilderna på dass på jobbet. (japp... jag gillar trosor).

Har hänt att jag ringer till tjejer jag känner för att snacka skit, eller kollegor med någon jobbfråga, så runkar jag till deras röst.

Sen en sak som jag inte vet är omoralisk, men med mitt ex så vaknade jag mitt i natten, kåt som fan så jag började väl härja lite med henne och fick bra gensvar, så det var bara att köra på.
När vi hållt på i typ 10min så vaknade hon, dvs hon sov de första 10 minuterna och typ drömde eller nåt, hon blev jävligt sur iaf och undra varför jag knullade henne när hon låg och sov... typ ofrivillig våldtäkt?
Citera
2014-07-13, 00:46
Medlem
Jummarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Är du tjej eller kille?
Jak är en kvinna
Citera
2014-07-13, 00:52
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jummarn
Jak är en kvinna

Varför det där med gruset? Det förstod jag inte riktigt. Hur kom du på det, och var har man tillgång till grus?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in