2014-09-24, 12:14
Medlem
Jessicaffss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SOCHATARE
Ja, då var jag nog 19 år gammal, när jag hade sex med farsan. Han var 45 år då. Hans pojke hade sex med mig när jag var 17 år gammal.

Idag är jag 35 år och skulle aldrig göra om detta...

varför inte? varför ångra sånt som gjorde en glad
Citera
2014-09-24, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jessicaffs
varför inte? varför ångra sånt som gjorde en glad

Jag skämdes och undvik farsan när vi sågs på stan. Vågade inte berätta det för någon, fram tills nu...

Därför att jag hade då ett särbo förhållande med sonen.
Citera
2014-09-24, 12:49
Medlem
IHateThisPlanets avatar
Jag våldtog ett barn en gång:
Citera
2014-09-29, 13:08
Medlem
1.
Härom natten fick jag kontakt med en repeat kk som jag åkte över till och knullade. Tog henne i tvåan för första gången oxå så det var ju mysigt.

När jag parkerat bilen hemma hör en annan kk av sig på väg hem från krogen och är kåt. Så vi träffas och kör på ca 90 minuter efter första kk-dejten. Helt oväntat, ingen av dessa var planerad.

Detta är ju bara härligt egentligen och inte omoraliskt (tjejen jag tog i analen då hade jag kondom).

Det omoraliska är ju att jag sedan smög hem och lade mig bredvid hustrun. Henne hade jag inte sex med dock (händer väldigt sällan).

2.
När jag var mellan 5-9 år gammal brukade ett par kompisar (som inte kände varandra) och jag suga på varandras snoppar. Vet än i denna dag inte exakt varför.
Citera
2014-09-29, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vargveum
1.
Härom natten fick jag kontakt med en repeat kk som jag åkte över till och knullade. Tog henne i tvåan för första gången oxå så det var ju mysigt.

När jag parkerat bilen hemma hör en annan kk av sig på väg hem från krogen och är kåt. Så vi träffas och kör på ca 90 minuter efter första kk-dejten. Helt oväntat, ingen av dessa var planerad.

Detta är ju bara härligt egentligen och inte omoraliskt (tjejen jag tog i analen då hade jag kondom).

Det omoraliska är ju att jag sedan smög hem och lade mig bredvid hustrun. Henne hade jag inte sex med dock (händer väldigt sällan).

2.
När jag var mellan 5-9 år gammal brukade ett par kompisar (som inte kände varandra) och jag suga på varandras snoppar. Vet än i denna dag inte exakt varför.

hahaha dina berättelser gjorde min dag. den sista var bara sjuk

själv har jag inga på lager just nu som jag kan minnas. så kan inte skriva nån idag :/
Citera
2014-09-29, 13:55
Medlem
TetrisNinjas avatar
Jag och min kusin sög av hans lillebror när han hade däckat på fyllan. Var min första fylla förresten, på ett bröllop.
Citera
2014-09-29, 14:51
Medlem
Var grymt bra kompis med kille i min klass på gymnasiet. Han var oskuld och ville så gärna ligga, och jag brukade sova över hos honom men aldrig göra något med honom. Han var rätt friendzonad så att säga, dock teasades en del från min sida (dessutom otaliga försök att wingmana honom, alla utan resultat). En vecka efter studenten, vi var på fest tillsammans. Vi gick hem till honom och knullade i hans pojkrum. Sexet var extremt dåligt och jag försökte verkligen få det bra, men hans minimala kuk och osexiga beteende gjorde det hela jobbigt och tråkigt.

Dagen efter smsade han mig, men jag svarade inte. Har ignorerat honom sedan dess, trots försök från hans sida att kontakta mig. Det hela var för awkward och jag ville inte ha sex med honom igen, och jag kände vår vänskap var över pga det misslyckade ligget!
Citera
2014-09-29, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av missbluu
Var grymt bra kompis med kille i min klass på gymnasiet. Han var oskuld och ville så gärna ligga, och jag brukade sova över hos honom men aldrig göra något med honom. Han var rätt friendzonad så att säga, dock teasades en del från min sida (dessutom otaliga försök att wingmana honom, alla utan resultat). En vecka efter studenten, vi var på fest tillsammans. Vi gick hem till honom och knullade i hans pojkrum. Sexet var extremt dåligt och jag försökte verkligen få det bra, men hans minimala kuk och osexiga beteende gjorde det hela jobbigt och tråkigt.

Dagen efter smsade han mig, men jag svarade inte. Har ignorerat honom sedan dess, trots försök från hans sida att kontakta mig. Det hela var för awkward och jag ville inte ha sex med honom igen, och jag kände vår vänskap var över pga det misslyckade ligget!

Om det där var ditt mest sexuellt omoraliska du gjort så har du nog inte gjort mycket i ditt liv....
Citera
2014-09-30, 03:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av torteras78
Om det där var ditt mest sexuellt omoraliska du gjort så har du nog inte gjort mycket i ditt liv....

Jag skulle ju anse att knulla sin bästa kompis för att sedan aldrig mer höra av sig är ganska omoraliskt? Jag känner mig i allafal rätt taskig. Har varit otrogen/knullat andras pojkvänner men det anser jag vara mindre omoraliskt.
Citera
2014-09-30, 06:21
Medlem
Hämtade en kk sent på kvällen och på vägen hem till mig när jag kör på motorvägen så börja hon suga av den lille kamraten i byxan och ja kommer så ja sjunger så högt på motorvägen (farthållare var på slagen) och känner där va de gjort och tar av nästa avfart och vänder och kör hem henne
Citera
2014-09-30, 08:50
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baraviktor
Hämtade en kk sent på kvällen och på vägen hem till mig när jag kör på motorvägen så börja hon suga av den lille kamraten i byxan och ja kommer så ja sjunger så högt på motorvägen (farthållare var på slagen) och känner där va de gjort och tar av nästa avfart och vänder och kör hem henne

Du sjöng när du kom? Värst hittills i tråden.
Citera
2014-09-30, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Du sjöng när du kom? Värst hittills i tråden.

höll på köra av vägen när satsen kom
kan säga som så att lastbilarna man körde om fick sig en rejäl titt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in